Ima li kraja ovom samodopadnom idiotu...

...i ja natocio dzipa na Shellu/Sesvete, samo dal neko zna dali je taj V-power ista 100-ka kao na Ini...??
Navodno uzimaju benzine iz Hr rafinerija..
Moguce da je samo gorivo isto, ali paket aditiva nije
 
Drugi put u zivotu natocio 100 oktana (maloprije). Ali sad se ne osjecam glupo (al niti pametno) :mrgreen:
Jebate, prešlo ti u naviku😆. Ljudi, točite stotku čim prije jer uskoro ide atest pa smo opet najebali🤣
 
Nedavno ja utočio na shellu. Došao sam tuonom 2003, kada sam odlazio to je bio tuono 2021 factory, bolji od diablerovog.
Tako da je ipak bolji taj shell. Long Live Shell. Thank you for coming in comunist croatia.
 
Posjedovao sam Lanciu Prismu negdje oko 95-g godina proizvodnje mislim 88.Točio sam tada dostupno 91,95,98. kako je imala senzore detonacije paljenja već tada apsolutno se nije pokazala nikakova razlika u snazi i uvijek je trošila 14 l/100km:mrgreen:
 
Znaci, od sad od doma do posla 4km idem preko Sljemena i onda na Sesvete.😂

apsolutno, ja imam do posla s autom 5min, pjeske 10. u 80% slucajeva sam pjeske ali kad idem s autom napravim dir da se zagrije. tako sam i prosli auto (a3 1.9tdi) vozio i aposlutno nikad nikakvih problema
 
apsolutno, ja imam do posla s autom 5min, pjeske 10. u 80% slucajeva sam pjeske ali kad idem s autom napravim dir da se zagrije. tako sam i prosli auto (a3 1.9tdi) vozio i aposlutno nikad nikakvih problema
Ili ti je spor auto, ili (pre)brzo trčiš. :mrgreen:
 
Na stranu podijeljenih mišljenja o Mati Rimcu,Marušić sada zahtijeva (po nalogu onih klošara iz Radničke fronte,jer njima je kao važna javna sigurnost,kak da ne) da se Rimca kažnjava i sabotira najveći projekt hrvatske autoindustrije jer je Rimac Nevera predstavljen na javnoj prometnici iako nije službeno homologiran 🙄
Screenshot_20211019-125611_Chrome.jpg

Screenshot_20211019-130110_Chrome.jpg

Ne vidim u čem je problem predstaviti auto vrhunskih performansi na prometnici samo zato kaj još nema certifikat o homologaciji,kad se istom prometnicom voze na tisuće homologiranih auta koji ni po performansama ni po sigurnosnim standardima nisu ni blizu Neveri.Nemre mi netko reć da je neki truli Kadett iz 89. koji se raspada na brzinama preko 90 na sat i kojem da zakoči od 50 do 0 treba 200 metara jer ima zadnje bubanj kočnice i vozi na čelavim 5 godina starim gumama sigurniji od Nevere samo zato kaj ima homologaciju.
 
Ne vidim u čem je problem predstaviti auto vrhunskih performansi na prometnici samo zato kaj još nema certifikat o homologaciji,kad se istom prometnicom voze na tisuće homologiranih auta koji ni po performansama ni po sigurnosnim standardima nisu ni blizu Neveri.Nemre mi netko reć da je neki truli Kadett iz 89. koji se raspada na brzinama preko 90 na sat i kojem da zakoči od 50 do 0 treba 200 metara jer ima zadnje bubanj kočnice i vozi na čelavim 5 godina starim gumama sigurniji od Nevere samo zato kaj ima homologaciju.

Jel ti to trazs logicnost u ovoj drzavi?
Gle primjer od prije sat vremena....
Dodjem na terasu kafica u Oroslavju, zatvorena je staklenim stranicama, krova nema, odnosno, pomicni krov je skroz otvoren. Zabranjeno je pusenje na terasi jer nema ventilaciju, konobarica mi rekla da ih je vec inspekcija napenalila zbog toga, tako da sam otisao u zatvoreni dio kafica pit kavu i pusit jer tamo ima ventilacije. :mrgreen:
 
Kako je tablice dobio ako ga nije homologirao kao prototip za testove na cesti kao što je radio za kockicu i C One?
 
nabijen te zip1993 nakurac....
i majmuna rimca lažljivog.....

kaež nikih problema pičit sa govnetom, koje rikne svakuh par semafora, 200+ po prometnici....
a meni treba atest homologacija i državni pečat za nosač tablice.....
kaeš ti najveći, najači trućbuć hdz....50 miljuna vamo tamo, miljarda poticaja, zemljište bez natječaja....

a ja kaem....
mačke vole grebati......