Izmjena kočione tekućine by Makazica (review by zvonkositum)

Pero Rep said:
MARKOOKRAM je u pravu,KTM,HUSQVARNA i jos neki proizvodjaci iskljucivo za svoje proizvode preporucuju ulje za kvacilo MINERALNO Sae10!

PERO NEMOJ DA KOMPLIKUJES S TIM MOTORNIM TESTERAMA (y) :jesus:
 
Magura blood za KTM, Husaberg.......... :wink:

cca 80 kn, 2 dcl......
 
koliko cesto vrsite navedenu radnju???

promijenio sam ulje i ozracio kvacilo ima nekih 2. mj i u zadnjih par dan skuzim da mi se stanje drasticno pogorsalo, tj., kvacilo pocelo odvajat sve blize i blize rucki volana. do pred 2/3 dana sve normalno, pregeldao sve i sve suho, nema curenja. u rezervarcicu malo falilo i ulje dobilo onu svoju mutnjikavu tamnu boju, ispustio sve i ponovo ozracio i opet sve 5.

e sad, jel moguce da u tih 2/2,5 mjeseca svakodnevne voznje toliko ode u PM, je li dot 3/4 sa ine smece i brzo gubi svojstva ili promjena temperature sa +30, kad sam zadnji put mijenjao, na +15/20 u zadnjih tjedan dana toliko izmijeni svojstva tom ulju???  :misli: :misli: :misli:

 
kruns said:
ima li kakve veze stavi li se dot 5.1 ako je propisan dot 4.0?

mislim da ukoliko se sistem dobrano ocisti i oslobodi ikakvih ostataka onda ne bi trebalo smetati. ukoliko dodju u kontakt 5.1 i 4.0 mogle bi gumice stradat.

nek me ispravi neko ako grijesim

al kako god, nece skodit da se natoci ona tekucina koja je propisana
 
markookram said:
moram ovdje malo ispravit majstora , premda se je ogradio od odgovornosti  :mrgreen:

ne znam kako kod Suzukia ali kod KTM-a s[size=10pt]e izricito zabranjuje stavljanje kocionog ulja u sistem hidraulike kvacila (hidraulicko ulja SAE 10)[/size]
a šta kočioni sistem nije hidraulični  :misli: :LOL: preporuka može biti samo u drugom tipu hidrauličnog ulja ,a zašto to samo oni znaju.
 
markookram said:
moram ovdje malo ispravit majstora , premda se je ogradio od odgovornosti  :mrgreen:

ne znam kako kod Suzukia ali kod KTM-a se izricito zabranjuje stavljanje kocionog ulja u sistem hidraulike kvacila (hidraulicko ulja SAE 10)
samo malo netočno.... neki modeli imaju i BREMBO pumpe na kvačilu pa koriste " normalno " ulje za kočnice... :wink:
 
:shock: :shock: :shock: :shock:

mms je stao na moju stranu ...  :shock:

e stvarno je ovaj svijet otišao u ćurac...  :LOL: :LOL:
 
Sve je u materijalu od kojeg je izrađen lajtung.......jel?
 
strasilo said:
:shock: :shock: :shock: :shock:

mms je stao na moju stranu ...  :shock:

e stvarno je ovaj svijet otišao u ćurac...  :LOL: :LOL:

pa da ....... :mrgreen:

KTM prvi di god se nešto vozi pored ceste, a ponegdje i na cesti, japaneri samo jedu prašinu,  apriliji ne mogu ni soli na rep staviti, dere sve u superbajku, bemve ima najbržu i najjaču sportivu, jamahi najhaj brendu u svemiru, pala prodaja najviše na svijetu, honda bankrotirala u Kanadi ... suzukiji ni trku ne mogu završiti a da se ne raspadnu, tojoti se naviše kvare auti, opel se prodaje bolje od svemoćnog dasauta... i tako to...
i da, ti se predstavljaš ko meho, ali ne po vjeri nego po struci  :mrgreen: :misli: stvarno smo u ćurcu  :LOL:  :jesus: :LOL: :jesus: :jesus: :jesus:
 
Tema je stara,ali kočnice se trebaju održavat bez obzira na starost teme, pa da pitam...

svakak said:
Jednom sam mjenjao ulje i nikako odzračiti sistem i bacim oko u manual, a ono piše da se ulje toči tako da se stavi dovoljno duga cijevčica na odzračnik na klještima i sipa ulje s višlje pozicije nego je posudica s uljem. Nisam imao dovoljno dugu cjevčicu, nego sam uzeo kraću cjevčicu, pa sam tjerao ulje laganim pritiskanjem boce. Na taj način je stvarno bilo jednostavno uliti novo ulje. Naravno ovaj način pali samo kad nema starog ulja u sistemu.

Ako sam dobro shvatio, ovako se sistem puni u suprotnom smjeru od uobičajenog?
 
ja mislim sad preci s dot4 na dot5.1
komplet brembo sustav. kako mislite to da se ocisti ?
s kojim sredstvom. na pr kako ocistit lajtung?
a sta klesta i kocioni cilindar otvorit i necim isprat, ili ?
molim vas za pomoc
 
mbalunovic said:
ja mislim sad preci s dot4 na dot5.1
komplet brembo sustav. kako mislite to da se ocisti ?
s kojim sredstvom. na pr kako ocistit lajtung?
a sta klesta i kocioni cilindar otvorit i necim isprat, ili ?
molim vas za pomoc


Meni se čini da ti neznaš dosta osnovnih stvari, a tamo petljaš s vilicom i ciklistikom....
 
znam dosta stvari, al eto nisam jos razmisljao o tome s cime sprati dot4
 
(y)
mislio sam da je potrebno s necim uradit "medjupranje" jer ste napisali da ce dot4 u kontaktu s dot5.1 postat agresivan na gumice.
oke.
hvala na savjetu ;)
 
najbolje vodom oprat.  :mrgreen:
 
Kad mijenjam kočiono ulje ja to odradim na podtlak.
Kompresor od klima-uređaja, cjevčicu spojim na usis kompresora, a drugi kraj u bocu od debljeg stakla sa gumenim čepom(separator).
Iz gumenog čepa ide druga cjevčica do kočionih kliješta.
Kompresor je izvađen iz starog klima-uređaja i služi za navedenu svrhu(da nebi bilo čudnih pitanja). :mrgreen:
 
tako i ja mislim :) uraditi , meni je iz skrinje al sluzi za isto, i za glupoti ostale s air brushem