Jeftini Stromovi u Sloveniji...

pri uvozu nastaje siva zona i tu je najlakše skinuti kilometre.siguran sam da je na većini uvezenih a posebno iz italije vraćana kilometraža. i sam sam naletio na 3 primjerka. koliko znam u nas ne postoji mogućnost provjere kilometraže za motore po godinama kao za aute. nešto postoji ali samo za zadnju registraciju i na onoj stanici gdje je i obavljen tehnički što muljatorima daje širok manevarski prostor. što se tiče stroma za 4000-5000e i u hrvatskoj možeš kupiti sasvim solidan primjerak i desetak godina mlađi od ovih slovenskih
 
Last edited:
E to me zanimalo. A što, slovenci nemaju ono na tehničkom kao mi da se kilometri provjeravaju? Mislio sam da je to u EU tako...

Motori od preprodavača u Sloveniji najčešće nisu Slovenski već unos iz Italije, to su ti ostali napisali, a i ja ti mogu to potvrditi jer sam uzimao takav. Ti motori nisu ni registrirani u Sloveniji i slovenske institucije nije briga za kilometražu tih motora. Kilometraža je moguće skidana i to najčešće kod iznosa iz Italije/unosa u Sloveniju (ili koju drugu zemlju) - opet, mogu potvrditi iz iskustva kod kupnje jednog motora. Prije kupnje sam uspio doći do originalnih papira od motora iz Italije, preko talijanske web stranice za tehnički pregled sam našao kilometre i motor je imao za 1/3 manje kilometara nego na zadnjem tehničkom u Italiji. To bi bio moj savjet: prije kupnje traži preprodavača da ti pokažu sve papire od unosa iz Italije (imaju ih 100%), pronađi u tim papirima zadnju registarsku oznaku motora u Italiji i provjeri kilometre on-line - nakon toga znaš na čemu si. Kažem, ovo što sam napisao vrijedi za kupnju od preprodavača za unesene motore.

Nekad ti isti preprodavači imaju u ponudi i domaće motore od slovenaca - tu bi kilometri trebali štimati s onima sa slovenskog tehničkog pregleda i to opet trebaš tražiti. Ali i tu imaš "ali". Možeš imati motor od slovenca koji je "drugi" vlasnik, a prije toga ga je "prvi" vlasnik unesao iz Italije - u tom slučaju opet banana...
 
  • Like
Reactions: Gjuro
Motori od preprodavača u Sloveniji najčešće nisu Slovenski već unos iz Italije, to su ti ostali napisali, a i ja ti mogu to potvrditi jer sam uzimao takav. Ti motori nisu ni registrirani u Sloveniji i slovenske institucije nije briga za kilometražu tih motora. Kilometraža je moguće skidana i to najčešće kod iznosa iz Italije/unosa u Sloveniju (ili koju drugu zemlju) - opet, mogu potvrditi iz iskustva kod kupnje jednog motora. Prije kupnje sam uspio doći do originalnih papira od motora iz Italije, preko talijanske web stranice za tehnički pregled sam našao kilometre i motor je imao za 1/3 manje kilometara nego na zadnjem tehničkom u Italiji. To bi bio moj savjet: prije kupnje traži preprodavača da ti pokažu sve papire od unosa iz Italije (imaju ih 100%), pronađi u tim papirima zadnju registarsku oznaku motora u Italiji i provjeri kilometre on-line - nakon toga znaš na čemu si. Kažem, ovo što sam napisao vrijedi za kupnju od preprodavača za unesene motore.

Nekad ti isti preprodavači imaju u ponudi i domaće motore od slovenaca - tu bi kilometri trebali štimati s onima sa slovenskog tehničkog pregleda i to opet trebaš tražiti. Ali i tu imaš "ali". Možeš imati motor od slovenca koji je "drugi" vlasnik, a prije toga ga je "prvi" vlasnik unesao iz Italije - u tom slučaju opet banana...
Hvala ti puno, to je info koji mi je falio. Baš mi je zato bilo jako čudno, kilometraže u Slo u pravilu su 30k - 40k - 50k, a kod nas ne možeš naći Stroma ispod 80k... (ne sviđaju mi se oni iza 2011). Kako se zove ta taijanska stranica za provjeru km ako se sjećaš?
 
Hvala ti puno, to je info koji mi je falio. Baš mi je zato bilo jako čudno, kilometraže u Slo u pravilu su 30k - 40k - 50k, a kod nas ne možeš naći Stroma ispod 80k... (ne sviđaju mi se oni iza 2011). Kako se zove ta taijanska stranica za provjeru km ako se sjećaš?

Iskopao sam, radi se o aplikaciji Targa Scan, imaš je na Androidu. Naravno, radi samo za talijanske registarske oznake.


targascan.png