Hyosung MS3 250

stalker

Active member
Nitko na forumu ne spominje ovog korejskog proizvođača jer očito nije baš rasprostranjen na ovim prostorima.
Hyosung se uglavnom spominje kad se priča o solidnim chopperima/cruiserima ali i među maksi skuterima imaju konja za trku.
Ja sam savim slučajno prije nešto više od mjesec dana postao vlasnik jednog primjerka Hyosung skutera MS 3 250. Moram priznati da sam bio prilično skeptičan i da ga nisam dobio po skoro 50% nižoj cijeni, teško da bih se bio odlučio za kupnju.
U međuvremenu sam pročitao gomilu testova i svi uglavnom jako pozitivno ocijenjuju korejca a na kraju sam se i sam uvjerio u većinu onog što sam pročitao.

http://www.motorevija.com.hr/test/Hyosung_MS3_250

http://www.svijetskutera.com/index.php?f=17&a=985



 
25KS  (y)
150 km/h  (y)
9L tank  :palacdolje:
osobno ne bi nikad kupio Hyosung,Sym,TGB,Keeway... Vjerujem u relativnu kvalitetu obzirom na cijenu,ali zastupnici,dijelovi,servisi,garancija,problem kad nastane bude ti zao sto si pomislio tako nešto kupiti. Opet,svaka roba ima svog kupca
 
milanche said:
25KS  (y)
150 km/h  (y)
9L tank  :palacdolje:
osobno ne bi nikad kupio Hyosung,Sym,TGB,Keeway... Vjerujem u relativnu kvalitetu obzirom na cijenu,ali zastupnici,dijelovi,servisi,garancija,problem kad nastane bude ti zao sto si pomislio tako nešto kupiti. Opet,svaka roba ima svog kupca

Slazem se sa svime napisanim. Također bih dodao problem imidža, tj. ne imanja istog, sto je nekima (npr. meni) ipak dosta vazno.
 
milanche said:
25KS  (y)
150 km/h  (y)
9L tank  :palacdolje:
osobno ne bi nikad kupio Hyosung,Sym,TGB,Keeway... Vjerujem u relativnu kvalitetu obzirom na cijenu,ali zastupnici,dijelovi,servisi,garancija,problem kad nastane bude ti zao sto si pomislio tako nešto kupiti. Opet,svaka roba ima svog kupca
Meni je na keeway-u otišla sajla kvačila,nova došla za 1 dan dostavom  (y)
 
Logane cestitam! Cini se kao solidan izbor, ali da je bar japanac ili europljanin...

25ks i 150km/h je odlicno
 
Mislim da se radi o vrlo pouzanoj i kvalitetnoj marci koja se može nositi sa japanskim konkurentima  (y)
 
danijelzg said:
Logane cestitam!

Hehe, neki me poznaju i pod drugim nickom. :vozi:

Evo da malo osvježim topic jer očito nema puno ovakvih skutera na našim cestama pa ni komentara o njima.
U međuvremenu sam sa Hyosungom prešao neto više od 4000 km i nakon prvih razočarenja nekim problemima koje sam imao i riješio, danas sam potpuno zadovoljan skuterom i ne žalim ni jednog trena što sam ga kupio.

 
Taman kad sam misilio da je moj kosooki nepoderiv, on me iznenada ostavio na cesti i to daleko od kuće i drugoj državi.  :palacdolje:

Na povratku s Moto susreta u Žepču odjednom je počeo gubiti snagu i grijati i dalje nije išlo.
Ostavio sam ga u Visokom kod Sarajeva i još tamo čeka da dođem po njega.
 
stalker said:
Taman kad sam misilio da je moj kosooki nepoderiv, on me iznenada ostavio na cesti i to daleko od kuće i drugoj državi.  :palacdolje:

Na povratku s Moto susreta u Žepču odjednom je počeo gubiti snagu i grijati i dalje nije išlo.
Ostavio sam ga u Visokom kod Sarajeva i još tamo čeka da dođem po njega.

:palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
Valjda je kakva pizdarija, žilav je kosooki.
 
Još ne znam, ovi iz Eurorenta traže da ga dovezen u ZG na popravak je rje još u jamstvenom roku.
nešto čudnoo lupka iz motora dok radi a stao sam kad sam osjetio da gubi snagu i da raste temperatura motora. I sada on pali ali to zlokobno lupkanje ne zvuči ni malo lijepo. Neki kažu radilica :palacdolje:
Inače je stao točno na 11333 km  :cry:
 
Da, nakon što smo otvorili motor, uglealii smo uzrok lupanja. Leteći ležaj na radilici se toliko izlizao da je klipnjača dobila luft od gotovo 2 mm. Sada bih volio dokučiti uzrok ovakvog naglog stradavanja ležaja. Ulja je bilo dovoljno i zamjenjeno je samo par dana prije negoli se dogodio kvar. Tlak ulja je bio uredan jer lampica ulja nije gorjela.
Neki mii kažu da je ipak u pitanju uljna pumpa. Kako da budem siguran da se to više ne dogodi?
 
Nakon puno muke i patnje, čekanja i neizvjesnosti sam ponovno na Hyosungu. Agonija oko njegovog popravka je trajala od 10. srpnja 2012. do ped kraj siječnja 2012. kada sam ga konačno dobio iz Zagreba gdje sam ga na kraju poslali kad smo iscrpili sve ideje kako ga popraviti.
Tamo su mi zamjenili kompletan motor iako ni dan danas ne znam koji je uzrok kvara bio.

Sad je Hyosung ope tu punoj formi i prije par dana sam se vratio iz Vukovara gdje sam s njim vozio u društvu višestruko jačih motora Humanitarnu vožnju Dubrovnik - Vukovar.

Poslije svih ovih potpuno oprečnih iskustava iskustava s njim ne znam što bih uopće rekao. Skuter je odličan kako za grad tako i za duge ture i da nije bilo onog neobjašnjivog kvara od prošlog ljeta dao bih mu vrlo visoku ocijenu. Ovako mi se uvijek kad sjedam na njega vrate one slike bespomoćnosti kad se zaustavio na cesti.  :?