Hyosung GT650S problem

Tihich

Well-known member
Znači motor iz naslova 2007g.
Krenem na vožnju i nakon  nekog vremena ( nema pravila, nekad 2km nekad 10) motor kao da ostane bez goriva i crkne.
Nakon minutu dvije motor upali i opet ispočetka.
Očiščen je filter u rezervaru,
Vakum pumpica na rezervaru radi,
Pumpa koja puni karburatore radi,
Sva crijeva su cijela,
Ventili su poštelani,
Vozio sam sam sa otvorenim čepom rezervara da nije slučajno vakum i opet isto.
Što je jači gas prije crkne, sa manjim gasom duže vozi.
Nemam više ideja.
 
Muči te najvjerojatnije dovod goriva iz rezervoara do motora, može biti više stvari. Frend je imao identičnu situaciju na Kawi, na kraju je ispalo da mu je rezervoar hrđav iznutra i da se napravi gulaš u rezervoaru koji zaštopa filter i motor jednostavno stane. Nakon par minuta kad se nacijedilo nešto goriva motor je ponovno upalio, vožnja 5-10-20 km i opet gašenje motora. Problem riješen zamjenom rezervoara, filtera i čišćenjem fergazera. Može ti biti i napuknuto crijevo vakuuma koje povuče falš zrak kod jačeg gasa ili pipa goriva, probaj direkno bez pipe.
 
Filter na rezervaru je čist kad se skine, pumpice smo ispitivali i zasebno i obadvije rade, crijeva od vakuma skidali i gledali oštećenje i propusnost, cijela su.
Svjećice nisu loše ni stare ( što ne znači da su dobre) njih ću još eliminirat i uzet za svaki slučaj nove.
Samo čudni su mi to simptomi za svjećice.
 
Jel ti se gasi usred voznje ili kad stanes?
 
Samo usred vožnje, nikad do sad na mjestu.
Simptomi su baš kao da stvara vakum u rezervaru pa vozi dok može, kad stane malo sačekam i upali odmah ali velim vozio sam sa otvorenim rezervarom i opet isto.
Frend kaj inače slaže motore ja probao i kad je crkao gledao je fergazere i veli da u čašici imaju goriva znači da dobivaju.
Ajd reko da pitam ovdje uvijek ima neko iskusniji ili sličan problem.
 
A kada se ugasi, svjecica je suha ili mokra? Po tome mozes znati da li karbovi prelijevaju ili fali goriva. Mogao bi napraviti da benzin dobija slobodnim padom iz boce, ako se desi isto eliminirao bi sve iznad karburatora kao uzrok problema.
 
Ne škodi probat, koji dan kad uhvatim vremena probat ću i tako (y)
 
Da li imaš možda i onaj filter na crijevu prije karburatora? Ako imaš probaj bez njega. Imao sam isti problem na GT250 gdje sam na kraju skužio da filter nije bio dovoljno protočan i motor jednostavno ne bi mogao povući dovoljno goriva kad je trebalo. Promjenio sam filter i više nisam imao problema. Provjeri i da ti koje crijevo nije negdje previnuto.
 
Bio je filter i skinut je, nije se ništa promjenilo, na crijeva sam pazio jer sam na to prvo posumnjao
 
Da nije na vakum slavini goriva na rezervoaru oštećena membrana pa pušta gorivo u crijevo gdje ga ne bi trebalo biti, odnosno gdje bi trebao biti vakum, pa onda dalje u usisnu granu? To sam ja imao na jednoj staroj Hondi. Isto se gasila nakon par kilometara, pa kada odstoji, ponovno pali bez problema.
 
Raskopao jesam i ta membrana je na oko izgledala cijela ali ne znači da možda ne pušta,
Hvala na prijedlogu budem provjerio
 
Slična stvar se i meni događala i nisam ju riješio, jednostavno od kako je prezimio, eliminiralo se. Tobože, moj je imao problem da kada dolazim tipa na pješački ili kružni tok, znači usporim jako, prebacim u prvu, otpuštam kvačilo i rikne. Razlika, moj je 2012 godina, znači ubrizgavanje e sad kaj ih muči...
 
Problem riješen.
Ovako, stvar je ipak bila u crijevima vakuma.
Crijeva izvana izgledala kao nova, vukla vakum i propuštala gorivo ali..... očito ne dovoljno za dobar rad motora.
Stavljena nova crijeva i motor radi kao urica.
Očito su malo iznutra oštećena i nemaju propusnost koju treba motor.
 
Sličan problem imam na Hyosung gt650comet, 2008, model bez karburatora.
Motor se gasi u leru i niskim okretajima ali ne uvijek...znači nekad radi kao sat sve uredu a nekada ga samo odsječe i ugasi se...dok se u vožnji zna desiti da ga malo "uguši" i padne mu snaga (kao kad je problem sa svječicama,a nije nove su)
Jednom sam čisto rezervar bio je dosta prljav kao i filter goriva.
Ima li tko kakvu ideju? Hvala
 
Sličan problem imam na Hyosung gt650comet, 2008, model bez karburatora.
Motor se gasi u leru i niskim okretajima ali ne uvijek...znači nekad radi kao sat sve uredu a nekada ga samo odsječe i ugasi se...dok se u vožnji zna desiti da ga malo "uguši" i padne mu snaga (kao kad je problem sa svječicama,a nije nove su)
Jednom sam čisto rezervar bio je dosta prljav kao i filter goriva.
Ima li tko kakvu ideju? Hvala
kada su poštelani ventili zadnji put?