Imali koji ilegalan nacin za doci do vozacke za motor?

Da citiram jednog mudrog kineza...

ne zna niko vozit ko polozi...
za sve ti je potrbno iskustvo...tako i za voznju...
auto skola ti sluzi da te kao fol nauci prometnim propisima...
testovi su napravljeni da padnes...kako bi ih mogo platit opet...

niko te ne uci kako prezivit na cesti...

kak nijedna auto skola nikad nije otisla po snjegu recimo u osijeku na katakombe po snjegu i pustila da se vidi kako auto prolizuje na snjegu...
da covjek osjeti to...
to bi bilo neko ucenje...
bitno da su redovno tamo...voze se 20 na sat...
kao naucio je kako ubacit u drugu...lol

ja recimo nisam imo nocnu voznju...ni s motorom, ni s autom, ni kamionon, a ni s kamionom i prikolicom...
razlikuje se voznja u nocnim uvjetima...
 
  • Like
Reactions: enduro and vespinjo
Samo im ti daj ideje... :ROFLMAO:

A ovo za testove... Možda je sada tako ako je, prije mislim da i nije bilo.
 
Autor teme slikan od strane forumskih špijuna

autorteme.png
 
Čuo sam da ima ljudi koji su imali nekog iskustva vožnje motora prije polaganja,pa dogovorili sa instruktorom da im zapiše da su odvozili onih 15 sati,a oni onda samo došli odvozit ispit i položili.To još i kužim,al ne kužim ak odvoziš vožnje zakaj ne možeš riješit i ispit?Radiš praktički sve isto kaj si vježbao na vožnjama,ak položiš super,ak padneš uplatiš još 3 sata i polažeš opet,a ak si već polagao više puta i vidiš da ti nikak ne ide ispit kupiš nekaj kaj bar donekle prolazi pod motor,a može se vozit sa B kategorijom (valjda nju imaš),za vozat se po gradu je i ovo ok:
33486.jpeg

rs50-3.jpg

54521476_2162970470449912_342121018736771072_n.jpg
 
Ne samo da nadgleda nego im redovno moram slati IP adrese. Ponekad se traži i email ali ovo im je sigurnija varijanta lociranja korisnika.
A nekim pandurima niti moraš slati IP adrese. Jer imaju dovoljnu razinu (admin) ovlasti na moroni forumu.
Ali to ipak primjenjuju samo za žurne i neodgodive slučajeve ili pak za slučajeve QQL-morona.

Rišpekt!
 
Kad smo kod ovakvih tema ima kakvih shema dignes kredit od 5 milijuna eura i ne moras vratit? :mrgreen:
Pa braniteljski kredit….bespovratni….
A ima i ono da dodes u banku trazit 5 miljona maraka a kao jamstvo das tvornicu koju ces kupit sa tih 5 miljona maraka
Tkz Hadezeov teorem
 
  • Like
Reactions: enduro and Village
trebalo bi ovima s ptspom zabranit upravljanje vozilima, dozvole za oruzije...
trebali bi imat pratnju di god da se krecu...

Točno, no kod nas su takvi likovi bili i ministri... što se tiče PTSP-a, jesam za to da ako želiš biti takova žrtva, onda budi, uzmi dobru mirovinu, no nema poslovne sposobnosti, nema vozačke, nema oružja, nema odgovornosti, nema rada sa javnim novcem itd itd... i jasno, redovito na terapije i trošiti iste pod kontrolom. Pa tko voli, nek izvoli, da se tako radi, imali bi PTSP dijagnoza cca 98% manje negoli ih imamo.
 
A nekim pandurima niti moraš slati IP adrese. Jer imaju dovoljnu razinu (admin) ovlasti na moroni forumu.
Ali to ipak primjenjuju samo za žurne i neodgodive slučajeve ili pak za slučajeve QQL-morona.

Rišpekt!
Po sluzbenoj bajkerskoj duznosti,moras ih prokazati...na te pandure mislim,sa ovlastima itd...
🤨
 
  • Like
Reactions: Hrvoje and pamzor
Sate mozes...ja teoriju za C i poslje C+E nissm uopce isao, a davno za A sam odvozio mozda pola sati

A sto se tice snimanja, to se sad preko gps na tebletu samo snima ruta voznje, znaci ako si platio, odvozis bezveze ili odvozi netko umjesto tebe i to je to, ako imas vezu naravno
Apsolutno netočno
Snima se kamerom iz vozila i snima se i sam zvuk unutar vozila
Ujedno se i prati ruta putem gps...prate se prijeđeni kilometri na ispitu...brzina vožnje...vremensko trajanje ispita...
Znači SVE se prati...
 
  • Like
Reactions: thommy and LukaLuka
Apsolutno netočno
Snima se kamerom iz vozila i snima se i sam zvuk unutar vozila
Ujedno se i prati ruta putem gps...prate se prijeđeni kilometri na ispitu...brzina vožnje...vremensko trajanje ispita...
Znači SVE se prati...
Mozda za motor i to zadnjih godina...a za polaganje za auto/kamion nema kamera unutra
 
Mozda za motor i to zadnjih godina...a za polaganje za auto/kamion nema kamera unutra
Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o načinu obavljanja i organiziranja vozačkih ispita te načinu izdavanja i oduzimanja dopuštenja ovlaštenom ispitivaču stupio na snagu 8.9.2020.
Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika Hrvatskog autokluba o organiziranju i provođenju ispita stupio na snagu 1.1.2021.
Big bradr je (prema tome) živ i u igri.:mrgreen:

Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o načinu obavljanja i organiziranja vozačkih ispita te načinu izdavanja i oduzimanja dopuštenja ovlaštenom ispitivaču:
Članak 7.
Članak 19. mijenja se i glasi:
»(1) Ispit iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom u pravilu se polaže na vozilu na kojem se kandidat osposobljavao, a iznimno kandidat može polagati ispit koristeći vozilo ovlaštene stručne organizacije ili vozilo iste ili druge autoškole.
(2) Vozilo na kojem se polaže ispit iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom mora udovoljavati uvjetima propisanim ovim Pravilnikom, Programom vozačkog ispita i opremljeno u skladu s Pravilnikom o osposobljavanju kandidata za vozače, odnosno u skladu s Pravilnikom o minimalnim standardima za rad autoškola.
(3) Ispit iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom provodi se na vozilu iz stavka 1. ovog članka na kojem nema krovne ploče za označavanje vozila autoškole.
(4) Ovlašteni ispitivač tijekom provedbe ispita iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom za AM, A1, A2, A, B, BE, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D i DE kategorije obvezan je koristiti sustav audio-video snimanja tijeka provedbe ispita koji je povezan s odgovarajućim tehničko-tehnološkim rješenjem satelitskog praćenja vozila (GPS) te pohranjuje sve podatke na posebnu memoriju (server), a koja mora biti stalno dostupna i nadležnom Ministarstvu.

(5) Način postupanja ovlaštenih ispitivača iz stavka 4. ovog članka, način rada, način zaduživanja i razduživanja sustava audio-video snimanja, tehničko-tehnološkog rješenja za praćenje i unos podataka, način dostave, način pohranjivanja te način i rok čuvanja, pravo uvida u podatke te kome će se moći davati ti podaci, propisuje se općim aktom ovlaštene stručne organizacije.«.

Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika Hrvatskog autokluba o organiziranju i provođenju ispita:
Članak 17. mijenja se i glasi:
»(1) Ovlašteni ispitivač Hrvatskog autokluba tijekom provedbe ispita iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom za
pojedinu kategoriju vozila obvezno koristi sustav audio-video snimanja tijeka provedbe ispita.
(2) Sustav audio-video snimanja tijekom provedbe ispita iz stavka 1. ovog članka audio snimanjem bilježi
komunikaciju ovlaštenog ispitivača s kandidatom za vozača unutar ispitnog vozila, a video snimanjem bilježi prometne
situacije ispred vozila i pohranjuje na memorijsku karticu.
(3) Sustav audio-video snimanja predstavlja jedinstvenu tehničko-tehnološku cjelinu koju čine tablet-uređaj s
odgovarajućim programskim aplikacijama opremljen satelitskim sustavom praćenja vozila (GPS), prenosiva prometna
kamera, memorijska kartica s dovoljno kapaciteta za najmanje tjedan dana snimanja, odgovarajući držač kamere koji se
ksira (zalijepi) na gornji centralni dio vjetrobranskog stakla ispitnog vozila, kabel za napajanje, napajanje iz standardnog
priključka iz vozila.
(4) Ovlašteni ispitivač Hrvatskog autokluba zadužuje sustav audio-video snimanja iz stavka 1. ovog članka, kao
obvezni sastavni dio opreme, koji koristi svaki dan tijekom provedbe vozačkih ispita.
(5) Ovlašteni ispitivač dužan je neposredno prije početka provedbe ispita iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom
za pojedinu kategoriju vozila obaviti pripreme za audio-video snimanje tijeka provedbe ispita. Pripreme obuhvaćaju
postavljanje u kabini vozila prometne kamere u držač postavljen na gornjem centralnom dijelu vjetrobranskog stakla,
spajanje kamere na izvor napajanja i provjeru uključenosti za snimanje zajedno s tablet-uređajem.
(6) Ovlašteni ispitivači nakon provedenih ispita memorijske kartice s audio-video snimkama iz stavka 2. ovog članka
te s pripadajućim podacima predaju u pripadajući Regionalni ispitni centar na kraju tekućeg tjedna, odnosno prvog
radnog dana narednog tjedna, gdje se isti pohranjuju na poslužitelj Hrvatskog autokluba.
(7) Kandidat za vozača koji je podnio prigovor, odnosno žalbu na ocjenu ovlaštenog ispitivača može dobiti uvid u
audio-video snimke iz stavka 2. ovog članka u pripadajućem Regionalnom ispitnom centru.
(8) Podaci iz stavka 2. ovog članka pohranjeni na poslužitelj Hrvatskog autokluba moraju putem odgovarajuće
aplikacije biti dostupni ministarstvu nadležnom za unutarnje poslove.«.
(9) Podaci iz stavka 2. ovog članka pohranjeni na poslužitelj Hrvatskog autokluba čuvaju se godinu dana od dana

snimanja.«.
 
  • Like
Reactions: Village
Jbg, to je novo 😆 znaci nema vise muljanja, svi ce morati biti sposobni polozit vozacki 😆😆
 
CCC...
Nećemo tako u Šengen....:cautious::rolleyes:
 
Mozda za motor i to zadnjih godina...a za polaganje za auto/kamion nema kamera unutra
Ahahahaha...
Ima zadnjih cca godinu dana sigurno
Za sve kategorije...
Od siječnja ove godine su uvedene na ispit za vozača...
I ne samo to...
U vozilu za vrijeme ispita NE SMIJE biti uključen radio...niti smije biti nekog pretjeranog razgovora...znaci uglavnom samo upute kandidatu od strane ispitivača
Isto tako za vrijeme ispita na vozilu ne smije biti tabla AUTOSKOLA "L"...
Znači gotovo ne obiljezeno vozilo
 
  • Like
Reactions: diesel power