Ima li kraja ovom samodopadnom idiotu...

koja rasprava,il ja ne kuzim niš,prispalo mi se,pametnije poc lec...
 
  • Love
Reactions: neven
Jel može netko postavit onaj video u kojemu stručnjak priča kako bi trebalo ukinuti rezervne gume u autima i zabraniti mijenjanje probijene gume samostalno jer je to opasan sport i kod svakog gumi defekta zvati šlepeu Haka da vas odvuče do najbliže stručne radionice. Jebo mater koji idiot
 
Ako sam ne zna promijeniti gumu onda je normalno da podrazumijeva da ni ostali vozači ne mogu biti bolji od njega pa ni ne čudi takav savjet "stručnjaka"
 
Vecina ljudi kotac ne moze ni skinut jer vulkanizeri pogotovo, ali i serviseri (ovlasteni/neovlasteni - svejedno) pretezu serafe jer im je kilokljuc mrzak pa zracnim pistoljem stegnu. Konkretno, serafi na mom nejakom Swiftu se stezu po manualu na 85Nm i tako i radim kad mijenjam kotace ljeto/zima. Ali kad je nedavno auto bio u servisu zbog kocnica i kad sam dosao doma, probao iz zajebancije kilokljucem vidit jel mogu zategnut na 210Nm koliko je max sto mogu podesit na tom kilokljucu. Nisam mogao, kljuc je kliknuo na svakom od 16 serafa :D
Nis, moj zracni 1750Nm pistolj da otpustim i ponovo dotegnem na mjeru :D Btw, tukao je pistolj sekundu dvije dok nije otpustio, otprilike kao i kad sam prvi put skidao prednji lancanik na Z900 koji je poznat po tome da tvornicki stegnu krvnicki :D Kako to serafi kotaca izdrze, ja ne znam, valjda zbog dosta dugackog navoja.
 
  • Like
Reactions: dovla
Struka ne zna za vikend ;)

Zagrist ću... ko je reko da ima adresu?
Sekunda posla, 2 čavla 12-stice jedan ispred jedan iza zadnje gume (da se zajebe 50/50 šansa) 😇. A adresa, to se sazna lako 😉.... Ali ići protiv slabijeg od sebe (mentalno ili fizički) to mi nikako ne ide uz karakter....
 
  • Like
Reactions: exfreerider
Evo vam neznalice, ljudi ginu zbog poreza a turisti bjeze zbog nesposobne policije. :mrgreen:
I da ne bude puka kritika, odmah na papiru imamo i mjere kako to rijesiti.:p


Jebes mi sve, ako dođe trenutak da ga se živog spali nudim se da pripalim.😂
 
Kad svi sve tako dobro znamo ,imamo naša viđenja i rješenja problema ,a ne činimo ništa za promjenu ovakvog stanja ,što na prometnicama ,što sami u vožnji naših motora,automobila koje imamo .,zaključujem da je nužno gospodina Marušića postaviti za budućeg ministra prometa ,policije ,graditeljstva ili čak poljoprivrede.Mate ,sroči peticiju pa krenemo na referendum ,to kod nas najbolje prolazi.😎🏁
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Prometni Ciganović, veći je problem što mediji objavljuju njegove "zaključke" od samih gluposti koje iznosi. Pišem kao vozač mrtvačkog sanduka o kojem piše romane. Murju treba natjerati da mijenja gume na cesti za 10 sekundi, vidim da se poziva na F1 koju očito nije gledal desetljećima 😁.
 
  • Like
Reactions: CarbonX
Prometni Ciganović, veći je problem što mediji objavljuju njegove "zaključke" od samih gluposti koje iznosi. Pišem kao vozač mrtvačkog sanduka o kojem piše romane. Murju treba natjerati da mijenja gume na cesti za 10 sekundi, vidim da se poziva na F1 koju očito nije gledal desetljećima 😁.
naduvaj gume na 7 bara, nadogradi senzore i lambda sondu i prilagodi brzinu :mrgreen:
 
Gospodin Marušić je 100% u pravu.Sve je jasno i sve se zna tko su naj problematičniji sudionici u prometu i tko najviše ubija sebe i druge.To su fakti.Kazne su pre blage i to treba drakonski pooštriti.Ja sam čak i za zapljenu motocikla onima koji su učestali prekršitelji.Najgori su mi oni na portalima koji su tobože neki branitelji tzv."motociklista",a oni koji to "puše" su na dobrom putu da postanu uspomena.
 
  • Love
Reactions: Nero and MOONSHIELD
Vecina ljudi kotac ne moze ni skinut jer vulkanizeri pogotovo, ali i serviseri (ovlasteni/neovlasteni - svejedno) pretezu serafe jer im je kilokljuc mrzak pa zracnim pistoljem stegnu. Konkretno, serafi na mom nejakom Swiftu se stezu po manualu na 85Nm i tako i radim kad mijenjam kotace ljeto/zima. Ali kad je nedavno auto bio u servisu zbog kocnica i kad sam dosao doma, probao iz zajebancije kilokljucem vidit jel mogu zategnut na 210Nm koliko je max sto mogu podesit na tom kilokljucu. Nisam mogao, kljuc je kliknuo na svakom od 16 serafa :D
Nis, moj zracni 1750Nm pistolj da otpustim i ponovo dotegnem na mjeru :D Btw, tukao je pistolj sekundu dvije dok nije otpustio, otprilike kao i kad sam prvi put skidao prednji lancanik na Z900 koji je poznat po tome da tvornicki stegnu krvnicki :D Kako to serafi kotaca izdrze, ja ne znam, valjda zbog dosta dugackog navoja.
Ovo mi se točno dogodilo prije 2 tjedna. Kolega dolazi do mene i parkira prekoputa na rubnjak i probije gumu. Ok ima rezervnu reko idem zamijeniti. Uzimam ono smeće od ključa iz auto seta, nema šanse. Uzimam svoj ključ iz alata, nema šanse. Preznojio se cijeli, skoro polomio alat. Renault u pitanju. Kolega nam je direktor poslovnice i zovemo ga. Kažem idemo u okladu ako odvrneš s bilo kakvim kratkim ključem vodim te na ručak odmah. Dolazi on i nosi cijev.. Reko jebo te servis tvoj, šta vrijedi i rezervni kotač i alat kad konji pretegnu. Sva sreća da se dogodilo u gradu ali šta da si na putu u nekoj zabiti. Možeš sjest i plakat.
 
Obojica imate dosta godina i iskustva da znate da je alat koji dolazi uz vozilo igračka za djecu, znalci uvijek imaju svoje križ ključeve iz 80-ih ili gedoru sa štangom u gepeku.... zato su moji u garaži. :mrgreen:
Kad smo već dotaknuli temu, možete nagraditi i onoga tko na kablove s pumpe ili dućana upali neki noviji auto. Možda Marušić može a ako ne može onda bar sigurno zna koju bi kaznu trebalo uvesti.:p