Hornet Fun Club

Ovo je izgleda pokusaj napada na mt07

Triumph je nastavio sa street triple Ali je napravio i Trident, zasto Honda ne uradi isto?
Ja se nadam necemu poput Tridenta i Tuona 660. Ako pak bude blizi MT07, ok, i takav ce naci svoje kupce, ostalima preostaje okrenit se drugom brendu i ne robovat imenu..
Sto je netko spomenio od zlatnih godina tamo negdje krajem proslog desetljeca kad su motocikli bili na nekom vrhuncu pa do poslije recesije koja je desetkovala prodaju i opcenito broj novih modela na trzistu, bilo je i toliko dizajnerskih promasaja kako Honde tako i ostalih da ne mogu sve ni nabrojat. Specificno za Hornet je da je do sada prvo bio klasicni naked, pa nekakav moderni sportski naked, zatim retro-neo-cafferacer da bi sada po ovim tvornickim skicama trebao biti streetfigter blizak ktm-u..
Kawasaki je barem dosljedan svojoj filozofiji sa Z-om i zna se njegova publika..
 
  • Like
Reactions: cadjo
cek, ovaj neo caffe racer 650 uopce nije hornet.

Hornet je klasika 1998-2006 i ruzni 2007-2013.

Ovo sa 2 cilindra ce bit promasaj u svakom obliku osim po prodaji/excelu
 
  • Like
Reactions: cadjo
Pratim kako lik prerađuje starog horneta, zanimljivo kako je "nadogradio" originalnu zadnji vilicu, super ideja 👍
 

Attachments

  • Screenshot_20220731-193243.jpg
    Screenshot_20220731-193243.jpg
    133.3 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: cadjo and pikacu79
Pozdrav svima !
Imam problemčić sa svojom paklenom narančom, Hornetom iz 2006., 600 cc. Naime, tokom stajanja u leru mi lampica od neutrala zna blicati, a nekad i ne svijetliti uopće. Imate ideju što da pogledam prvo ? Senzor neutrala ili nešto drugo ?

Hvala !
 
Pozdrav svima !
Imam problemčić sa svojom paklenom narančom, Hornetom iz 2006., 600 cc. Naime, tokom stajanja u leru mi lampica od neutrala zna blicati, a nekad i ne svijetliti uopće. Imate ideju što da pogledam prvo ? Senzor neutrala ili nešto drugo ?

Hvala !
nataftaj senzor neutrala wd-om i malo ga prodrmaj......
 
  • Like
Reactions: Dmitar
Bolje mozda kontakt sprejom, ali i WD je u redu. Ako to ne pomogne onda novi senzor neutrala ili gear indicator ako ga nije problem ugraditi na Horneta.
 
  • Like
Reactions: Dmitar
412476-23ym-hornet-concept-hosokawa-performance-teaser.jpg

Sluzbeno objavljeno..
Nova Honda Hornet dolazi sa 755 ccm i 92 KS pri 9.500 o/min te 75 Nm pri 7.250 o/min.
asimetrični intervali paljenja, s hvatištima koljenastog vratila pod 270˚ (zvuk V2 agregata).
Ako bude lagan poput Tuona, unatoc tome sto ima par ks manje, ali uz bolji okretni moment, bit ce to bombončić..
Jos samo cekamo da useru dizajn 😆
 
  • Like
Reactions: kiki.o and pikacu79
View attachment 751969
Sluzbeno objavljeno..
Nova Honda Hornet dolazi sa 755 ccm i 92 KS pri 9.500 o/min te 75 Nm pri 7.250 o/min.
asimetrični intervali paljenja, s hvatištima koljenastog vratila pod 270˚ (zvuk V2 agregata).
Ako bude lagan poput Tuona, unatoc tome sto ima par ks manje, ali uz bolji okretni moment, bit ce to bombončić..
Jos samo cekamo da useru dizajn 😆
Od ovih novih "proizvoda" samo očekujem pretinac da dečkići imaju di ostavit puder i rimel. Ostalo su obavili već.
 
  • Like
Reactions: cadjo and Dene
Od ovih novih "proizvoda" samo očekujem pretinac da dečkići imaju di ostavit puder i rimel. Ostalo su obavili već.
I ja bi neki V4 😆
Ali ajmo bit realni.. ovdje je tek rijec o nakedu srednje klase, radnom konju i motoru za siroke mase. S obzirom na nametnute ekoloske mjere, ogranicenja snage za A2 i kojecega jos, proizvodjaci rade motocikle kakve mogu, racunajuci i neki profit. Nema tu nikakve romantike i ekskluzive, za to ces morat posegnut dublje u djep i kupit neki od europskih supernakeda, tako da ponude ima za sve. Nas problem sto nemamo love, a ne Honda sto to ne isporucuje u cijenovno prihvatljivom Hornetu.
Netko je jednom dobro i slikovito rekao da se danas novi modeli rade iz Excel tablice. I to je tako.. Recikliraju se i djele agregati i djelovi sa modela iz iste kuce, cak je i originalni Hornet iz '98 dobio agregat iz F-ice.
90ak ks nije spektakl, ali informacija da je Honda razvila nesto novo i drugacije je korak naprijed. Po meni najveca mana Horneta je bio upravo beskrajno pouzdano dosadan i beskarakteran motor, znam jer sam ga imao.
 
  • Like
Reactions: Dene
I ja bi neki V4 😆
Ali ajmo bit realni.. ovdje je tek rijec o nakedu srednje klase, radnom konju i motoru za siroke mase. S obzirom na nametnute ekoloske mjere, ogranicenja snage za A2 i kojecega jos, proizvodjaci rade motocikle kakve mogu, racunajuci i neki profit. Nema tu nikakve romantike i ekskluzive, za to ces morat posegnut dublje u djep i kupit neki od europskih supernakeda, tako da ponude ima za sve. Nas problem sto nemamo love, a ne Honda sto to ne isporucuje u cijenovno prihvatljivom Hornetu.
Netko je jednom dobro i slikovito rekao da se danas novi modeli rade iz Excel tablice. I to je tako.. Recikliraju se i djele agregati i djelovi sa modela iz iste kuce, cak je i originalni Hornet iz '98 dobio agregat iz F-ice.
90ak ks nije spektakl, ali informacija da je Honda razvila nesto novo i drugacije je korak naprijed. Po meni najveca mana Horneta je bio upravo beskrajno pouzdano dosadan i beskarakteran motor, znam jer sam ga imao.
Naravno da se agregati dile između modela ali je naked uvik počivao na R agregatima a ne na enduro...
Ja to osobno ne prihvaćam da za iste pare danas dobija duplo lošiji motor nego prije skoro 20 godina...
Ovo za bezličan agregat i beskarqkteran motor ne priznan,eventualno Hornet 600 od 2007 godine) jer san ima Horneta 600 iz 2006 i Horneta 900 iz 2007.Ne znam koji mi je bija slađi za voziti 😉🙂
 
  • Like
Reactions: Grx
Honda je i službeno predstavila novi Hornet 750! Dvocilindarski redni motor, 755 cc, 91 KS i 75 Nm. ABS, kontrola trakcije, tri moda vožnje, podesivo kočenje motorom. Masa motocikla spremnog za vožnju 190 kg, cijena oko 8000 eura.
Mišljenja?
 

Attachments

  • FB_IMG_1664874392143.jpg
    FB_IMG_1664874392143.jpg
    79.1 KB · Views: 0
  • FB_IMG_1664874388206.jpg
    FB_IMG_1664874388206.jpg
    49.9 KB · Views: 0
  • FB_IMG_1664874381094.jpg
    FB_IMG_1664874381094.jpg
    53.5 KB · Views: 0