Hyosung Aquila gv250

Oreo

New member
Pozdrav,

ovo je moj prvi post pa se eto njime i predstavljam. Živim u istočnoj Slavoniji i nedavno sam kupio motor iz naslova. Do sad imam iskustva samo s APN6icom a to sam vozio prije deset i više godina. Sad imam 35 godina i otkako sam probao Yamahu Virago  prije 10ak godina, sjašio s APN-a, provozao se, vratio se na APN. Ostao zapanjen kakvo je smeće APN :).
Od onda sam odlučio jednom kupiti tako neki sličan motor. Yamaha mi je ostala u sjećanju kao jako udabna i tiha.

Brzopleto i nepromišljeno sam kupio Aquilu, iako sam prije puno o njoj čitao (uglavnom samo riječi hvale)  a čini mi se da meni osobno ne paše položaj sjedenja na istoj. Čini se jako teško upravljiva.

No, što ga više vozim, to mi se više sviđa. Kako god, odlučio sam ga prodati krajem sezone i kupio bi nešto drugo, pa što možete preporučiti? Želim da je što tiši, udobniji, može biti od 250 - 750 ccm, da se što manje kvari, da ga majstori znaju popraviti, da ima dijelova za njega (koji nisu (pre)skupi)

Problemi kod ovog motora su mi npr.. bilo je teško naći uopće igdje filter zraka za njega. Filter ulja sam kupio, ali ulje još nisam zamijenio jer me brine što s brtvenim gumicama i podloškom čepa? S filterom nisam ništa drugo dobio osim samog filtera...

Svijetli mi FI lampica, stari vlasnik kaže da njemu to svijetli otkako ga je kupio (prije 3 godine). Ne znam kako provjeriti jel mi pokazuje okretaje motora dobro, jer pokazuje oko 2000 kad se tek upali a kad se zagrije oko 3000. A trebalo bi oko 1550 biti. Nema čoka, sve je automatski.

Gume sam zamijenio nedavno a prije toga mi je  par puta prednji kotač proklizao pri malim brzinama..

Ako netko zna majstora koji zna popravljati Hyosung Aquilu u OS, VK ili VU bio bih zahvalan da napiše koji je to :)
 
Koliko znam,Honda Shadow 600 i 750, Yamaha Dragstar 650 i Virago 535 i Kawasaki EN500 su dobri motori,kvalitetni su,i ima ih dosta kod nas pa vjerojatno ima dijelova i vjerojatno se mehaničari kuže u njih.Ja planiram za svoj idući motor kupit EN500.
 
Hvala na odgovorima, pogledat ću malo te motore pa ću odabrati 1-2 koje ću gledati..

uredio sam okretajer jer sam ih obrnuto bio napisao (toplo/hladno)
 
ZP1993 said:
Koliko znam,Honda Shadow 600 i 750, Yamaha Dragstar 650 i Virago 535 i Kawasaki EN500 su dobri motori,kvalitetni su,i ima ih dosta kod nas pa vjerojatno ima dijelova i vjerojatno se mehaničari kuže u njih.Ja planiram za svoj idući motor kupit EN500.

od tih navedenih, koji bi bio najveći.. u smislu da mogu što više ispružiti noge dok ga vozim?
 
Inače da kažem, zamijenio sam gume i oduševljen sam koliko prednja guma pri kočenju bolje drži. Uglavnom nedugo nakon zamjene povremeno se čulo neko udaranje.. kad je to postalo češće, pogledao sam i uočio da lanac masti cijelo vrijeme rub zadnjeg kotača.

Otišao sam tamo gdje su mi zamijenili kotače no majstor je rekao da on nema veze sa zatezanjem kotača, tako da ću to sam probati odraditi.

Također sam vidio što je uzrok lupanja, lanac valjda kako ide gore dolje, udara u "plafon" na jednom mjestu ispod sjedišta. Na kraju je došlo do toga da svaka neravnina na cesti lanac udari. Čudno mi je da se to mijenja s vremenom, provjerit ću lanac od oštećenja i podmazati ga. Je li obavezno i čišćenje lanca svaki put prije podmazivanja. Vidim da ima prašine po sebi i da mu fali ulja.

Koje sredstvo se koristi za čišćenje lanca? Za podmazivanje imam "chain spray".

Još jedno pitanje. Motorno ulje se valjda koristi i ka mjenjačko ulje, pa me zanima jel smijem dodati Liqui Moly mos2 aditiv ili bolje ne? Ne znam što znače termini "suha" i "mokra" spojka, ovdje se to spominje https://www.mall.hr/aditivi-i-dodaci/liquimoly-dodatak-za-motorno-ulje-oil-additiv-125-ml

Ulje koje će dobit će bit CASTROL POWER 1 4T 10W-40
 
Ta aquila je makina i pol.
Sve dijelove ima na hyosung source.
Izrazito udoban za voziti.
U auto kreši filter ulja 23kn.
Lanac im je boljka i često se rastegne ko žvakaća.
Ima čudnu/skupu zadnju gumu.
Neka neobična dimenzija.
Inače motor deri-peri.
 
kosta said:
Ta aquila je makina i pol.
Sve dijelove ima na hyosung source.
Izrazito udoban za voziti.
U auto kreši filter ulja 23kn.
Lanac im je boljka i često se rastegne ko žvakaća.
Ima čudnu/skupu zadnju gumu.
Neka neobična dimenzija.
Inače motor deri-peri.


Istina ali jedino sto se ceka na djelove. Meni frend ima karburatore, no mogu ga pitati za fi verziju. Jesu originalni auspusi? Znam da FI zajebava ako nisu originalni nego otvoreni.
 
Oreo said:
od tih navedenih, koji bi bio najveći.. u smislu da mogu što više ispružiti noge dok ga vozim?
To je najbolje da probaš i vidiš koji će ti bit najudobniji.
Možeš probat i ovu stranicu: http://cycle-ergo.com
 
Ne znam jel bilo pametnije otvoriti novu temu - no ovako stvari stoje..

Navedeni motor je u pitanju - Hyosung Aquila gv 250 EFI

Prije je čak bolje palio dok je hladan a kad je topal trebalo je dati gasa da upali.

Sad je problem što se gasi kad ga upalim hladnog i moram držati gas nekih 3 minute i tek onda mogu pustiti da se ne ugasi. Kad je topal sve normalno jedino što sada moram palit s gasom i kad je topal i kad je hladan.

FI lampica mu je stalno svjetlila, kad se ugasi motor a ostane kontakt, lampica počne blinkat i tako pokaže broj greške. U mom slučaju to je 27.

našao sam da su za tu grešku mogući uzroci
- ISC solenoid mulfunction
- ISC solenoid step is out of the specific range
- ECU malfunction

Naručio sam (50€) i zamjenio ISC solenoid.

Također sam u međuvremenu otkrio neke žice što su bile spaljene, popravio sam kontakt i povezao luster klemom, na jednoj mislim da čak nije bilo kontakta.

Nakon zamjene dijela i dalje svijetli lampica i dalje greška 27. Pretpostavljam da preostaje da neki kontakt nije dobar ili negdje pušta zrak na nekom crijevu. Što još može bit uzrok tome da se gasi kad je hladan?


Probao sam reset kompjutera na način da sam odspojio ECU (nešto kao kazetica za stare video igre - ako je to ECU) i odspojio - klemu. Možda nisam čekao 10 minuta koliko treba po uputi nego 4-5 i nisam primijetio da se išta promjenilo nakon "reseta".
 
Pa probaj odspojiti akumulator na tih 10-15 minuta, mozda obrise gresku.