Inter Autoservis - Solin

Ibiza

Administrator
Moj dojam: apsolutno ne profesionalni i ne stručni!

Nije direktno vezano za motore, ali biti će kad se počne ugrađivati plin ;)
a i većina vas ima automobile, pa da ne propustite ove činjenice.

Radi se o Inter Autoservis doo u Solinu, vlasnik: Berislav Bralić
Auto je Mazda 323F benzin.
U zadnjh godinu dana auto mi je bio kod njih barem 5 puta. Tamo ga je vozio posrednik koji je surađivoa sa njim jer je specijaliziran (možeš mislit) za karburatore i sl. i koji nije ni kriv ni dužan i kojem vjerujem, tako da sam imao strpljenja neko vrijeme.

Svaki put kad bi uzeo auto od njega bi rekao evo ga rješeno je, javi se za koji dan ne bude li štimalo, to tako nekad treba da malo legne na svoje mjesto par dana pa onda ponovo štimat (nebuloza 1)

Prvo je imao rupu u gasu, tj regirao je sa zakašnjenjem što nakon prvog dana nije bilo rješeno iako je tvrdio da je, pa sam ga naravno vodio drugi put da bi onda našao neki grumen silikona koji je blokirao leptir od gasa - čiji je silikon mogu samo nagađati...

Nakon toga mi se počeo gasiti na minumumu uz škljocanje nekog releja na čemu je isto radio, ali nije i odradio - nakon dan dva opet isto...
Ali je zato poslje toga motor počeo raditi kao traktor i nevjerojatno se tresao kokpit dok je hladan, što bi objasnio da je stari auto i da je to normalno, da ne može raditi na minimumu dobro ako ga namjesti da pod gasom radi dobro (nebuloza 2)

Također su okretaji bili previsoki i nije padao na minimum lako, a kad bi tada bi se gasio. Dakle kad pustiš gas zadrži se na 1200, pa nakon 45 sec. padne na 900 - što bi objasnio - a staro auto regulator minimuma je otromio (nebuloza 3)
Da ne kažem da je zbog tog krivog štelanja dosta benzine otišlo u karter i da sam taman promjenjeno ulje morao i po drugi put mjenjati.

Također mi je stavio zamjensku lambda sondu od 548 kn (a original NGK košta 380), s tima da ta zamjenska nema grijača koji je potreban pri upčivanju motora (ali gdje bi on to znao)...

Nakon toga odvedem svoju Mazdu u glavnog i ovlastenog servisera da bi mi za cas posla auto radilo kao novo, savrseno mirno i bez ikakvih problema. Pri tome je naravno stavio original lamda sondu i ovu mi dao da je vratim Braliću.
Ali Bralić tvrdi da je njegova u redu i ne priznaje garanciju jer sam sa njom prošao eko test (samo što je morao raskopati auto da to sve uštima). Eko test je par dana poslje vršen i u ovlaštenog servisera i ne prolazi ga.

Bralićev serviser ne zna razlikovati sondu sa i bez grijača (nije vidi da žice skupa idu u sondu, da nije samo jedna žica), tako da nisam siguran jesu li samo nesposobni ili ih namjerno nije briga za ljude.

Sve to bi mu još oprostio  da nije vrijeđao moju inteligenciju, kaže "sam si kriv šta nisi ponovo došao u mene" nakon što sam u njega bio barem 5 puta zbog iste stvari i ni jednom kad sam ga odvezo nije bilo dobro. Zadnji put sam bio samo zato šta je dao garanciju koju na kraju nije ispoštovao, već se maksimalno bezobrazno odnosio.
Samo je okrenuo leđa i rekao da se snalazim...

Ovlašteni serviser je također utvrdio:
- Prenategnuti MAT regulator protoka zraka
- TP senzor okrenut u smjeru otvaranja umjesto zatvaranja
- Dash Point ne zategnut
- Inverzija lambda sonde

Malo sam se raspitao okolo i samo sam čuo negativna iskustva, ali iz druge ruke, tako da molim da mi se jave ljudi sa konkretnim iskustvima kako bi ih uključio u tužbu - ne morate ništa plaćati, sve troškove snosim sam.



 
Daj mi molin te reci di je taj servis pobliže. Jer, ja san vodija jednom auto u jedan servis u Solinu, a čini mi se slično ime. Ovaj moj je nakon policije s lijeve strane. Taman prije križanja za Klis i Kaštela.
 
nije taj... do ovog se dolazi iz centra, dva puta desno iz one jednosmjerne ulice...
 
Prijatelj koji je tek otvorija ugradnju plina najviše posla ima s ispravljanjem njegovih grešaka, a npr. ima taj tip i nekoliko mušterija kojima se zapalilo auto, znam sigurno da je zapalio Lagunu od šefa Renault servisa u Splitu. Prvi je s tim počeo i pobrao maslo, ali mi nije jasno kako ga još niko nije ubio