Jawa 350 634

Koliko vrijedi zavisi kako kome.
Tko je sentimentalno vezan, odrastao na njima i zaljubljenik vrijedi puno. Mladima 0.
Moj prijatelj ima ČZ 350 u koju je uložio najmanje 2000 eura i Jawu twin sport (1989 g) koju je našao u podrumu gotovo novu sa pređenih 300km.
Ja sam samo odrastao na njima pa nekad te njegove malo provozam, pogledam, a za njih ne bi dao baš ništa
 
Nije tajna. 500 eura.
Ali, desio se splet okolnosti.
Čovjek ostario, njemačka penzija, nema ni mobitel pa tako ni pojma za Njuškalo, ne kreće se okolo, nema pojma koliko drugi traže, stojala, on bolestan, voziti ju nije mogao godinama, nije bila nikad ni registrirana, samo mu smetala, itd.
 
dobro, to je na tragu moje ponude, a i situacija je slična..
 
Eto.
Napumpao gume, napunio akumulator, promijenio gorivo, oprao, upalio i dođe s njom u birtiju gdje inače sjedimo.
Dobio odmah ponudu 2000 eura za nju. Nije dao.
 
hvala na informaciji, vidjet ću, zima je duga, nisam osobno nešto napet jer sam ipak malo mlađi i nisam odrastao na tome, ali mi je fora kao i većina motora proizvedenih prije 2005. :mrgreen:
 
Stari je imao istu takvu, išao sa kumom u Beograd gdje je bio uvoznik po nju, skinuli prednji kotač i ubacili ju u Stojadinku :D
Nažalost prodao, to mu je bio drugi motor, kakti za mamu, koja je jedva tiskala suhi kuplung, hahaha!
Znaš li povijest ove svoje, da nije iz BJ doletila ;)
 
Ako nekoga bude zanimala Jawa 350 kao projekt za raditi, budemo se dogovorili... mislim, moja je za prodaju...
 
koliko uopće realno vrijedi ta jawa 350?? vrijedi li se s time zajebavati??

kad smo kod emze, ja bi sf-a :mrgreen:

Svi takvi (Jawa, MZ, CZ, Tomos) po meni max. 2000 Eur, makar idu i do 5000..

Ja bi Baghiru 660, skoro i uzeo za 11,000 kn u Istri 2013. ;)
I MZ SX 125, ali je otisla brtva cilindra..
 
ovaj bi definitivno bio u toj kategoriji skupljih dok se sredi i rega, a ja ću ionako dati točno toliko koliko mogu dobiti u bilo kojem trenutku dok se odlučim na prodaju :mrgreen:
 
Ako nekoga bude zanimala Jawa 350 kao projekt za raditi, budemo se dogovorili... mislim, moja je za prodaju...
Jawa kao projekt (recimo Caffe Racer) je u konačnici ono žali bože truda. Čak i osrednje skupi dijelovi joj dižu cijenu koju ne može postići a to oće reći da nije vrijedna tog pothvata.
 
Jasno je da Jawa kao projekt na kojem se misli zaraditi nije uopće poanta priče, to je zahvat za zaljubljenike i ljubitelje, kao i freakove za sređivanje oldtimera... tu nema računice u startu, to je motor za gušt (a gušti se plaćaju bez filozofija o cijeni koštanja) i obnovu onome tko to voli i na taj način ubija vrijeme i gradi hobi... kada uzmeš u obzir da posve sređene i regane Jawe koštaju od 9000-12000 kuna prosjek, jasno je da je samo vrijednost rada, sve da si si dao i najmizerniju minimalac satnicu, veća od prodajne cijene cijelog gotovog motora...
 
Baš tako.
Nema tu puno filozofije, a i ama baš nikakve računice. Tko odmah u startu računa koliko će to koštati to nije posao za njega.
Moraju se poklopiti 2 vrlo bitne stvari.
Prva je da je čovjek zaljubljenik, a druga je da ima para. Da ne spominjem trud, rad, volju, vrijeme, itd.
Taj uopće ne razmišlja koliko će to koštati, koliko će na kraju uopće i vrijediti te za koliko bi to mogao prodati. Ionako ne radi za prodaju nego za svoj gušt i zadovoljstvo, a to po meni nema cijene.
Imam jedan Tomos i ne želim ni napisati koliko sam uložio u njega. Prodaje naravno nema.
 
nesto se radilo umjerenijim tempom, kako je dalo slobodno vrijeme za poci na selo di je motor, financije itd, vidim da se pise koliko vrijedi takav motor, kao motor vjerojatno malo, jer ipak je to staro 39g, danas bi svi motore na tipke,sjedi vozi i tjt, oko ovakvih motora treba volja, a da idem prodavati nikada nebi izvukao sto sam stavio u nju,od novaca od vremena,ovo se radi za sebe i svoj gust, jer meni ce sigurno vise znaciti nego nekome koji skuplji motor, a uz to motor ima pricu,kako je bio tatin,te kolko sam i kako sto radio oko njega te sto je prosao sve u 40 godina,nego, stavljena je struja na motor,pali radi,stavljena je prednja vila, koja je na moje cudo doslovno kao nova, nabavio sam je teskom mukom trazeci par mjeseci,bilo je kupljenih neispravnih itd itd :D planiram promjeniti karburator,nisam nesto zadovoljan trenutnime,mada sam ga rastavio ocistio, neznam dali da idem na originalni ili ako ima koja bolja solucija? rezervar i sjedalo su i dalje kod prijatelja na sređivanju ...
IMG_20201003_185732.jpg
 
Matozd...ja sam imao Jawu 350 sport twin,mislim kad bi preturio garazu,da bi nasao karburator,ako mislis da bi odgovaralo,javi...mozda bi nasao,pa ti dam...naravno-gratiss... ;)
 
  • Like
Reactions: Matozd
moguce da bi odgovaralo,jer koliko vidim da su sve jawine 350 masine gotovo identicne,a ako tebi stoji meni bi pomogao, jer sam na ovome morao krpati probuseni plovak :cautious:
 
moguce da bi odgovaralo,jer koliko vidim da su sve jawine 350 masine gotovo identicne,a ako tebi stoji meni bi pomogao, jer sam na ovome morao krpati probuseni plovak :cautious:
Aj ako naletim na koji dio...javim ti... :)
 
  • Like
Reactions: Matozd