Isplativost i vijek trajanja kita od 70 ccm ???

zlatko23

New member
Koliko je isplativo da se na skuter stavi kit 70ccm (recimo polini corsa), karburator, auspuh, variomat.Da li stvarno skuter sa tim djelovima postiže 110 km/h i više kako se može pročitati?Koliko maksimalno km može proči tako frizirani motor?Potrošnja je sigurno vrtoglava
 
Nije vrtoglava , moze puno pric , naravno sa urednim odrzavanjem!  (y)
 
zlatko23 said:
Koliko je isplativo da se na skuter stavi kit 70ccm (recimo polini corsa), karburator, auspuh, variomat.Da li stvarno skuter sa tim djelovima postiže 110 km/h i više kako se može pročitati?Koliko maksimalno km može proči tako frizirani motor?Potrošnja je sigurno vrtoglava
polini corsa je midrace klasa...baci oko u temu SAM SVOJ MAJSTOR i na trecoj stranici citaj i sve ce ti biti jasno (y)
 
zlatko23 said:
Koliko je isplativo da se na skuter stavi kit 70ccm (recimo polini corsa), karburator, auspuh, variomat.Da li stvarno skuter sa tim djelovima postiže 110 km/h i više kako se može pročitati?Koliko maksimalno km može proči tako frizirani motor?Potrošnja je sigurno vrtoglava
malo traje....jos ako je slabo pogodena karburacija...katastrofa.... :palacdolje:
 
definitivno,ajde base traje dosta,ali on se puno manje vrti....i sa takvim skuterom treba znati kako ga odrzavati i kako ga vozit....ne ko mulci pun gas sagnut po nizbrdici i to sa ina uljem...boze sacuvaj kakav klip i cilindar budu :mrgreen: i sa takvim skuterom treba biti stalno spreman za neke radove,jer ako ces za sve vozit u servis onda je to katastrofa sto se tice placanja...ako imas dovoljno godina prodaj trenutni skuter i uzmi novac koji si mislio dat za djelove i kupi 125/200 4t i bez brige si..... (y)
 
Base kit isto ko i serijala samo pali vozi,ali nakon tjedan dana shvatiš da to ne ide niš,midrace su već kemije i to ako nemaš iskustva ti nebi preporučio,bolje ti je uzet neki 4T i samo pali vozi (y)
 
Isplativ ti je onoliko dugo dok ćeš održavati i voziti skuter kako treba. Ako ti služi za divljanje i ostale pizdarije onda se baš i ne isplati....
 
TGB 303 R dobiven na nagradnoj igri u 5/09.g. 49 ccm 4,8 KS novi nekorišteni 7.900kn (u salonu 9.990 kn) 098 355 871. To je isplatljivo!
 
BorSki4 said:
TGB 303 R dobiven na nagradnoj igri u 5/09.g. 49 ccm 4,8 KS novi nekorišteni 7.900kn (u salonu 9.990 kn) 098 355 871. To je isplatljivo!
ako dobijes i 6000 soma...mozes pjevati "aleluja"... :mrgreen:
 
Može glasanje za naj ulet godine u temu? :LOL: Pa jebote stavija ga je svugdi na forum.hr itd., sad uliće u nepoznate teme i oftopičari sa TGB-om! :LOL:
 
Vidis da vozi Apriliu hoce se rjesit makar jednoga problema u zivotu  :LOL: :LOL: :LOL:
 
alfist159 said:
Može glasanje za naj ulet godine u temu? :LOL: Pa jebote stavija ga je svugdi na forum.hr itd., sad uliće u nepoznate teme i oftopičari sa TGB-om! :LOL:
i to jos sa tgb-om tako uleti :mrgreen:
 
lol    :mrgreen:  rasprava o isplativosti kita kad ono nekaj tu ne valja.. pa da neko vidi ko ne zna kaj je to kit bu mislil da je to ustvari tgb!    :LOL:
 
Pa pise na njemu da je racing  :LOL:
 
pa slusaj ako imas neki dobar skuter tipa runnner/sr/nrg koji vec serijala idu 85 :? onda stavis neki base kit i puvalicu, lipo nastelat prijenos, mozda stavit variomat, malo vecu diznu i ide ti oko 100 al ti je vaznije da nema rupa u ubrazanju i da dobro ubrzava. mislim da je isplativo ako nemozes minjat za sta 125 4t. za neki 2500-3000kn dobijes dosta poboljsanje i nece ti se kvarit. samo uliji dobro ulje. mislim da ti je to optimalno, vec midrace ti opterecuje previse radilicu pa triba minjat, karburator, kumplug, prijenos i nije toliko izdrzljivo