Istarski đirevi

Prije nego počnem Guglati, otvaram sljedeče pitanje. Poznaje li netko neku radnju ili agenciju (na području Umag - Novigrad - Buje) gdje se može iznajmiti manji skuter (50 - 125ccm) ili električna bicikleta.
Hvala na informaciji.
 
biker4life said:
okolica Grožnjana, neki dan... :paper:

Po tim fotkama mi se čini, da si vozao po djelovima trase Parencane. Ima li nekih problema sa lokalnim stanovništvom, pošto je tamo zabranjen promet za sva vozila, odnosno dozvoljeno je samo pješice ili na biciklu... :misli:
 
izibajker said:
Po tim fotkama mi se čini, da si vozao po djelovima trase Parencane. Ima li nekih problema sa lokalnim stanovništvom, pošto je tamo zabranjen promet za sva vozila, odnosno dozvoljeno je samo pješice ili na biciklu... :misli:

jedan dio je slikan dok smo pješačili jer sam često u tim krajevima autom pa se malo išlo protegnut noge (oko 10 km smo pješačili)

tunel je bio na glasu da je zabranjen za promet međutim nema nikakvih znakova ni sa jedne ni sa druge strane koji bi ograničavali promet (prošli smo ga pješke pa sam imao vremena zvjerkati okolo) - e sada dali bi nekome smetalo, neznam - van sezone tamo i nema previše ljudi pa možda nikoga nebiš ni sreo (sa strane od grožnjana (stanica) čak je uredno postavljen znak STOP na kraju tunela)

ima tu dosta makadamskih cesta koje presjecaju parenzanu i mogu se koristiti - recimo od grožnjana se može krenuti na makadamski spust prema ponte portonu, pa odmah nakon parsto metara skrenuti lijevo, proći ispod parenzane, te produžiti prema selu Pertići, bez da se dotiće trasa same parenzane iako si na nekoliko mjesta na par metara od nje

oko vižinade znam da je parenzana zabranjena za motorna vozila i mislim ima znakova (postavljenih unazad par godina) koji to daju bar mi se čini da sam to negdje vidio

osim tunela ovo ostalo je slikano prema selu s.giorgio i to nije parenzana, tu se promet normalno odvija kome ne smeta makadamski put koji na nekim mjestima i nije u nekom dobrom stanju (par nezgodnih uspona sa kolotrazima)

lokalno stanovništvo koje živi u zaseocima oko grožnjana mislim da normalno koristi sve te makadamske ceste jer smo u više navrata sreli lovce u nekim nereganim terencima tipa niva, jimny i sl., a i renault 4 je normalna pojava...

normalno sve ima svoje granice, vjerujem da negdje i napraviš koji metar po parenzani nebi nitko zamjerio ako se ne divlja i ne juri i ako usporiš kad vidiš bicikliste ili pješake te ako se trasa koristi samo privremeno do idućeg sela ili nekog skretanja... :misli:

ako netko zna više neka me ispravi :misli:
 
Pustite parenzanu onima za koje su je namjenili.
Ima po Istri puno ljepših ( čitaj:ružnijih  :D) makadamskih dionica i kolskih puteva gdje se daleko bolje vozi i puno manje smeta.
Na mnogima nećete sresti doslovno - nikoga.
 
biker4life said:
jedan dio je slikan dok smo pješačili jer sam često u tim krajevima autom pa se malo išlo protegnut noge (oko 10 km smo pješačili)

....ima tu dosta makadamskih cesta koje presjecaju parenzanu i mogu se koristiti - recimo od grožnjana se može krenuti na makadamski spust prema ponte portonu, pa odmah nakon parsto metara skrenuti lijevo, proći ispod parenzane, te produžiti prema selu Pertići, bez da se dotiće trasa same parenzane iako si na nekoliko mjesta na par metara od nje

....lokalno stanovništvo koje živi u zaseocima oko grožnjana mislim da normalno koristi sve te makadamske ceste jer smo u više navrata sreli lovce u nekim nereganim terencima tipa niva, jimny i sl., a i renault 4 je normalna pojava...

....normalno sve ima svoje granice, vjerujem da negdje i napraviš koji metar po parenzani nebi nitko zamjerio ako se ne divlja i ne juri i ako usporiš kad vidiš bicikliste ili pješake te ako se trasa koristi samo privremeno do idućeg sela ili nekog skretanja... :misli:

ako netko zna više neka me ispravi :misli:

Hvala za te informacije. Parenzanu sam (djelimično) upoznao prije 20 godina. Ita i Slo dio sam provozao biciklom par puta. U tom razdoblju sam nabavio i knjigu Cara Parenzana (autor Giulio Roselli) koja sadrži i originalne zemljovide... A prošlog ljeta, kada smo jednom prilikom bili ponovo u Istri, spustili smo se pješice od crkve svete Marije (Oprtalj) do tunela i viadukta Freski i posjetili mini muzej u Livadama...
Hr dio Parenzane mjeri oko 70km, dosta grubi teren je na nekim dionicama, i na biciklu bi bilo prilično naporno... Jedina (legalna) opcija bi mi tako bila, da rentam neki elektro terenski bicikl...

 
PG said:
Pustite parenzanu onima za koje su je namjenili.
Ima po Istri puno ljepših ( čitaj:ružnijih  :D) makadamskih dionica i kolskih puteva gdje se daleko bolje vozi i puno manje smeta.
Na mnogima nećete sresti doslovno - nikoga.

izibajker said:
Hvala za te informacije. Parenzanu sam (djelimično) upoznao prije 20 godina. Ita i Slo dio sam provozao biciklom par puta. U tom razdoblju sam nabavio i knjigu Cara Parenzana (autor Giulio Roselli) koja sadrži i originalne zemljovide... A prošlog ljeta, kada smo jednom prilikom bili ponovo u Istri, spustili smo se pješice od crkve svete Marije (Oprtalj) do tunela i viadukta Freski i posjetili mini muzej u Livadama...
Hr dio Parenzane mjeri oko 70km, dosta grubi teren je na nekim dionicama, i na biciklu bi bilo prilično naporno... Jedina (legalna) opcija bi mi tako bila, da rentam neki elektro terenski bicikl...

(y)
 
Ako netko zna u kakvom je stanju makadamska cesta između Krasice i Skarlina, te u kakvom je stanju dionica Skarline - N.Vas?

Imamo cestovnih motora u ekipi pa da ih ne naljutimo. :mrgreen:
 

Attachments

  • 86860317_3053449891333444_5542500788334493696_n.jpg
    86860317_3053449891333444_5542500788334493696_n.jpg
    417.5 KB · Views: 105
Mi smo u Subotu sa još 6 motora iz Pule napravili đir do Rijeke i Puba Milord gdje se održavao -  Moto buvljak 2 . Išli smo gore preko Vodnjana pa na Barban i starom cestom do Rijeke. Za divno čudo pored svih radova plominka je bila čista jedino nas je bura malo više bacala. Nazad smo išli na tunel i odmah van Y pa preko Boljunskog Polja opet na Voziliće. Na buvljaku hrpa motorista a na par stolova je bilo izloženo i nešto moto opreme i dijelova pa je netko i našao nešto što mu paše.
 

Attachments

  • IMG_20200308_121012.jpg
    IMG_20200308_121012.jpg
    1.4 MB · Views: 119
  • IMG_20200308_121053.jpg
    IMG_20200308_121053.jpg
    800.6 KB · Views: 127
  • IMG_20200308_121057.jpg
    IMG_20200308_121057.jpg
    813 KB · Views: 127
  • IMG_20200308_121004.jpg
    IMG_20200308_121004.jpg
    1.2 MB · Views: 126
alo,
jeli netko od vas zavrsio istarski djir bez prvog kotaca?

https://istarski.hr/node/63117-vozio-se-na-zadnjem-kotacu-yamahe-pa-tesko-stradao?utm_source=Midas&utm_medium=Widget&utm_campaign=Content%2bexchange

 

Attachments

  • yamaha.png
    yamaha.png
    490.7 KB · Views: 121
Samoizolacija...

stigle nove gume a neće bit mogućnosti potrosit ih :misli:

da su bar mitas e07 :mrgreen:
 

Attachments

  • received_564521364164096.jpeg
    received_564521364164096.jpeg
    76.2 KB · Views: 133
  • received_828166467681774.jpeg
    received_828166467681774.jpeg
    67.8 KB · Views: 111
Duže će ti trajat...


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Danas prodisali na motoru. Nije neka đirčina ali dovoljno. Zaletili se do SV. Vinčenta pa lijevo preko Smoljanaca na glavnu cestu prema Balama , tamo nas je na raskršću zaustavila patrola . Objasnili smo policajcu di smo bili i da idemo nazad u Pulu, samo je mahnuo da prođemo. Nakon Lighthousa skrenuli na Barbarigu i onda lagano za Peroj , opet se na onoj cestici skoro sudarili sa autom iz kontra smjera, iz Peroja na Vodnjan i Pula. Sve u svemu  :D
 
Poznato mjesto:
 

Attachments

  • 20200411_154000.jpg
    20200411_154000.jpg
    976.2 KB · Views: 105
  • 20200411_154338.jpg
    20200411_154338.jpg
    772.3 KB · Views: 109
  • 20200411_155304.jpg
    20200411_155304.jpg
    331.2 KB · Views: 94
Danas sam prvi put vidio motore( i to r1 neku) na staroj cesti cerovlje-borut da se voze. Jos je sva puna praha i kamencica od kamiona s y.

Sta radi korona :mrgreen: