ispiranje ulja iz sistema hlađenja.

ive_xxx

New member
prbila mi brtva na autu i pomijesao je ulje i vodu, naravno da je kiler, blok, posuda sve u ulju tj. ulje se poljepilo po stijenkama..

i skuzio sam kad sam ga par put na mjestu doveo do nekih 110° da je skinulo ulje iz posude vode tj. postala je cista. do kud je bilo kipuce vode.. al ta mi se shema nimalo ne svidja..

razmisljo sam da ulijem jedno 2-3l penasola u sistem i zagrijem auto do nekih 90° i ostavim da radi par minuta pa ispustim i ponovom isto sa vodom do nekih 100° ili dok ne primjetim da lagano kuha pa ispustim i ponovim sa vodom ponovo..

kiler mogu skinut i isprat nekako sa penasolom i vodom kipucom pod tlakom.. al kaj sa blokom, vodenom, crijevima..

(auto sam kupio za sicu u ovakom stanju, da sam ja slagao ocistio bih i blok i kanale u glavi i sve prije sastavljanja.!)

ak neko zna kako to ocistit jer me strah da mi penasol neizgrize vodenu, brtve i crijeva pa da usput ne skine i semeringe skupa sa uljem pa da nedobijem fontanu od sistema za hlađenje.
 
Postoje tekućine za ispiranje rashladnog sistema na vozilima ...  (y)

recomo ovako nešto ...
3320_200_100.jpg


ali ima i od drugih proizvođača slično ...  (y)
 
a zas ti to smeta, kaj ima bas puno ulja ??? natoci vodu u sistem vozi se dan dva, pa ispusti i tak par puta ...
 
strasilo said:
Postoje tekućine za ispiranje rashladnog sistema na vozilima ...  (y)

recomo ovako nešto ...
3320_200_100.jpg


ali ima i od drugih proizvođača slično ...  (y)

je li ta tekućina vrijedi za motore i skutere??
 
osobno ju nisam probao, ali ne vidim razloga zašto nebi mogla...
 
prodaval jednom astru 1,7 D (opel diesel :LOL:) kojoj probila dihtunga, sve složeno i jednom na tjedan(u subotu) prije sajma redovito ispuštal vodu iz ekspanzione posude i kolko se dalo iz crijeva ali uvijek je masna i crna bila...doduše sa svakim ispiranjem je bilo sve manje ulja al uvijek ga je bilo..i tak se prodala nakon nekih 2 mjeseca...nije više kuhala al temp je bila u normali
 
Žaba said:
a zas ti to smeta, kaj ima bas puno ulja ??? natoci vodu u sistem vozi se dan dva, pa ispusti i tak par puta ...

osobno me bas briga, ali tehnicki nije..

1. slabije se auto hladi jer ulje se ljepi po kileru i bloku pa je slabija predaja topline
2. slabija cirkulacija vode.
3. netocno ocitanje temperature jer se ulje zna nakupit na senzoru i onda manje kaze..
4. smeta me to ulje po sistemu.

 
strasilo said:
Postoje tekućine za ispiranje rashladnog sistema na vozilima ...  (y)

recomo ovako nešto ...
3320_200_100.jpg


ali ima i od drugih proizvođača slično ...  (y)

vidio negdi ali nemogu nac nista o tom..
probat cu sa ivasolom bez termostarta pa kaj bude bude..

i jel moze sa termostartom.. jer mislim da cak ni nemogu bez njeg..  :misli:
 
ako sipaš ovu tekućinu, onda može i sa termostatom, ali na taj način da ugriješ auto na radnu temperaturu (odnosno da otvori termostat ) i onda sipaš tu tekućinu i ostaviš da radi 15ak minuta..
 
znam da onda moze..
nazvat cu sutra u samobor ducan koji kao ima taj wunder cistac pa cu pitat za cijenu i dal imaju..
ako je puno skuplji od ivasola onda nek si ga ostave na polici a ja cu nekak izvadit taj termostart i ocistit nekako.
 
ja ga imam za nekih 40ak kuna.... znalo ga je biti i na pojedinim INA-ma .. ;) za sličnu cijenu ...  (y)
 
eh onda super.. nemoze bit vise od 50 kn..

budem proso po benzinskama onda tu u svojoj blizini pa ako naidjem kupim i javim rezlutate nakon obavljenog posla..
 
a onda ga je ostalo dosta...(ne kuzim ljude koji nes ne operu prije slaganja, bilo sta ne sam ovo) ja sam mislio da ga ima malo pa onak da se vidi u posudi na povrsini  (y)
 
ma jok.. bas ono.. ulja ko u prici ima..  :palacdolje:
 
pokušaj prvo oprat sam expanzionu posudu, ulje se otapa u vrućoj vodi i obično se nataloži u posudu, zato jel je ulje lakše od vode a posuda je obično najviša točka sistema hlađenja...

...ja sam nedavno slagao punta kojemu je čovjek greškom nadolio ATF ulje umjesto antifriza..... :LOL: 
sve se pretvorilo u rozi puding, morao sam promjenit oba dva hladnjaka ( bilo ih je nemoguće isprat), sva gumena crijeva (rastopilo ih ulje), prebrusit glavu (riknuo dihtung), novu vodenu pumpu (procurila), a za pranje vodenih kanala u bloku motora sam potrošio 7 litara nitro razređivača (jedino šta je donekle rastapalo taj puding)  (y) 
...kad to vidiš, tvoj je problem  pice of cake  :wink:
....samo nemoj ispirat dimerom il mafrom jel su agresivni sapram aluminija  :shock:
 
Može se sa Dimerom samo treba dobro razblažit ,oču reć, pogodit omjer.Puno vode malo Dimera i nema štete a opere odlićno.Kako vanjski dio motora tako i unutrašnji.Isprovano  jako ćesto.
 
taj kuhler reiniger sam viđal i u KTC-u...i sigurno je ispod 50 kn i sigurno jeftiniji nego na benzinskoj
 
poco loco said:
p
...ja sam nedavno slagao punta kojemu je čovjek greškom nadolio ATF ulje umjesto antifriza..... :LOL: 
sve se pretvorilo u rozi puding,

prošle godine otišao ja na more s motorom i dolazi otac s passatom za vikend, tak se spominamo ovo ono sim tam i veli da prije puta nadolil pola litre ulja, pitam KOJEG ulja jer znam da doma nema, veli on; iz gepeka, a u gepeku ATF ulje za servo i letvu volana jer lagano pušta...mrak na oči, subota navečer, niš ne radi al uspjel kupit filter na INA i deltu sint...i evo vozi dalje bez brige, 25000km od onda i nikom ništa (y)
Jel masni ATF  :mrgreen:- JE
 
probao sam dosta toga ali najbolje je sa praskom za pranje vesa!
uliti casicu praska u vodu i pustiti da se auto zagrije i poslije sve izlazi :)