Ima li kraja ovom samodopadnom idiotu...

Na kraju i hoce. Ako se prebacimo na struju pa nas opali jedna solarna magnetska oluja u banani smo.
P.S. Kriva tema, ovo je trebalo ici u goriva.
 
https://net.hr/danas/hrvatska/vlada...biti-svi-1eb53d50-2e73-11ec-8bf8-f6e94d71bfb3 nažalost nisam uspio pročitat dalje od pola, možda na kraju piše da se zajebava..

Ono što sam pročitao:

1. Gorivo je kao nutella, bolje sjevernije od nas, prođeš pazi 50km više na tanku, ne zato jer si s tim tankom bio u vangradskoj vožnji i vozio se u slo po propisima, umjesto u ZG gužvama, nego jer je gorivo bolje... Sugeriranje da je gorivo ljeti bolje i kod nas zbog dobrote srca naftnih komanija jer su ipak turisti tu pa da im ne sjebu sve te moderne aute.

2. preko 10:1 kompresije treba 100 oktana zbog samodetonacije, znači šta ako samodetonira na 11:1 onda je jebački energetski jako gorivo 95.. ali rekao je ranije da je loše, ali kako god da je taj omjer granični svi bi vozili motore na 100, ja nisam nikad natankao 100 jer mi piše u knjižici do 95, al jebeš inženjere iz honde kad mi imamo stručnjaka

3. Injektori i dpf itd stradava na 100 000km a projektirano je da traje 250 000km? Projektirano je da traje 250 000km? Znači ja sam do sad na svom dieselu 2x mjenjao to sve? - ok sad i ja generaliziram kao i on, ali dpf je donekle obnovljiv ako se vozi onako kako je "PROJEKTIRANO" da se diesel auto vozi, a to znači da u mojih 214 000km nikad mi se ni regeneracija nije upalila i cijev auspuha je čista iznutra, jer se vozi 90% autoputom i otvorenom cestom i ne kraće od 20 minuta..


Počinjem mislit da portali znaju kakve reakcije stručnjak izazove, a to je onda njima opet povoljno, zapravo trollanje, sigurno je namjerno.
 
Last edited:
Ovaj clanak nije relevantan jer je korektan. 😄 A moramo biti i mi, kad sere pljujemo ga, kad ne onda i to treba reci. 😇😂
Tankanje talijanskim Shellom, enormna razlika u radu agregata u autu. Po pitanju motora, jos osjetnije.
DPF, na dva dizela sam ga vec morao vaditi. Regeneracija... nepostojeci pojam.😊
 
  • Like
Reactions: Tibor
Ovaj clanak nije relevantan jer je korektan. 😄 A moramo biti i mi, kad sere pljujemo ga, kad ne onda i to treba reci. 😇😂
Tankanje talijanskim Shellom, enormna razlika u radu agregata u autu. Po pitanju motora, jos osjetnije.
DPF, na dva dizela sam ga vec morao vaditi. Regeneracija... nepostojeci pojam.😊
To je tvoje mišljenje ili si radio neku analizu. Ne zajebavam,pitam, šta misliš da je u Italiji gorivo bolje nego u HR?
 
Naravno da nisam napravio analizu ali sam zato napravio tisuce kilometara s raznim vozilima. Kolege takoder, svi imamo isto misljenje. I fakat ne pricam povrsno, razlika je stvarno ogromna.
Ove godine sam prvi put tankao motor na razlicitim pumpama. Nakon 100 na Tifonu i negdje kod Splita, motor puno mirnije radi, ne trese i vozim u niskim okretajim u cetvrtoj gdje inace ide visoka treca. Frend online tjunira auto, lik iz UK se spoji i veli nemate ispravno gorivo a tanka samo 100 na Tifonu. A znam da im navodno INA prodaje svoj benzin. Opet velim, nisam strucnjak niti namecem nekom nesto nego iznosim svoje primjere.
 
Ok. Ja znam još manje od tebe i ne pravim se pametan nego samo pitam. Znači po tebi je gorivo bolje u Italiji. Jedan tip iz švicarske,ima tamo firmu i radi sa firmom u kojoj ja radim. Stalno vozi i on i rođaci i po Hr,i po BiH i naravno po Švicarskoj, jako puno km i različite aute i tankali su puno puta svugdje i on mi je rekao ovako,Švicarska ima super gorivo, HR je nekad imala loše gorivo ali sada od kad su napravili nove benzinske da je gorivo odlično. A rekao mi je i,nikad nemoj tankati u Italiji da imaju jako loše gorivo.Kaže da se baš osjeti na autu kad tanka u Italiji. Znači to mi je on rekao,zato pitam.
Samo da dodam,do toga smo došli tako jer kad sam bio kod njega sam mu bezveze u razgovoru spomenuo da moram tankati,i on mi je odmah rekao,nemoj u Italiji tamo je najgore gorivo
 
Last edited:
Ovo za analizu,tek sad vidim šta sam napisao 😂 htio sam pitati dali si vidio neku analizu a ne dali si napravio analizu,gledam nešto na TV i tipkam,jbg 🤦😂
 
Nikad necu hvalit Talijane 😄 , iskustvo se temelji samo na najskupljem Shellu i ponekad Q8. Nisam do jucer ni znao da u Sesvetama postoji Shell pumpa, ici cu s motorom tamo na proljece pa javim. 😂
 
  • Like
Reactions: Dene
Nisam do jucer ni znao da u Sesvetama postoji Shell pumpa, ici cu s motorom tamo na proljece pa javim. 😂
Grci drze, drzali i prije te pumpe pod drugim imenom, samo napravili rebrending, nema to veze sa Shellom sa zapada, a i sami su na pitanje gdje nabavljaju gorivo objavili da je to vecinom od lokalnih rafinerija, ali ga onda mixaju sa Shell aditivima. Sto je i logicno, jeftinije je uzimat na lokalnim trzistima nego dopremat ko zna od kud sa zapada.
 
ja u njemačkoj nasuo autoplin na shellovoj pumpi i auto bio nevozljiv, ne prima gas, radi na tri cilindra, gasi se..

a kod nas samo kad sam prešao sa ininog benzina na lukoilov, auto osjetno manje troši..
majkemi..
 
pa zar ne bi mašine trebale biti opremljene ''knock'' senzorima ? Po pitanju količine smjese i samozapaljenja ??
 
DPF, na dva dizela sam ga vec morao vaditi. Regeneracija... nepostojeci pojam.😊

Obzirom da ga ja nisam nikad mjenjao, i da svi slučajevi za koje znam da ga jesu mjenjali koriste auto većinom u gradskoj vožnji, dali si ti ta svoja 2 koristio većinom grad ili većinom autoput i otvorena cesta na duže od 20-25min? Pitam jer DPF je "glupi" filter koji je projektiran da uspješno radi sa pripadajućim motorom uz prethodno navedene uvijete vožnje diesela, neće uspješno radit ako nisu zadovoljeni ti uvijeti ili dobiva "više posla" ako nešto u motoru ne štima ili je tjuning u pitanju. Nije to elektronika pa eto pokvarilo se.
 
Obzirom da ga ja nisam nikad mjenjao, i da svi slučajevi za koje znam da ga jesu mjenjali koriste auto većinom u gradskoj vožnji, dali si ti ta svoja 2 koristio većinom grad ili većinom autoput i otvorena cesta na duže od 20-25min? Pitam jer DPF je "glupi" filter koji je projektiran da uspješno radi sa pripadajućim motorom uz prethodno navedene uvijete vožnje diesela, neće uspješno radit ako nisu zadovoljeni ti uvijeti ili dobiva "više posla" ako nešto u motoru ne štima ili je tjuning u pitanju. Nije to elektronika pa eto pokvarilo se.
Meni je ma bemburi zbog zacepljenog dpfa probilo na turbinu van...rekli u servisu da nije mogo odraditi regeneraciju jel je bio tolko jako začepljen,srecom zenin bmw,nesrecom ja platio popravak:)
 
...isla nova turbina,i dpf i egr van,auto ko nov,nikad bolje cupo,nikad manje trosio...jedino kaj potrosi 100kn vise svake godine na tehnickom
 
  • Haha
Reactions: BreakM
Meni je ma bemburi zbog zacepljenog dpfa probilo na turbinu van...rekli u servisu da nije mogo odraditi regeneraciju jel je bio tolko jako začepljen,srecom zenin bmw,nesrecom ja platio popravak:)
hahahah možda je i kod mene cijev auspuha čista jer ništa neide van tuda :ROFLMAO:

Dobro, nesmijemo generalizirat, a nismo dovoljno brojni niti dovoljni znalci da bi znali dovoljno o uzrocima tih kvarova.
 
hahahah možda je i kod mene cijev auspuha čista jer ništa neide van tuda :ROFLMAO:

Dobro, nesmijemo generalizirat, a nismo dovoljno brojni niti dovoljni znalci da bi znali dovoljno o uzrocima tih kvarova.
Ljudi vani odu redivito na ciscenje dpf,kod nas ljudi redovito idu na uklanjanje dpf,i jedno i drugo rjesava problem😉
 
  • Like
Reactions: prpa
Obzirom da ga ja nisam nikad mjenjao, i da svi slučajevi za koje znam da ga jesu mjenjali koriste auto većinom u gradskoj vožnji, dali si ti ta svoja 2 koristio većinom grad ili većinom autoput i otvorena cesta na duže od 20-25min? Pitam jer DPF je "glupi" filter koji je projektiran da uspješno radi sa pripadajućim motorom uz prethodno navedene uvijete vožnje diesela, neće uspješno radit ako nisu zadovoljeni ti uvijeti ili dobiva "više posla" ako nešto u motoru ne štima ili je tjuning u pitanju. Nije to elektronika pa eto pokvarilo se.
Naravno, auti su mi znali napamet cestu Zelina - Samobor. :mrgreen: Nula bodova. Nikakav tjuning, sve serijski. Išao sam u servis na regeneraciju barem jednom mjesečno. Srećom kod frenda pa taman dok riješimo cigaretu iz auspuha ispadnu mrtvaci. Zadnji put sam otišao do Beča i natrag u jednom danu, računam taman se auto malo pročistio i ujutro prva stvar lampica i promjena zvuka. Nakon toga je DPF otišao van a rezultati na eko testu na tehničkom nikad bolji.
Činjenica je da sam većinom vozio po gradu što ubije svakog jačeg dizla prije ili kasnije ali je činjenica i da gorivo ima veliku ulogu u tome.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi