Izmjena kočione tekućine by Makazica (review by zvonkositum)

Zog said:
Kad mijenjam kočiono ulje ja to odradim na podtlak.
Kompresor od klima-uređaja, cjevčicu spojim na usis kompresora, a drugi kraj u bocu od debljeg stakla sa gumenim čepom(separator).
Iz gumenog čepa ide druga cjevčica do kočionih kliješta.
Kompresor je izvađen iz starog klima-uređaja i služi za navedenu svrhu(da nebi bilo čudnih pitanja). :mrgreen:

Šta ne srkne to malo prejako  :misli:, nije bed zbog kočnica nego stigneš li ulit ulje da ne povuče zrak od gore opet... :LOL:
 
Joy Rider said:
Šta ne srkne to malo prejako  :misli:, nije bed zbog kočnica nego stigneš li ulit ulje da ne povuče zrak od gore opet... :LOL:

Dobro pitanje, na gumenom čepu su tri rupice, dvije za cjevčice i jedna za metalni čep koji nakon zatezanja vijka izvadim, kompresor radi ali ne stvara podtlak u tom sistemu, onda dolijem ulje u posudicu, vraćam taj metalni čep na svoje mjesto, opet otpuštam vijak(sisicu)....... :)

Mogu popodne slikat ako te zanima.
 
Zog said:
Dobro pitanje, na gumenom čepu su tri rupice, dvije za cjevčice i jedna za metalni čep koji nakon zatezanja vijka izvadim, kompresor radi ali ne stvara podtlak u tom sistemu, onda dolijem ulje u posudicu, vraćam taj metalni čep na svoje mjesto, opet otpuštam vijak(sisicu)....... :)

Mogu popodne slikat ako te zanima.

bio bi vrlo zahvalan  (y)
 
Ninja said:
Ja sa velikom spricom i komadom prozirnog slaufa izvlacim staru tekucinu van na ainlihter pa se lepo vidi kad dodje novo i nema poterebe za pumpanjem ni odzracivanjem 8)
to sam i ja radio i to je najbrži način i bez straha od zaostalog zraka. naravno paziti da posuda ne ostane prazna (y)
 
Zog said:
Još dvi:

Hvala majstore.  (y) Dobra makina. Idem tražit stari frižider ili klimu.  :LOL: Možda bude i neka DIY tema  :wink:

P.S.

Vidim da si nabacio kondenzator na motor umjesto bimetala, jel to bolja izvedba ili je bimetal bio u kvaru?  :mrgreen:
 
strasilo said:
tekući ariel .. u omjeru sa kisko octom u omjeru 1:63

a jeli...  :misli:
 
Joy Rider said:
Hvala majstore.  (y) Dobra makina. Idem tražit stari frižider ili klimu.  :LOL: Možda bude i neka DIY tema  :wink:

P.S.

Vidim da si nabacio kondenzator na motor umjesto bimetala, jel to bolja izvedba ili je bimetal bio u kvaru?  :mrgreen:

To mi je "navika", takvi motor sam ukomponirao i u svoj kompresor(boca od 50l slična onoj za kućni plin, kompresor od klime, i ostali ventili i sklopke koji su bili potrebni). :)

Sad san se sitija, bimetal ide na kompresore od kućanskih frižidera jer su manje snage, a na ovi od klime (1.5kW) mora ić kondezator. :misli:
 
zanima me dali prilikom izmjene kočionog ulja(ne znam koje je do sada bilo)moram isprat sistem?i kako?jer sam vidio u prijašnjim postovima da se različita ulja ne trpe
 
Ne
 
nisam mislio ispraznit cjeli sistem(radi zraka)nego pomalo nadoljevat novo ulje u posudu,dok staro ističe,kako je makazica objasnio
 
Pa cime bi onda ispirao  :misli: , ne kuzim te...
 
kawahrva said:
znači može ovako?  :misli:

tocno kako je opisano u prvom postu  (y) picis dok ne izadje sva stara kociona tekucina (skuzit ces po boji - sve ovisi kad si mijenjao zadnji put)... onda jos da budes siguran bar pol deca protjeras kroz to sve i to je to  (y)

 
Molim za pomoc, imam kineza od 125 ccm, prije imo hondu cbr 125 al razbio, i sad sam iso mjenjat ulje, i plocice nove stavljat i druga crijeva htio stavit al nemogu nac takva kakva mi odgovaraju, pa jucer poceo sve sklapat i nalio ulje u posudicu i pumpao da krene kroz lajtung, te kad je propisalo dolje zasarafio na celjust, i pumpam i nadolijevam ulje al nikako da kocnice stisnu disk. Sta treba dalje?
 
Jesam, hvala na pomoći.