Injektor - Weber IWP048

Iceberg

Guest
Zahvaljujući manjku goriva u vodi na najbližoj mi INA benzinskoj postaji, u posljednjih 1200 km sam imao veselje čak dva puta ultrazvučno čistit injektore na motoru.  Na žalost čišćenje/testiranje br.2 je pokazalo poražavajuću istinu kako je gorivo toliko "kvalitetno" da od čišćenja više nema pomoći.
Sreća, ajmo to tako reći, je da mi trebaju samo dva nova, pa čisto ovako informativno jel' imali li netko kakvu korisnu informaciju gdje se ispod cijene mogu nabaviti ovakve stvarčice.

http://www.mmcompsys.com/product.php?id=145
 
To je uvijek opcija, ali ako ih po istoj ili boljoj cijeni mogu dobiti i kod nas onda radije podupirem HR ekonomiju, pa makar i sivu  :D
 
Injektori stigli ima već par dana ali još čekaju na ugradnju.
Naime, nikako sa lokalnim meštrom uskladit slobodno vrijeme da bi mi napravio sinkronizaciju 2 dobra stara i 2 nova injektora.  Dok to čekam počelo me malo kopkat pitanje, kako se uopće može napravit ta sinkronizacija s obzirom da injektor nema nikakav "štelujući" element tipa šaraf, potenciometar... barem ne vidljiv izvana?
Jel moguće da me samo želi malo "zavaljat" ??

Ovo su tehnički podaci i fotka, pa ako mi netko može skrenut pažnju što mi je promaklo?
http://www.mmcompsys.com/uploads/mediacentre/20100609121117-IWP048_Weber%20PICO%20injector_v02.pdf

20100609121050-IWP048%20fuel%20injector.jpg

 
Ako sam dobro shvatio ;Ti si kupio nove injektore a stare skidas i bacas  :misli:
 
Paaaa  ... tako nekako.

Znači od 4 komada, nakon ultrazvučnog čišćenja i testiranja pod tlakom ispostavilo se da su dva odlična (kaže lik - ko' novi) a od druga dva jedan malo propušta kad nebi smio a drugi je po tom pitanju van svih tolerancija i sve to navodno zbog oštećenja nastalih od vode.  S obzirom na to dva cilindra su imala "malo" bogatiju smjesu pa je motor na niskim okretajima radio ... ne baš kako treba + naravno povećana potrošnja.
Mijenjam ta 2 jer kupnja sva 4 nova bi doslovce bilo bacanje novca (nisu baš bagatela).

Jel moram napomenuti kako se ovi na INA-i kunu svime i svačime kako to nije do njihovog goriva  :evil: iako je do tog motor motor radio ko' violina, da fora bude bolja nekoliko još nekoliko motora koji su u tih 2-3 dana tankani na dotičnoj pumpi su imali manje ili veće probleme.
 
na hondama(recimo) ne preporucuje se ultrazvucno ciscenje injektora...mogu bit nepovratno unisteni... 8)
 
bmw m 5 said:
na hondama(recimo) ne preporucuje se ultrazvucno ciscenje injektora...mogu bit nepovratno unisteni... 8)
Hondine se ne preporuča 99% drugih se moze čistit  :wink:

@iceberg : Injektore ne možeš sihronizirati .Jedino moze uraditi sihronizaciju usisnih tijela i,slično kao na karbovima
 
mozda ih ni on nije morao cistiti....ako je pokupio kakvo smece...dovoljno je bilo zamijeniti filter goriva..i eventualno ubaciti malo aditiva u gorivo..te dobro propuhati motor na autoputu... :mrgreen:
 
Valjda je skinuo injektore i testirao ih na "stroju"  :misli:
 
ako ih je skinuo i testirao na stroju i u menzurama se pokazala razlicita kolicina
goriva, zapisu se kolicine potom ide na ultrazvucno ciscenje-kuhanje
onda se opet testiraju i ako onda postoji razlika u kolicini goriva i mlazu
jegabi onda su neke tutupapa a po kolicini goriva se vidi po tablicama i
pritisku na stroju koje su dobre a koje su za otpis

i da naravno neke se smiju cistiti a neke ne nevezano
za proizvodjaca motora nego injectora ili cijelog usisnog sklopa
 
vickodu said:
Hondine se ne preporuča 99% drugih se moze čistit  :wink:

@iceberg : Injektore ne možeš sihronizirati .Jedino moze uraditi sihronizaciju usisnih tijela i,slično kao na karbovima

OK taj dio oko sinkronizacije usisnih tijela, TPS-a, vakuuma mi je i više nego jasan ali me baš malo čudi izjava mehaničara o sinkronizaciji injektora na tom "stroju"  :misli:

bmw m 5 said:
mozda ih ni on nije morao cistiti....ako je pokupio kakvo smece...dovoljno je bilo zamijeniti filter goriva..i eventualno ubaciti malo aditiva u gorivo..te dobro propuhati motor na autoputu... :mrgreen:
Kaže taj isti meštar da nije uzrok smeće nego baš voda, navodno kod atomiziranja dolazi do eksplozije vodika što stvara tvrde naslage prljavštine na čelu klipa u injektoru koje ga oštećuju pa onda više ne brtvi kad je u zatvorenom položaju - ima mi logike ali ...  :misli:
Preventivno promjenjen i filter goriva na pumpi i oni mikrofilteri u injektorima  (y)

@picasso upravo tako je sve i odrađeno, no taj posao mi lik nije naplatio nego rekao da ću mu platit nakon što mi stignu dva nova injektora i napravi sinkronizaciju.  Da se razumijemo, ne mislim izbjeć plaćanje posla koji je odrađen ali ne želim da mi netko podvaljuje muda pod bubrege pa naplaćuje i nešto što ne postoji.  Na kraju krajeva takav sam da volim znat i više nego što mi treba  8)