Ima li kraja ovom samodopadnom idiotu...

Po cemu? Sve je to dio iste prometne signalizacije. 😇
Bandit je kvotao clanak ZOSPC-a, u njemu lijepo pise ako je semaforu dodano. Semafor je fizicka velicina, strelicu koja nije u ravnini sa postojecim semaforom ne dozivljavam tako, a ostalima kako misle da je ispravno :mrgreen:
 
koliko god vremena prošlo nije mi bilo u potpunosti jasno kakva moraš bit osoba da svojevoljno ideš u cvh čačkat mečku da ti se upiše auspuh u prometnu... čitajući ovih par zadnjih alfinih postova sve nekak sjeda na mjesto
 
Nisi u pravu, da to nije napravio sam morao bi kad padne na tehnickom. A pao bi, imam nekoliko friskih slucajeva.
 
Nisi u pravu, da to nije napravio sam morao bi kad padne na tehnickom. A pao bi, imam nekoliko friskih slucajeva.
mislim da nisi baš upućen u sve detalje konkretnog slučaja :mrgreen:

to nije ništa friško - majstor je išo drkat po tome pred ohoho godina dok još ni uredska piskarala u cvh nisu znali da to mogu upisat i naplatit pa im naravno nije trebalo dugo da zbroje dva i dva i skuže fenomenalnu priliku za uzet lovu i da oprostiš doslovno jebanje ljudi u zdrav mozak

al nebitno, sve je to ionako prošlo svršeno vrijeme, jedino kažem, uporno mi je bila nejasna razina dokonosti i analnosti kod nekoga tko je spreman gubiti vlastito vrijeme u konačnici i odreći se vlastitog izbora da radiš šta hoćeš na nešto što (tad) još nitko ne da nije uvjetovao nego nije ni znao da ima mogućnost odraditi - sad mi je nakon postova vezanih uz ove strelice i više nego jasna
 
koliko god vremena prošlo nije mi bilo u potpunosti jasno kakva moraš bit osoba da svojevoljno ideš u cvh čačkat mečku da ti se upiše auspuh u prometnu... čitajući ovih par zadnjih alfinih postova sve nekak sjeda na mjesto
Ocito ti jos uvijek nije jasno :mrgreen:
 
majstor je išo drkat po tome pred ohoho godina dok još ni uredska piskarala u cvh nisu znali
1. Nisam prvi na forumu koji je to napravio
2. Napravio sam to jer sam bio upozoren na tehnickom
3. libo me tuki, u ovoj prometnoj nemam nista extra upisano :mrgreen:
 
Bandit je kvotao clanak ZOSPC-a, u njemu lijepo pise ako je semaforu dodano. Semafor je fizicka velicina, strelicu koja nije u ravnini sa postojecim semaforom ne dozivljavam tako, a ostalima kako misle da je ispravno :mrgreen:
Nisi u pravu kao ni ovaj strucnjak da strelica ako se nalazi na suprotnoj strani vrijedi samo za one koji su vec u raskrizju i to zato sto za one koji su vec u raskrizju ne treba strelica uopce jer po zakonu mogu proći. Nece ostat na pola raskrizja ili se vracat. Ako je strelica za traku koja ide lijevo. Ako je za traku koja ide desno onda bi ja usao kao da ulazim sa sporedne, pripazio bi, mada strelica znaci da slobodno mozes, a i dolazis s desne pa imas prednost. Ovisi io formi semafora tj kriznja, koliko je kompleksno, sadrzi li kruzne tokove itd. To znam iz prve ruke jer mi se to dogodilo kad sam polagao za auto. Ostao na zebri, presao malo prednjim kolima iza semafora i usao u raskrizje. Bilo je 8:00 ujutro na Gripe u Splitu. Krkljanac, semafori zakrceni itd. Ljudi idu na posao. Dok sam cekao da se kolona pomakne upalilo se crveno. Ja po gasu, boli me kiki. Pitao me ovaj iz komisije da zasto sam prošao kroz crveno. Objasnio mu da sam vec usao u raskrizje i da je guzva pa da jos uz to ne stvaram dodatnu guzvu nego da je bolje otic.

Zakljucak: vozilo u raskrizju uopce ne treba strelicu jer je vec u raskrizju i moze proci. Strelica sluzi zbog bolje preglednosti semafora i sigurnosti isto kao i kompletni semafori stavljeni na suprotnu stranu, kao sto rade u americi. Kab bi bar i nasi tako da ne krivimo vrat. :mrgreen: Jer dok krivis vrat gledas sa strane ili cak i natrag ako si duboko u semaforu pa ne vidis sta se dogada ispred.
 
Last edited:
Nisi u pravu kao ni ovaj strucnjak da strelica ako se nalazi na suprotnoj strani vrijedi samo za one koji su vec u raskrizju i to zato sto za one koji su vec u raskrizju ne treba strelica uopce jer po zakonu mogu proći. Nece ostat na pola raskrizja ili se vracat. Ako je strelica za traku koja ide lijevo. Ako je za traku koja ide desno onda bi ja usao kao da ulazim sa sporedne, pripazio bi, mada strelica znaci da slobodno mozes, a i dolazis s desne pa imas prednost. Ovisi io formi semafora tj kriznja, koliko je kompleksno, sadrzi li kruzne tokove itd. To znam iz prve ruke jer mi se to dogodilo kad sam polagao za auto. Ostao na zebri, presao malo prednjim kolima iza semafora i usao u raskrizje. Bilo je 8:00 ujutro na Gripe u Splitu. Krkljanac, semafori zakrceni itd. Ljudi idu na posao. Dok sam cekao da se kolona pomakne upalilo se crveno. Ja po gasu, boli me kiki. Pitao me ovaj iz komisije da zasto sam prošao kroz crveno. Objasnio mu da sam vec usao u raskrizje i da je guzva pa da jos uz to ne stvaram dodatnu guzvu nego da je bolje otic.

Zakljucak: vozilo u raskrizju uopce ne treba strelicu jer je vec u raskrizju i moze proci. Strelica sluzi zbog bolje preglednosti semafora i sigurnosti isto kao i kompletni semafori stavljeni na suprotnu stranu, kao sto rade u americi. Kab bi bar i nasi tako da ne krivimo vrat. :mrgreen: Jer dok krivis vrat gledas sa strane ili cak i natrag ako si duboko u semaforu pa ne vidis sta se dogada ispred.
Samo što kod nas raja ne kuzi da kad je semafor na drugoj strani raskrižja oni moraju stati na ovoj strani. Ili još bolji slučaj, ovi koji dolaze sa sporednih ulica stanu ispod takvih semafora i čekaju zeleno. U Zagrebu ima par takvih raskrizja i svaki dan masa takvih panjeva stoji na crveni semafor koji opće nije semafor za njih.
 
Samo što kod nas raja ne kuzi da kad je semafor na drugoj strani raskrižja oni moraju stati na ovoj strani. Ili još bolji slučaj, ovi koji dolaze sa sporednih ulica stanu ispod takvih semafora i čekaju zeleno. U Zagrebu ima par takvih raskrizja i svaki dan masa takvih panjeva stoji na crveni semafor koji opće nije semafor za njih.
To je vec problem. Treba ljude naucit da obavezno moraju napustit raskrizje bez obzira na semafore. Semafori signaliziraju je li prolazak kroz tj ulaz u raskrizje dopusten. Kad si vec unutra jedino pravilo je obavezno napustit raskrizje po pravilu desne ruke. Ili na nacin da vozila kojima se upali zeleno prvo propuste vozila koja su zaostala u raskrizju.
 
mislim da nisi baš upućen u sve detalje konkretnog slučaja :mrgreen:

to nije ništa friško - majstor je išo drkat po tome pred ohoho godina dok još ni uredska piskarala u cvh nisu znali da to mogu upisat i naplatit pa im naravno nije trebalo dugo da zbroje dva i dva i skuže fenomenalnu priliku za uzet lovu i da oprostiš doslovno jebanje ljudi u zdrav mozak

al nebitno, sve je to ionako prošlo svršeno vrijeme, jedino kažem, uporno mi je bila nejasna razina dokonosti i analnosti kod nekoga tko je spreman gubiti vlastito vrijeme u konačnici i odreći se vlastitog izbora da radiš šta hoćeš na nešto što (tad) još nitko ne da nije uvjetovao nego nije ni znao da ima mogućnost odraditi - sad mi je nakon postova vezanih uz ove strelice i više nego jasna

Postoje ljudi koji žele biti legalni u svakoj prilici. To sto je napravljeno ranije ne znaci da vec tada nije bila obaveza ali se ponovno iskazala tromost institucija te je postalo "obavezno" kad se pocelo kontrolirati. Kao i sve drugo kod nas.
 
Ma meni je svejedno tko je u pravu, par puta sam prošetao preko raskrižja BRanimirova - Svetice, sjeo na onu klupu i zapalio duvan i gledam policajca ispod nadvožnjaka redovito skida zadnjeg lijevog skretača i dere kazne, uopće se lik ne raspravlja ni sa kim, otkine papirić i doviđenja, sljedeći.
Tako da možemo mi tu raspravljat koliko nas volja, svako se može u ovo uvjerit na svoje oči ako imate vremena.
 
Bandit je kvotao clanak ZOSPC-a, u njemu lijepo pise ako je semaforu dodano. Semafor je fizicka velicina, strelicu koja nije u ravnini sa postojecim semaforom ne dozivljavam tako, a ostalima kako misle da je ispravno :mrgreen:
Članak 20.
(1) Semaforu se može dodati dopunsko prometno svjetlo u obliku zelene svjetleće strelice
ili više takvih znakova.
(2) Dopunska svjetla iz stavka 1. ovoga članka smještaju se s odgovarajuće strane
prometnog svjetla i to na visini na kojoj se nalazi zeleno svjetlo.
(3) Iznimno od odredbe stavka 2. ovoga članka, dopunsko prometno svjetlo u obliku zelene
svjetleće strelice za skretanje ulijevo može biti postavljeno kao zasebno prometno svjetlo
za izlazak iz raskrižja.
:mrgreen:
 
Mene davno učili da ne ulazim u križanje ni na zeleno ako nisam siguran da ću moći na zeleno ili žuto i izaći iz istoga. Druga je istina da u ta davna vremena nije bilo niti 10% današnjeg prometa na cestama i kad bi svi išli strogo po propisima protočnost prometa na križanjima bi vjerojatno osjetno pala.
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Na Tajvanu Thompson redovito rasprodan:mrgreen: - kod njih ne smiješ lijevo sa skuterom nego na raskrsnici odeš desno pa okreneš polukružno, pa onda ravno.

Tajfune s Tajvana-a-aaa, zaustavi seeee!
 
  • Haha
Reactions: Shepa
Mene davno učili da ne ulazim u križanje ni na zeleno ako nisam siguran da ću moći na zeleno ili žuto i izaći iz istoga. Druga je istina da u ta davna vremena nije bilo niti 10% današnjeg prometa na cestama i kad bi svi išli strogo po propisima protočnost prometa na križanjima bi vjerojatno osjetno pala.
Apsolutno. Večina glupih gužvi u ZG-u se stvara što svaki šupak misli da se mora još ugurati u križanje preko narančasto, neovisno o tome hoće li čekati na pol križanju. Vidljivo svako jutro na križanju Selska - Zagorska.

Treba zabranit skretanja u livo, i samo skretat desno!
Thompson vizionar.

Ne samo Thonpson. Zaključili sve dostavne službe (/UPS, FedEx, DHL) u SAD-u da je jeftinije triputa skrenuti desno, a ne čekati da se može skrenuti lijevo. Doduše kod amera se smije skrenuti desno iako je crven semafor za ove koji idu ravno, kao vječna upaljena zelena strelja.
 
  • Like
Reactions: Luke