Jeftin i brz način čišćenja i obnove karburatora i mašina pomoću sode bikarbone

kruns said:
meni je slučajno malo nitra završilo na karburatoru, tj. na gumici od karburatora i imao sam osjećaj kao da se guma topi. brzo sam obrisao pa nije bilo posljedica, ali da cijeli karburator idem namakat u nitro - ne hvala.

Bože mili pa rastaviš ih skroz pa samo tijela u Nitro,pa nećeš valjda utočat cijeli karb ko seljober u nitro  :LOL:
 
Icek said:
Bože mili pa rastaviš ih skroz pa samo tijela u Nitro,pa nećeš valjda utočat cijeli karb ko seljober u nitro  :LOL:

mislil sam si da bude netko imal ovakav komentar :jesus:
a kak glasi naslov?? jeftino i brzo, a rastavljanje i sastavljanje karburatora definitivno nije posao na brzinu  :njanja:
napisao sam da sam prije probao očistiti karburatore sprejem za njihovo čišćenje ali da mi se čini da se ne očisti tako dobro kao sa sodom, bar po ovim slikama gore.
na prvoj slici dolje su karbi kako su izgledali zmazani a na drugoj nakon čišćenja i potrošena dva (ili tri spreja :misli:). karburatore sam rastavio na dijelove i trebalo mi je tri dana po tri sata da ih tako rastavim, očistim i sastavim...
 
vickodu said:
Za ciscenje je ovo malo skuplja varijanta ali jako efikasna i pouzdana

http://cgi.ebay.com/1-7-GALLON-ULTRASONIC-CLEANER-HIGH-VELOCITY-SALE_W0QQitemZ350235725232QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item518bad0db0

to je super stvar! tu je skupo ali pretpostavljam da nekome tko se malo kuži u te stvari nije problem u čipoteki nabaviti potrebne dijelove i složiti si takav uzv čistač. navodno se može prati i veš  :mrgreen:
 
kruns said:
mislil sam si da bude netko imal ovakav komentar :jesus:
a kak glasi naslov?? jeftino i brzo, a rastavljanje i sastavljanje karburatora definitivno nije posao na brzinu  :njanja:
napisao sam da sam prije probao očistiti karburatore sprejem za njihovo čišćenje ali da mi se čini da se ne očisti tako dobro kao sa sodom, bar po ovim slikama gore.
na prvoj slici dolje su karbi kako su izgledali zmazani a na drugoj nakon čišćenja i potrošena dva (ili tri spreja :misli:). karburatore sam rastavio na dijelove i trebalo mi je tri dana po tri sata da ih tako rastavim, očistim i sastavim...
a cemu onda trud kad se vanjskim ciscenjem karburatora ne dobija ama bas nista. Moze se on izvana sijati ako je unutra prljav kao prase...Svako temeljito ciscenje karburatora zahtjeva vremena. Mora se rastaviti u sve moguce dijelove...svaka dizna....saraf..opruga...plovak...iglica..membrana. Plasticne i gumene dijelove na jednu stranu..a drugo u posudu u kojoj je posebna tekucina za pranje karburatora. Ta tekucina ne skodi mesinganim olovnim i aluminijskim dijelovima karburatora. Neka odstoji par sati u toj tekucini...poslije se dijelovi isperu vrucom vodom...i ispusu komp. zrakom...Membrane..o rinzi i ostale plasticne/gumene pizdarije nema potrebe prati. Nitro pere ali je preagresivan..pa cak i za tijela karburatora...pogotovo ako se radi o laganim magnezijskim kucistima....Obican benzin...i tekucina za karburatore.....najbolje i najsigurnije rijesenje... 8)
 
meni je fascinantno kako se sve nove ideje na forumu dočekaju na nož  :mrgreen: Možda netko restaurira motor i , pored ostalog, želi da se  i karbovi sjaje a nema te tekućine koja će ih oprat da izgledaju kao novo. A ovo na slikama stvarno izgleda kao novo a metoda je stvarno jednostavna. Da mi se da zajebavat i skidat sve opet i da imam kompresor i ja bi sad ovu metodu primjenio jer me stvarno nervira kako mi je blok prljav dolje ispod gdje se grane spajaju na glavu i da mogu to jednom skinut i normalno nakon toga doržavat da se više ne dogodi takva prljavština pa bio bi presretan
 
nitko ne docekuje na noz rasprave...ja sam zelio reci da ovakav nacin ciscenja karburatora nema nikakav ucinak...osim estetike.....Ako tebe pali uglancan blok....a da je unutra sve u raspadanju...tvoja stvar.. 8) To je bilo moje vidjenje situacije...gledano sa tehnickog aspekta ciscenja karburatora...ali u pravom smislu te rijeci...Btw: da je ova tema docekana na noz...sigurno nebi odmah bila stavljena kao "sticky" tema.... :mrgreen:
 
Bilo je nedavno u Lidlu za uzeti pištolj za pjeskarenje za cca 99 Kn.
 
Molim malu pomoc,triba bi ispolirat malo grane od auspuha,pa me zanima ima li kakvi preparat dobar za poliranje,prijatelj mi je na svom motoru polirao grane s nekom pastom bila je u tubi al se ne mogu sitit imena,al posto je trenutno on na brodu nemogu ga pitat za ime te paste.?
 
imas od sonaxa polir paste...za krom i aluminij....a i dobar stari purol bi ti mogao posluziti... 8)
 
samo da vas upozorim jer sam učio na svojoj greški.nikad gumene oringe ,prirubnice,gumice.i ostalo gumeno ne ostavljajte potopljeno u nafti jer čete to isto izvaditi za 2 broja veče. (y)
 
cini se kao dobra metoda...imam ja neki pistolj za pjeskarenje..nista extra..moglo bi se probati :D

nego...ja sam ko fol mlad neiskusan ali ono...ako vec idem nesta cistiti...onda to i rastavim, gumice na jednu stranu
a metal na drugu...da sam makar ovo procitao kada sam cistio kociona kljesta...mogao bih ja njih opet ocistiti jer bilo je
par djelova koje nisam mogao dokuciti :D

hvala Kruns!
 
Hvala ti kruns, dobra ideja je to za pjeskarenje tj. "sodiranje"  :mrgreen:. Meni osobno se čini pre agresivno za čišćenje karburatora. Ako nemate carb cliner tekučinu može poslužit i benzin i ostalo (bmw je napisao), ali ono što sam i ja htio napomenut je da ako netko ne zna kompletno rastaviti karburatore (al baš do zadnjeg detalja) i ponovno ih sastaviti, očistiti, i sve da radi puno bolje nego prije onda, bez ljutnje molim, neka ih i ne dira.  :mrgreen: Izvana je estetika, iznutra je umjetnost  :wink: .
 
A di ima za kupit te sode bikarbone u tako velikom pakiranju, i da nije ona kristalizirana koja ne funkcionira??
 
Za kupit pogledaj u ljekarnu,šta se tiče pjeskarenja to je samo mehaničko čišćenje i neće puno pomoć u unutrašnjosti karb. dok ne dodaš vodu, onda nastaje lužina koja otapa masnoču i pretpostavljam kamenac.
 
http://www.abro.com/product_images/13_full.jpg

bolju stvar od ove sta se tice ciscenja kompletnog karburatora ja nisan vidia..grize oci, ruke,sve grize,al zato ga ocisti ajme  (y)

nije bas ni jeftin ovo pakovanje oko 36kn..i jako se brzo potrosi..al ko danas cisti karburatore svaki dan :jesus:
 
Soda-bikarbona i nekadašnja oriđiđi Coca Cola su jele sve  (y)
 
bmw m 5 said:
imas od sonaxa polir paste...za krom i aluminij....a i dobar stari purol bi ti mogao posluziti... 8)
Puno lakše ako je totalno izgubilo svjetlost a sonaxova polir pasta isto odlična ali za manja poliranja - purolom štediš
          puno više vrimena a sa pastom daš krajnji sjaj  (y)
 
Čisti sve moguće:

http://www.youtube.com/watch?v=dHhewO9qQ78&feature=related

Ima li tko u 'rvata??

http://www.youtube.com/watch?v=qNP3FxEysJk