Internet certifikat za auspuh

Pozdrav ljudeki,

Zbog novih zakona CVH primoran sam tražiti certifikat po kojem ću ovjeriti originalnost iliti ispravnost auspuha na svom motoru (GS500 1992.).
Dakle, radi se o SUZUKI GSXR1000 K8 auspuhu koji je originalan te na sebi ima "E" oznaku.

Tražio sam po internetu ali nisam imao sreće. Molim Vas za pomoć da baš sad ne moram ugrađivat pepeljaru kako bi stavio novčanice unutra. 😁
 
Pozdrav ljudeki,

Zbog novih zakona CVH primoran sam tražiti certifikat po kojem ću ovjeriti originalnost iliti ispravnost auspuha na svom motoru (GS500 1992.).
Dakle, radi se o SUZUKI GSXR1000 K8 auspuhu koji je originalan te na sebi ima "E" oznaku.

Tražio sam po internetu ali nisam imao sreće. Molim Vas za pomoć da baš sad ne moram ugrađivat pepeljaru kako bi stavio novčanice unutra. 😁
Pa ako je auspuh za gsxr 1000 k8 a voziš ga na gs 500 onda ti uzalud certifikat. To je auspuh atestiran za taj model i gotovo.
 
Ako na loncu piše samo Suzuki i "e" broj, možda i prođe pod OEM, bez suvišnih pitanja.

🤔
 
Pa ako je auspuh za gsxr 1000 k8 a voziš ga na gs 500 onda ti uzalud certifikat. To je auspuh atestiran za taj model i gotovo.
Aha, takva je situacija...pa zar je svim bajerima tako od prošle godine, zar više nitko ne smije imati nikakvu preinaku?
Jako su postrožili sa tim regulacijama.
 
Ako na loncu piše samo Suzuki i "e" broj, možda i prođe pod OEM, bez suvišnih pitanja.

🤔
Nažalost nije prošao iako ima ugravirano Suzuki i taj svoj kao broj i safety measure, sigurno je origigi i apsolutno nikakvu buku ne radi. Frend ima Kawasaki 300cc a duplo bučniji top.
 
Pozdrav ljudeki,

Zbog novih zakona CVH primoran sam tražiti certifikat po kojem ću ovjeriti originalnost iliti ispravnost auspuha na svom motoru (GS500 1992.).
Dakle, radi se o SUZUKI GSXR1000 K8 auspuhu koji je originalan te na sebi ima "E" oznaku.

Tražio sam po internetu ali nisam imao sreće. Molim Vas za pomoć da baš sad ne moram ugrađivat pepeljaru kako bi stavio novčanice unutra. 😁

Pozdrav, ako sredis auspuh za npr. 190 Eur (ekvivalent 7 god. po 200 kn mita u prometnoj za cijeli motor na tehnickom), tko kaze da nece naci nesto drugo da Te ruse na pregledu za stariji uskoro oldtimer motor, npr. boja kocionog ulja iz posude, debljina diskova, kocionih plocica, lanac, gume).
Dakle po meni u HR neki motori bolje da plate npr. 200 kn nego da ih ruse za gluposti.
Sretno u svakom slucaju! ;)
 
Last edited:
Kupi original suzuki za 500e i moli boga da dode u 3mj radi korone :D

Kupi marvinga za 200e.
Ako na loncu piše samo Suzuki i "e" broj, možda i prođe pod OEM, bez suvišnih pitanja.

🤔


Je sam razlika u topovima je nebo i zemlja :D