Još jedan opoziv za R 1250 GS - i za policijski R 1250 RT

Suzuki analizira svoje kupce i onda dođu do zaključka da je bolje šutjeti, ovakvi ko ti inako ne bi primjetili ništa ni za 20 godina. :mrgreen:
abahfagahahahah...pa naravno.,kad nema nista primjetit...,sta mislis 20 god.,bez kvara,opoziva...i ko zna koliko jos...
 
Znas ono kad su Muju pitali kakav mu je Ferrari pa on rekao "A ne znam ti bas, slabo ga nesto raja kupuje." 😄
radiš li ti ista !
 
abahfagahahahah...pa naravno.,kad nema nista primjetit...,sta mislis 20 god.,bez kvara,opoziva...i ko zna koliko jos...
Jedna od mana V-stroma je hrđanje rezervara,šta ćemo sad? 🤔🤣
 
abahfagahahahah...pa naravno.,kad nema nista primjetit...,sta mislis 20 god.,bez kvara,opoziva...i ko zna koliko jos...

Ima toga nije da su bezgrešni



 
Neeš ti opoziva za Strom...podloška crijeva ili taj stator...bolje nego kardan...
 
Jedna od mana V-stroma je hrđanje rezervara,šta ćemo sad? 🤔🤣
Ništa., nali brajo pun rezervoar ako ti stoji duže od 2 miseca i ne brini...,te priče postoje, ja to nisam imao nikad.,ali mislim da će se to svakom rezervoaru dogoditi ako duže stoji poluprazan.
 
predlazem da se tema o ktm-U i bmw spoje u jednu...tomo3 ce pomagati savjetima.
Evo kilometraža mojih drloga. I jedan i drugi bez ikakvog kvara. GSA kardan promijenili besplatno na servisu pri 150000 km iako nije trebalo (nalog od centrale da moraju), a KTM je imao jedan opoziv na odušku tanka (morali skinuti ali nije trebalo zamijeniti). Jako zadovoljan sa oba drloga. Sad nastavite hvaliti i vi svoje drloge.
 

Attachments

  • CD6945FF-F39B-4049-B023-A15E58F48377.png
    CD6945FF-F39B-4049-B023-A15E58F48377.png
    816.5 KB · Views: 0
  • CD560D39-F2B7-498B-B662-38EB01423E9C.jpeg
    CD560D39-F2B7-498B-B662-38EB01423E9C.jpeg
    271.9 KB · Views: 0
Vidi se da ti održavaš svoje makinje, o tome nema govora,pa to vrijedi za sve ,ali ovi sto im je korozija u rezervoaru, pa im nešto šteka, poskakiva, nikad ne podmažu kardan, pregledaju malo, samo voze...a jedna sitnica pridonosi još sljedećih 5-6 problemica ako se ne otklanja...,onda to prodaju dalje i eto problema nekih uvijek a nije problem nikakav malo ponekad prebrisat i prigledat... nije to bas jeftin hoby...
 
  • Like
Reactions: koss
Sevisi su svakih 10000 km izmjena ulja, filtera i ulja u kardanu kod GSA. KTM isto tako, naravno bez kardana 😂. Tajna dugovječnosti mog KTM-a je da njje servisiran u Viktormotosport-u! Za KTM top mehaničar koji i sam vozi Super Adventure. Slaven, nekada je bio tu na forumu. Svaka preporuka.
 
Evo kilometraža mojih drloga. I jedan i drugi bez ikakvog kvara. GSA kardan promijenili besplatno na servisu pri 150000 km iako nije trebalo (nalog od centrale da moraju), a KTM je imao jedan opoziv na odušku tanka (morali skinuti ali nije trebalo zamijeniti). Jako zadovoljan sa oba drloga. Sad nastavite hvaliti i vi svoje drloge.
za bmw ne znam... a ktm si kupia sa 96000km,tako si mi reka,dok smo klecali na trgu bana Jelacica.
 
Last edited:
Vidi se da ti održavaš svoje makinje, o tome nema govora,pa to vrijedi za sve ,ali ovi sto im je korozija u rezervoaru, pa im nešto šteka, poskakiva, nikad ne podmažu kardan, pregledaju malo, samo voze...a jedna sitnica pridonosi još sljedećih 5-6 problemica ako se ne otklanja...,onda to prodaju dalje i eto problema nekih uvijek a nije problem nikakav malo ponekad prebrisat i prigledat... nije to bas jeftin hoby...
za tebe kazu ljudi koji te poznaju,da ti u 3 brzinu usaltas tek kad izades na autoput.
 
  • Haha
  • Like
Reactions: vespinjo and WraGG
za tebe kazu ljudi koji te poznaju,da ti u 3 brzinu usaltas tek kad izades na autoput.
Ne Blebeci...al Stroma u trecoj mos vozit kako oces...,autoput slabo i nikako ne koristim,radje idem okolo 2 dana, cak ni vlak ne koristim.
 
  • Haha
Reactions: infinity
za bmw ne znam... a ktm si kupia sa 96000km,tako si mi reka,dok smo klecali na trgu bana Jelacica.
za bmw ne znam... a ktm si kupia sa 96000km,tako si mi reka,dok smo klecali na trgu bana Jelacica.
GSA nov kupljen, a KTM sa 40000 km (znači za otpis). Tebe se ne sjećam sa klečanja. Znam da mi je ovo stvorenje lijevo dobacivalo nešto protiF KTM-a.
 

Attachments

  • 031C2207-947B-4965-912A-89DE3DF020F8.jpeg
    031C2207-947B-4965-912A-89DE3DF020F8.jpeg
    611.6 KB · Views: 0
Sevisi su svakih 10000 km izmjena ulja, filtera i ulja u kardanu kod GSA. KTM isto tako, naravno bez kardana 😂. Tajna dugovječnosti mog KTM-a je da njje servisiran u Viktormotosport-u! Za KTM top mehaničar koji i sam vozi Super Adventure. Slaven, nekada je bio tu na forumu. Svaka preporuka.
Slaven ex Specialized Protea?
 
  • Like
Reactions: jessy
Nisam znao da šarafi a nisam ga ni jako dugo vidio... inače i majstor za udavit sa pričama o vožnji sa ženom.:mrgreen: