...još jedna Crna Gora

Nemiran ti je jerbo ovjes nije podešen po tvojim parametrima.
Sic odnesi kod kolege shepa neka ti ugradi gel kušinić...




Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Harkonnen said:
...drago mi je da ti se svidjelo i sretno s "ponavljanjem" :D!

ako i ti budeš ponavljao ili bar išao u tom pravcu ,svi znaju za crveno i modro, al nemoj fulat zeleno jezero , meni najljepše , a i cesta prema tamo je dobra  (y)

btw, cesta od Pljevlje na Čajniče je malo drndava  :mrgreen:
 

Attachments

  • ričice.jpg
    ričice.jpg
    878 KB · Views: 148
Bruno1 said:
Odlična je ova Crna gora,nije sve ni u obali,morat ću otić kad tad,valjda će crnogorci to mudro iskoristit
P.S kako se ponaša NC,u mene x-adv al sic je katastrofa za dulju vožnju a nakon tmaxa dosta mi je nemiran
...hvala na komentaru! Što se tiče NC-a i njegovog sjedišta, većina postova na NC forumima i temama s modifikacijama, odnosi se na njegov sic. I meni je to lošiji dio motora, ali nekako mislim i da je moja pretjerana kilaža dijelom odgovorna za problem. Uzeo sam stoga gel "nadmadrac" u Louisu i to inače pomaže, ali je na ovom putu bilo užasno vruće i to je dosta "kumovalo" cijeloj situaciji.
Ako ciljaš na nemiran ovjes, o tome ti iskreno ne znam puno. Svoj sam na servisu dao malo "našpanati", da ne bude tako mekan. Mislim da se situacija malo popravila, ali isto tako ne možeš tu očekivati čuda u tom smislu, nije to takav motor, pogotovo sa serijskim dijelovima. U svakom slučaju, postavi pitanje na NC temi, možda ti tamo netko bolje pomogne.
 
lunjo said:
ako i ti budeš ponavljao ili bar išao u tom pravcu ,svi znaju za crveno i modro, al nemoj fulat zeleno jezero , meni najljepše , a i cesta prema tamo je dobra  (y)

btw, cesta od Pljevlje na Čajniče je malo drndava  :mrgreen:

...hvala na komentaru i savjetu. Do Crne Gore neću vjerojatno tako skoro, ali ovaj dio Hrvatske kroz koji sam prolazio na povratku i susjedna Hercegovina su mi i dalje slabo poznati pa se nadam da ću tamo još svraćati. Na slici vidim da je i to jezero lijepo i da sam znao za njega možda bih još i njega otišao pogledati, ali znaš kako je, za neku rutu se moraš na kraju odlučiti, a to uvijek znači da nešto moraš i propustiti. Srećom, ovo nije tako daleko pa se nadam što skorijem "ispravku". Pozdrav i sretno!
 
Harkonnen said:
za neku rutu se moraš na kraju odlučiti, a to uvijek znači da nešto moraš i propustiti

znam, tako blizu, a tako daleko, al bar postoji razlog za drugi put 8)
sretno i tebi , ko zna, možda se i sretnemo negdje  (y)
 
strelicar said:
Hvala na prekrasnom putopisu....volio bih jedan dio i ja proći na ,posebno Budva...
...hvala! Što se tiče Budve, nažalost, kroz nju sam samo prošao magistralom, ali sam siguran da se i tamo ima što za vidjeti. Jednostavno, ne stigne se sve, za tako nešto trebalo bi puno više vremena. Pozdrav!
 
Goldin said:
Pročitao putopis jer imam nešto slično u planu, ali s manje km po danu.  (y)
...to bi bilo idealno, npr. ova kilometraža, ali u 8-9 dana. Nažalost, meni je to bilo neizvedivo. Ne mogu pola godišnjeg potrošiti na moto putovanje. Pozdrav!
 
Odličan putopis, a probleme s cjelodnevnim sjedanjem mislim da bi ti gospodin Vlado (ShadowSC) mogao riješiti, meni je za Hondu CBF radio sic i nisam još išao negdje tako daleko ili na više dana, ali u điru do Opatije bez zaustavljanja mi je bilo žao što sam već došao, htio sam nastaviti bar do Pule :mrgreen:
 
luchko said:
Odličan putopis, a probleme s cjelodnevnim sjedanjem mislim da bi ti gospodin Vlado (ShadowSC) mogao riješiti, meni je za Hondu CBF radio sic i nisam još išao negdje tako daleko ili na više dana, ali u điru do Opatije bez zaustavljanja mi je bilo žao što sam već došao, htio sam nastaviti bar do Pule :mrgreen:

...drago mi je da ti se svidjelo! Čuo sam za gospona Vladu, ali se još premišljam. Možda prije toga probam izgubiti koji kilogram, barem smijem maštati o tome :mrgreen:. Pozdrav!
 
dobar putopis, promakao mi je prije. Lijepa tura  (y)
 
krasna tura...lijepo odvozeno i nama opisano,hvala ti.
ljepo se sjetiti....... :021: :021:
 
Harkonnen said:
...drago mi je da ti se svidjelo! Čuo sam za gospona Vladu, ali se još premišljam. Možda prije toga probam izgubiti koji kilogram, barem smijem maštati o tome :mrgreen:. Pozdrav!

Pozdrav

Procitao putopis interesantno napisano i slikama podupreto , jako dobra i interesantna ruta . Osobno smo ju veci dio supruga i ja prosli 2015 na NC700x jedino smo s kanjona rijeke Pive probili na  G.p Ščepan polje i gas za Sarajevo - Mostar- Kravice -Međugorje pa van Vrgorac i gas Dalmacija.
Vezano za NC vozio ga cca 3 god ( 25.000 km) i bio jaako zadovoljan s njim ( osobno imam 140 kg  :shock:) ovjes nisam dirao bio sam zadovoljan, sic nisam dirao da nakon 200-300 km počinje meškoljenje i sl ( supruga se jako žalila na svoj sic - tanak i tvrd ) . Osobno sam ga prodao jer sam htio malo jaci motor vise snage zbog putovanja ( uzeo CT  :D )
Jos jednom pohvale za putopis i sretno  :021:
 
HRCboro said:
Pozdrav

Procitao putopis interesantno napisano i slikama podupreto , jako dobra i interesantna ruta . Osobno smo ju veci dio supruga i ja prosli 2015 na NC700x jedino smo s kanjona rijeke Pive probili na  G.p Ščepan polje i gas za Sarajevo - Mostar- Kravice -Međugorje pa van Vrgorac i gas Dalmacija.
Vezano za NC vozio ga cca 3 god ( 25.000 km) i bio jaako zadovoljan s njim ( osobno imam 140 kg  :shock:) ovjes nisam dirao bio sam zadovoljan, sic nisam dirao da nakon 200-300 km počinje meškoljenje i sl ( supruga se jako žalila na svoj sic - tanak i tvrd ) . Osobno sam ga prodao jer sam htio malo jaci motor vise snage zbog putovanja ( uzeo CT  :D )
Jos jednom pohvale za putopis i sretno  :021:

...hvala, drago mi je da ti se svidjelo! Isto sam maštao jedno vrijeme o CT-u, ali za sada još sigurno ostajem neko vrijeme na NC-u. CT mi se sviđa, ali mislim da je možda za mene i malo pretjeran. Većinu kilometraže napravim na posao i s posla, a to jedno veće putovanje godišnje, plus par jednodnevnih "izletića" nisam siguran da pokriva veću registraciju i potrošnju. Isto tako, malo me odbija činjenica (nisam osobno probao, pa možda pišem gluposti) da CT svoju težinu (a ima je) nosi visoko. Imam godina, ali ne vozim motor jako dugo i to što NC svoju težinu nosi dosta nisko, pomaže da sam sigurniji. No dobro, sad sam malo "offao" svoju vlastitu temu, nadam se da me admin neće "špotati" :mrgreen:. Pozdrav i sretno!
 
Harkonnen said:
...hvala, drago mi je da ti se svidjelo! Isto sam maštao jedno vrijeme o CT-u, ali za sada još sigurno ostajem neko vrijeme na NC-u. CT mi se sviđa, ali mislim da je možda za mene i malo pretjeran. Većinu kilometraže napravim na posao i s posla, a to jedno veće putovanje godišnje, plus par jednodnevnih "izletića" nisam siguran da pokriva veću registraciju i potrošnju. Isto tako, malo me odbija činjenica (nisam osobno probao, pa možda pišem gluposti) da CT svoju težinu (a ima je) nosi visoko. Imam godina, ali ne vozim motor jako dugo i to što NC svoju težinu nosi dosta nisko, pomaže da sam sigurniji. No dobro, sad sam malo "offao" svoju vlastitu temu, nadam se da me admin neće "špotati" :mrgreen:. Pozdrav i sretno!

pozdrav
NC je super izbalansiran motor i idealan za grad ili kraca putovanja solo ili u paru ako vozac nije prezahtjevan kod brzine i snage motora. Dovoljno velik da se vozac komotno osjeca i s suvozacem a opet super agilan u gradskoj guzvi ( uzeo CT a samo jer su u planu duze rute i jer imam viska kilograma pa kad stavim suvozaca i kofere fali šusa, a rega je cca 40 posto veca potrosnja cca 7 lit ( znaci 2-3 vise od NC a ), sto se tice kilaze slicno kao i konkurencija koju kilu vise ipak je 4 cilindra , da je u mjestu velik , teza je ja sam 184 cm i 140 kg i zna bit nezgodica  :D ali da nas Admin ne našpota tu budem stao

Sretno i vidimo se negdje na  :021: