Ace
Active member
Budući da se ovdje ne piše puno, evo jedne zanimljivosti iz prve ruke. A možda i koji mit o Ducatiju razbijemo.
Ima tome koji tjedan da na turi od Zadra do Splita sjedoh popit kavu i nešto prigrist u kafiću prije šibenskog mosta. Nakon pola sata chillanja dolazi momak na Hypermotardu u Ducatijevom outfitu s njemačkom tablom. Započeli nešto pričat koji dio magistrale vrijedi vozit, koji ne. I tako krenuo ga ispitivat o motoru pošto jel Hypermotard mi privlačan bike a i nešto sam u zadnje vrijeme slab na crvenu boju. Kud, kamo, i kak, turneja po Jadranu rekoše on, pa jel te služi Ducati pitam ja? - Je, je, služi reče, evo baš nedavno okrenuh devedeset tisuća km. Devetnaest? Ne, ne, DEVEDESET tisuća. Dakle, šok i nevjerica. Naravno da sam fotku morao okinut. Model je prvi od 1100, 2007 IIRC. Uglavnom, već i sam zna kaj mu od dijelova treba pa je tako pola torbe na repu rezervirano za dijelove. I to je još bike iz vremena kad je Ducatijev failure rate bio iznad 1%. Uglavnom, i dalje sam u čudu.
Ima tome koji tjedan da na turi od Zadra do Splita sjedoh popit kavu i nešto prigrist u kafiću prije šibenskog mosta. Nakon pola sata chillanja dolazi momak na Hypermotardu u Ducatijevom outfitu s njemačkom tablom. Započeli nešto pričat koji dio magistrale vrijedi vozit, koji ne. I tako krenuo ga ispitivat o motoru pošto jel Hypermotard mi privlačan bike a i nešto sam u zadnje vrijeme slab na crvenu boju. Kud, kamo, i kak, turneja po Jadranu rekoše on, pa jel te služi Ducati pitam ja? - Je, je, služi reče, evo baš nedavno okrenuh devedeset tisuća km. Devetnaest? Ne, ne, DEVEDESET tisuća. Dakle, šok i nevjerica. Naravno da sam fotku morao okinut. Model je prvi od 1100, 2007 IIRC. Uglavnom, već i sam zna kaj mu od dijelova treba pa je tako pola torbe na repu rezervirano za dijelove. I to je još bike iz vremena kad je Ducatijev failure rate bio iznad 1%. Uglavnom, i dalje sam u čudu.