Izrada auspuha

poison

Member
Naime, zanima me da li postoje neke zakonitosti pri izradi topova, npr. da li cijev u topu treba biti sira od flandje(grane) i ako da koliko, kako se odredi duzina topa itd..
Znam da je proracun auspuha slozena stvar itd i vec sam radio slicne stvari, ali za 2T... Da li postoji nekakav softver za takve proracune ili slicno za 4T motore..

Radi se o zongshenu ZS200GYA i zelio bi zanjeniti samo top, granu tj fladnju bi ostavio kako jest.. mislim da je agregat kopija honde XL200 tako da bi mi uvelike pomoglo ako je vec netko mjenjao auspuh na jednom od tih motora,po mogucnosti da je neka marka a ne no name ili rucne izrade pa da raspolaze  dimenzijama po kojima se mogu ravnati ili ovo ranije da postoje neke jednostavne zakonitosti pomocu kojih se moze doci do tih podataka.

Takoder me zanima da li se s otvorenijim auspuhom dobije na snazi jer se ipak radi o malim zapremninama u ovom slucaju a znam da je kod skutera malih zapremnina slucaj da je ucinak bas suprotni, da se vise izgubi, znam da je na motoru flandja dosta duza nego u skutera, barem 3-4 puta te da takvih gubitaka ne bi trebalo biti...
Kakva su opcenito iskustva pri zamjeni topa na motorima malih zapremnina, 200-250ccm?
 
Odeš nekome ko to radi, bude ti za normalne nofce to napravil i uštedil si si brdo i gomilu muke oko toga i na kraju nebuš zadovoljan ishodom!  (y)