Jeli moguće da 1. servis dođe 200E??

gastajbarter said:
filter i ulje = max 100 eura
1 radni sat = max 50 eura
porez na jelene lopatare min 50 eura :mrgreen:

direktan si, trebas to malo umotat u celofan

:mrgreen:
 
toniivo said:
Evo mene sa sočnim detaljima  :D

Ruke 110E
Ulje u kvačilu 7 E ( rekao je da mi je ulje u kvačilu kao da motor ima 5 godina i napomenuo je da kada stojim na semaforu da stavim u N jer da nije dobro ako drzim npr u 1. brzini... komentari na ovo??? )
Ulje ( 3l)+ filtar ulja 70E
Porez 18E
Napomena  od servisera: Ne smijem mazati lanac dok mi je motor pod garancijom. ( još 6 mj dakle )^^

To je to dečki... Inače sam vozio xt 600r i servis plaćao 400kn tako da me moram biti iskren ovo malo iznenadilo :wink:
Hvala na odgovorima  :021: :021: :021:

Hehehehehe

Ma to je ok cijena za litru ulja

I treba ga servisirat u ovlaštenom jer kad se razleti mašina dobićeš novu

 
toniivo said:
Evo mene sa sočnim detaljima  :D

Ruke 110E
Ulje u kvačilu 7 E ( rekao je da mi je ulje u kvačilu kao da motor ima 5 godina i napomenuo je da kada stojim na semaforu da stavim u N jer da nije dobro ako drzim npr u 1. brzini... komentari na ovo??? )
Ulje ( 3l)+ filtar ulja 70E
Porez 18E
Napomena  od servisera: Ne smijem mazati lanac dok mi je motor pod garancijom. ( još 6 mj dakle )^^

To je to dečki... Inače sam vozio xt 600r i servis plaćao 400kn tako da me moram biti iskren ovo malo iznenadilo :wink:
Hvala na odgovorima  :021: :021: :021:
da znam da mogu imati ovakvih 100 "musterija", otvorio bi auto-moto servis  :mrgreen:
 
toniivo said:
Evo mene sa sočnim detaljima  :D

Ruke 110E
Ulje u kvačilu 7 E ( rekao je da mi je ulje u kvačilu kao da motor ima 5 godina i napomenuo je da kada stojim na semaforu da stavim u N jer da nije dobro ako drzim npr u 1. brzini... komentari na ovo??? )
Ulje ( 3l)+ filtar ulja 70E
Porez 18E
Napomena  od servisera: Ne smijem mazati lanac dok mi je motor pod garancijom. ( još 6 mj dakle )^^

To je to dečki... Inače sam vozio xt 600r i servis plaćao 400kn tako da me moram biti iskren ovo malo iznenadilo :wink:
Hvala na odgovorima  :021: :021: :021:

Svašta. :shock:

Mislim iskreno - nemam iskustva sa cijenama servisa van HR, pogotovo SLO/IT, mada je opčepoznato da se u tim zemljama rad kao takav cijeni (dosta) više nego u HR. U napisanom mi možda ipak malo iskače cijena rada, ali teško mi je uspoređivati - prvenstveno jer nisam nikada posjedovao BMW motocikl.

Ono što mogu reći - ovo da bi motor trebao stajati u praznom hodu se čini mi se uči i u autoškoli, ali mehaničkih zapreka/problema za činjenje ili nečinjenje toga nema. Radi kako ti je drago. Bar ja tako smatram. Ja osobno sam u praznom hodu samo onda kada stajanju nema kraja (radovi na cesti i sl.). Inače sam uvijek ready to race. :mrgreen:

Komentar za podmazivanje lanca je van svake pameti. Valjda ti na idućem servisu želi ugraditi i naplatiti novi lanac i lančanike. :mrgreen: Ako je ovlašteni serviser zaista to rekao - probaj poslati mail sa detaljno opisanom situacijom i podacima o vama obojici u uvozništvo pa vidi kakav odgovor daju. :mrgreen:

(y)
 
danijel044 said:
Kod ovlaštenog servisera? prvi servis?

Pa toliko materijal za servis košta...

Ja sam imao XT660X (supermoto), i "prvi" servisi (dok se mjenjalo samo ulje i filter - dok je još bio skoro nov) su me redovito izlazili oko 520 kn.

3 litre ulja Yamalube (polusint. 10W40) iz bačve (cca. 80 kn litra), OEM filter ulja (cca. 55 kn) i ruke cca. 1,2 radna sata puta 180 kn. Iznos bi bio 50 kn veći ukoliko bih mjenjao i svječicu.

Znači najmanji mogući servis.



P.S. Napomenuo bih samo da je ovo iznad opisano bilo još (sada već davne) '08. i '09... :wink:
 
toniivo said:
Poštovani,

Imam Bmw f 800r kupljen u italiji (7000E, glanc novi ). S obzirom da mi je motor pod garancijom 1. servis sam morao napraviti u ovlaštenom servisu.Po preporuki poznanika dao sam  ga u servis u Ljubljanu te  me taj 1. servis ( izmjena ulja, filtra ulja.... ) došao 200E!!! ima li netko slična iskustva  s Bmw ovlaštenim servisima ?
Bez uvrede,ali to je tako.
 
Neznam sta se cudis za servis, pa mene je dosao prvi servis u ovlastenom (LS moto), ulje, filter 800kn sa rukama. To je ujedno bio prvi i zadnji put da sam isao kod njih. Da ne pricam da sam se zakacio sa njima jer su mi stavili ulje od Ipone-a(120kn/l) a ja sam iskljucivo trazio Motoul.
 
Markori said:
Neznam sta se cudis za servis, pa mene je dosao prvi servis u ovlastenom (LS moto), ulje, filter 800kn sa rukama. To je ujedno bio prvi i zadnji put da sam isao kod njih. Da ne pricam da sam se zakacio sa njima jer su mi stavili ulje od Ipone-a(120kn/l) a ja sam iskljucivo trazio Motoul.

Za FZ1 govoriš?

Koji Ipone? Koji Motul? Tip i gradacija.
 
Fz1 2007 godiste, ulje koje odvuvijek stavljam je ono s koje preporuca tvornica a to je Motul 300v-15w-50 full sintetika. Koje mi je ipone stavio ne sjecam se jer je to bilo 2009 godine nakon prve izmjene, imam na racunu zapisano ali bila je isto ful sintetika. Jos se sjecam da mi je mehanicar reko da sta se bunim, da je Ipone 30kn/l jeftinije od Motula, i da mi je usparao 100kn samo na ulju a servis me dosao 800. Nisam znao jel me zajebava ili ozbiljno misli.
 
Markori said:
Fz1 2007 godiste, ulje koje odvuvijek stavljam je ono s kojim je motor tvornicki dosao a to je Motul 300v-15w-50 full sintetika. Koje mi je ipone stavio ne sjecam se jer je to bilo 2009 godine nakon prve izmjene, imam na racunu zapisano ali bila je isto ful sintetika. Jos se sjecam da mi je mehanicar reko da sta se bunim, da je Ipone 30kn/l jeftinije od Motula, i da mi je usparao 100kn samo na ulju a servis me dosao 800. Nisam znao jel me zajebava ili ozbiljno misli.

Odakle ti ta informacija da je u fz1 tvornicki motul 300v  :misli: :misli: :misli:
 
vickodu said:
Odakle ti ta informacija da je u fz1 tvornicki motul 300v  :misli: :misli: :misli:

Krivo sam napisao....mislio sam rec da tvornica to preporuca, u manualu motora pise (barem meni) koja ulja preporuca tvornica, jedno je Motulovo a drugo se ni ne sjecam.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Markori said:
Fz1 2007 godiste, ulje koje odvuvijek stavljam je ono s koje preporuca tvornica a to je Motul 300v-15w-50 full sintetika. Koje mi je ipone stavio ne sjecam se jer je to bilo 2009 godine nakon prve izmjene, imam na racunu zapisano ali bila je isto ful sintetika. Jos se sjecam da mi je mehanicar reko da sta se bunim, da je Ipone 30kn/l jeftinije od Motula, i da mi je usparao 100kn samo na ulju a servis me dosao 800. Nisam znao jel me zajebava ili ozbiljno misli.

Ja sam jedno vrijeme livao 300V u svoj FZ1 i u načelu sam bio zadovoljan performansama ulja - ali nebih rekao da je tako extremno ulje preporuka proizvođača za cestovnu upotrebu, a pogotovo nisam siguran za gradaciju. Može se stavljati (i ja sam stavljao 15W50), ali čini mi se da je po manualu 10W40, ali nisam siguran.

Stavljao sam 300V i u R1, isto 15W50, pa sam prešao na Ipone R4000RS 10W40. Oba ulja su ful sintetička.

Litra 300V je danas +/- oko 150 kn, dok npr. Ipone koji trenutno koristim, R4000RS (10W40, isto ful sintetika) me dođe 99 kn po litri u bocama od litre, s time da ako je pakiranje veće i cijena ide dole.

U pravilu ne gledam da ušparam nego gledam šta je bolje za motor, a obzirom da se dosta vozim i po cesti, prešao sam na ulje koje se u takvim režimima bolje ponaša, bar je meni feeling takav...

(y)
 
Siguran sam da u Manualu FZ1 pise to Motulovo, ma cuj bilo kako bilo, nije stvar meni bila u ulju kolko me je zivcirao njihov pristup, on meni prica o ustedi od 100kn a ja motor 10 dana prije toga platio 80.000kn htio sam mu vritnjak opalit, pa ako sam imao novaca za novi motor imam i za servis valjda.

Ja kolko ga vozim od 2009 uglavno ga vozim po ljeti, zimi malo manje jer i sam znas kakve su zime kod nas tu(a i nisam doma cesto), sam jako zadovoljan sa uljem i 20-30kn po litri godisnje nije da ce me spasit nesto. Ionako za taj motor kao i za inace te nakede japanske su servisi mila majka kolko su za Ducatie, Aprilie itd...Tako receno do 30000km nemas nista osim ulja, filtera ulja i svijecice na 15000km. Neces ti servisa od 450kn - 500kn(sa iridium svijecicama me doslo 650kn)
 
Markori said:
Siguran sam da u Manualu FZ1 pise to Motulovo, ma cuj bilo kako bilo, nije stvar meni bila u ulju kolko me je zivcirao njihov pristup, on meni prica o ustedi od 100kn a ja motor 10 dana prije toga platio 80.000kn htio sam mu vritnjak opalit, pa ako sam imao novaca za novi motor imam i za servis valjda.

Ja kolko ga vozim od 2009 uglavno ga vozim po ljeti, zimi malo manje jer i sam znas kakve su zime kod nas tu(a i nisam doma cesto), sam jako zadovoljan sa uljem i 20-30kn po litri godisnje nije da ce me spasit nesto. Ionako za taj motor kao i za inace te nakede japanske su servisi mila majka kolko su za Ducatie, Aprilie itd...Tako receno do 30000km nemas nista osim ulja, filtera ulja i svijecice na 15000km. Neces ti servisa od 450kn - 500kn(sa iridium svijecicama me doslo 650kn)

(y)
 
U manualu od GSXR K8
pise samo10w40 API SF/SG or SH/SJ with MA in JASO ne spominju nista full sinteticko ili polusinteticko

ja stavljam MOTUL 5100 10w40 API SG SH SJ SL SM MA2 in JASO sto je po  trazenim spec i vise nego  dovoljno  8)
sve skuplje je cisto bacanje novaca
 
Ulje: 200 kuna ( ostane  8 deci za rezervu)  http://www.motorna-ulja.net/proizvodi/eneos-city-max-4t-10w40-1l-475.html
Filter Hiflow 30 kuna.

Nikad nije bio na servisu..




























Jer je propo prerenomirani zastupnik do prvog servisa  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: