Još par pitanja

Noobrider

Member
Pozdrav ekipa,
Evo napokon ja krenula na vozački, i sad će/je došla na red kupnja nekog motora. U autoškoli vozim MT-07, mogu skoro doći sa punom nogom na pod. 😂
Zanima me za prvi motor što mislite o:
hondi cb650f, cb650fa, cb500f,
suzuki sv 650
I Kawasaki z400/z800
Ili da se držim mt-07 😂
Koji je nekako najbolji za moju visinu tj nizinu, 😂 te koji nije preagresivan a opet da mi neće dosadit nakon par mj vožnje.

A drugo pitanje je prijevoz motora od npr splita do rijeke, ili zagreba do rijeke, cijene, prijevoznici itd. Dal je netko od vas voljan pogledat motor pa ga dopeljat za ručak i pivu 😂

A treće pitanje je za vas koji imate žene, cure, ljubavnice, dal ima bilo koja ženska jakna a da ne dođe do pupka 😂 većinom svi ti zenski krojevi nisu baš nešto dugački. Nešto u stilu revit flare, xena itd, takav model a da su ipak malo dulje i da su do 2000-2500 kn
 
Yamaha mt07 je 2015. godine nova bila 45 900kn, a ova s linka stara 7 ( još malo i 8) godina je 49tkn :mrgreen:
Z bi isto preskočio, previše je toga na njemu (čini mi se neupisano u prometnu) tako da te ekipa na tehničkom ima oko čega zezati
I još k tomu je dosta težak, 230kg, npr SV ima 198kg pun do čepa.

Duže jakne ima i Modeka i Dainese (Novema Nova, obično ti imaju krajem godine -25%), Revit ti ima Motorista (isto su objavili -25% do kraja godine).
Možda ima i nešto od IXS-a kod Šepića, tu ti može gazda foruma mate pomoći
 
Pozdrav ekipa,
Evo napokon ja krenula na vozački, i sad će/je došla na red kupnja nekog motora. U autoškoli vozim MT-07, mogu skoro doći sa punom nogom na pod. 😂
Zanima me za prvi motor što mislite o:
hondi cb650f, cb650fa, cb500f,
suzuki sv 650
I Kawasaki z400/z800
Ili da se držim mt-07 😂
Koji je nekako najbolji za moju visinu tj nizinu, 😂 te koji nije preagresivan a opet da mi neće dosadit nakon par mj vožnje.

A drugo pitanje je prijevoz motora od npr splita do rijeke, ili zagreba do rijeke, cijene, prijevoznici itd. Dal je netko od vas voljan pogledat motor pa ga dopeljat za ručak i pivu 😂

A treće pitanje je za vas koji imate žene, cure, ljubavnice, dal ima bilo koja ženska jakna a da ne dođe do pupka 😂 većinom svi ti zenski krojevi nisu baš nešto dugački. Nešto u stilu revit flare, xena itd, takav model a da su ipak malo dulje i da su do 2000-2500 kn
Samo da se ubacim malo u temu, što se tiče vozačkog....
Ako sam dobro skužio ideš sada na vožnju, ili ?
Koliko je u planu vremenski od početka do kraja, tj. kad misliš da bude gotovo ?
Pitam jer i ja planiram, a sada mi je malo kasno, zima je i ne bih volio da mi se to razvuče do proljeća.
I naravno, koliko te je koštalo to zadovoljstvo A kategorije ?
Fala.
 
Kad malo znaš o motorima i nemaš nekog sebi bliskog koji je godinama u tome, najlakše je, a možda i najpametnije kupit novi, a za te novce linkanih biraš CB500F, Z400, MT03.. Osobno moj izbor u toj klasi bi bio CB500F, novi jer su cijene rabljenih previsoke općenito kako je već iznad spomenuto. On je najskuplji od spomenutih, ali vjerojatno i najjači što se okretnog momenta tiče bar ak ne i ks, najštedljiviji, i ono najbitnije sa najširom stražnjom gumum (160) i big bike feel.

Uz slip on jako lijepo zvuči, komentiram čisto jer sam pročitao opcije u provom postu, sjetio se da sam pogledao više manje sve videe od ovog lika.. nije to loše.. (njegov je starija verzija, novi ima bolje amortizere s obrnutim vilicama i duple diskove naprijed). 4-5 godina na tome pa onda ako uopće bude želje razmišljat o nečem bržem.

 
Yamaha mt07 je 2015. godine nova bila 45 900kn, a ova s linka stara 7 ( još malo i 8) godina je 49tkn :mrgreen:
Z bi isto preskočio, previše je toga na njemu (čini mi se neupisano u prometnu) tako da te ekipa na tehničkom ima oko čega zezati
I još k tomu je dosta težak, 230kg, npr SV ima 198kg pun do čepa.

Duže jakne ima i Modeka i Dainese (Novema Nova, obično ti imaju krajem godine -25%), Revit ti ima Motorista (isto su objavili -25% do kraja godine).
Možda ima i nešto od IXS-a kod Šepića, tu ti može gazda foruma mate pomoći
Sad su sve podosta skupe, šta se tiče mt-07 najjeftinije su 45-46k sto 2016-2017bez neke dodatne opreme, auspuha itd., nova je 62k.
Ima još mt-a ovi tipa 2020-2021 su po 53k pa nadalje, bez dodataka.
Dakle onda mt-07, suzuki ili hondica?

Pa par jakni sam probala, osim tih turing jakni zenske su baš za nahladit kičmu i bubrege, stvarno dođu do malo ispod pupka. S tim da nije da sam ogromna sa 100kila i nezz kakvim sisama 😂
 
  • Haha
Reactions: prpa
Samo da se ubacim malo u temu, što se tiče vozačkog....
Ako sam dobro skužio ideš sada na vožnju, ili ?
Koliko je u planu vremenski od početka do kraja, tj. kad misliš da bude gotovo ?
Pitam jer i ja planiram, a sada mi je malo kasno, zima je i ne bih volio da mi se to razvuče do proljeća.
I naravno, koliko te je koštalo to zadovoljstvo A kategorije ?
Fala.
Šta se tiče vozačkog, ja već vozim imam još par sati do kraja. Ja sam ti na moru pa tu ima dosta još sunčanih dana, kad je sunce vozim kad kiša odgodimo sat. Tu je cijena 3000kn u većim gradovima ima jeftine u zagrebu znam da je oko 2700. To govorim dakle bez liječničkog bez ispitnog sata i bez dodatnih sati.
A sad tempo vožnje je ovisno u instruktoru i autoškoli. Evo frendica je za auto polagala u Mandiću to jedva dogovorit sate pa ne može on ne može ona, pa je na bolovanju itd.
 
Kad malo znaš o motorima i nemaš nekog sebi bliskog koji je godinama u tome, najlakše je, a možda i najpametnije kupit novi, a za te novce linkanih biraš CB500F, Z400, MT03.. Osobno moj izbor u toj klasi bi bio CB500F, novi jer su cijene rabljenih previsoke općenito kako je već iznad spomenuto. On je najskuplji od spomenutih, ali vjerojatno i najjači što se okretnog momenta tiče bar ak ne i ks, najštedljiviji, i ono najbitnije sa najširom stražnjom gumum (160) i big bike feel.

Uz slip on jako lijepo zvuči, komentiram čisto jer sam pročitao opcije u provom postu, sjetio se da sam pogledao više manje sve videe od ovog lika.. nije to loše.. (njegov je starija verzija, novi ima bolje amortizere s obrnutim vilicama i duple diskove naprijed). 4-5 godina na tome pa onda ako uopće bude želje razmišljat o nečem bržem.

A nekako, mi je žao kupit novi jer računam na neke padove, oštećenja itd.
Jel mi možeš reći razliku izmedu f, fa i xa?
Vizualno su mi tu negdje. S tim da fa ni f nemaju na pregledu modela na ruting stranici, nego samo R modele a na cijeniku imaju. A na viktoru je sam f model
 
A nekako, mi je žao kupit novi jer računam na neke padove, oštećenja itd.
Jel mi možeš reći razliku izmedu f, fa i xa?
Vizualno su mi tu negdje. S tim da fa ni f nemaju na pregledu modela na ruting stranici, nego samo R modele a na cijeniku imaju. A na viktoru je sam f model

Postoji samo FA kod nas oduvijek jer je uvijek bio s ABS-om, to je ovo A nakon F. To bi bilo puno ime modela a inače se samo piše CB500F zato negdje fali to A iako je A.

XA je adventure model s višljim sicem, vjetrobranom, 19'' kotačem naprijed itd itd.. taj te vjerojatno ne zanima, posve drugi model CB500X. Znači samo CB500F što je isto što i CB500FA kod nas (ameri su imali mogućnost kupnje bez ABS-a). Kad bi se našao za cca 40tak tisuća kn model 2019 nebi bilo loše jer je i dalje šansa da je sve ispravno, jer je nedavno izašao iz garancije.
 
zimsku uzmi touring jaketu, dakle priko guzice...pusti lipotu i kako izgledaš, triba bubrige grijat.
ja san tija bit lip i zgodan pa uzeja neku kao sportsku...jedva ju čekam negdi rasparat da uzmem touring neku...al neće... jaka neka...
 
  • Like
Reactions: Noobrider
Pogledaj si i Yamahu XJ6 naked model. Ima 78 konja i sa svim tekucinama teži oko 210 kg ako se ne varam. Ima 4 cilindra i jako je pitom. Isto tako bez problema mozes s njime napravit 5oo km u danu neces ni osjetit. Imas ih na njuški za oko 4ooo-45oo eura. Održavanje nije nešto skupo i mali je potrošač(4.8-5.2l/1oo km).
Za početak će ti biti odličan motor, a kasnije kad vidis kako ti to sve ide uvijek mozes preći na nešto to baš želis full.
 
Ja bi SV svakako preskočio za prvi motor. Jakne, imaš trenutno akciju na jednom od naših web shopova.
 
zimsku uzmi touring jaketu, dakle priko guzice...pusti lipotu i kako izgledaš, triba bubrige grijat.
ja san tija bit lip i zgodan pa uzeja neku kao sportsku...jedva ju čekam negdi rasparat da uzmem touring neku...al neće... jaka neka...
Tako je.
Touring sa zimskom postavom i postavom za kisu.
Iako ja imam kisno odijelo 2 dijelno, ako pocme padat navucem na sebe pa sam miran.
Kisno unutarnje koristim kada su temperature izmedju 15-20. Da mi bude ugodnije. Normalno ispod tih temperatura dodam i zimsku postavu.
 
Hornet.. dosta lakši motor od zeca i ima niže sjedište, manji radijus skretanja..
 
Last edited:
  • Like
Reactions: cadjo
Tako je.
Touring sa zimskom postavom i postavom za kisu.
Iako ja imam kisno odijelo 2 dijelno, ako pocme padat navucem na sebe pa sam miran.
Kisno unutarnje koristim kada su temperature izmedju 15-20. Da mi bude ugodnije. Normalno ispod tih temperatura dodam i zimsku postavu.
Dakle ovaj model kakav bi ja nema ženski a da prekrije bubrege. Uzela bi sigurno sa postavom koja se skida😂
 
Pošto si obrisala post.. Hornet na koji sam mislio je verzija od 600ccm, nisi ga navela u linkovima ali još uvijek mislim da je bolji motor za početnika jer sam vozio sve navedene verzije.. bez šovinizma.. pošto su žene vizualni tipovi uzmi "najljepši" ako ti se šminka, ako ti se vozi uzmi Hondu..
Ja bi iskreno ovog Kawca al oglas smrdi do ovdje.. "3 ili više vlasnika" u 18 tkm mi je dovoljno za početak..
 
  • Like
Reactions: Xj6_2013 and cadjo
Uzmi sta god ti se svidja, ali neka ima ABS.
 
  • Like
Reactions: gvo and Dene
I ukrasti će ti zadovoljstvo pada u gradu kada zgrabiš kočnicu naglo jer ti je neki pješak istrčao.
 
Dakle ovaj model kakav bi ja nema ženski a da prekrije bubrege. Uzela bi sigurno sa postavom koja se skida😂

Jesi probala muske modele? Mozda ti i oni odgovaraju, a izbor je sigurno veci.
 
Mislim da se više neću javljat u početničkim temama al evo još zadnji put pa nek ostane u tražilici.

Bilo bi dobro da ne preporučate početnicima, znači apsolutnim početnicima koje ne poznajete i nemožete znat njihovu razinu samokontrole i "smisla" za vožnju, motore iznad max A2 kategorije koja postoji sa razlogom.

Većina vas starijih je krenula sa u današnje vrijeme moglo bi se reć smješnim motorima, mopedima, pa nešto sa 125-250cc ako i to, pa onda nešto bolje kad se moglo, greške ste odradili na malim brzinama, a sada šta, naked sa 80ks to je za apsolutnog početnika? Ne znam za koga i s kojim smislom Yamaha proizvodi MT125 i MT03 ako je MT07 za početnika.

Nije naša odgovornost kako će se netko vozit, i može početnik/ca bit i super pametna, sposobna, razumna osoba, sa samokontrolom i smislom za vožnju i razinu svojih početničkih sposobnosti, a može bit i... ne..
Upravo zato što mi to neznamo i ne možemo znati na temelju nekoliko postova iza anonimnog nicka na forumu, nemamo niti pravo preporučati takve motore s kojima nisu startali ni najbolji vozači današnjice a kamoli prosječni (bez uvrede) početnik.

Treba uzet pretpostavku da će nakon prvih nekoliko vožnji ili par mjeseci potencijalno doć do onog nekog osjećaja da sad znaš vozit i to je to, i onda te ponekad uhvati i "žuta minuta" i sa semafora startaš onak malo jače.. Prva sporedna nakon tog semafora neki penzić se priključuje, on je navikao kad vidi nešto jako daleko može izać, ti stižeš kak ameri kažu "hot", a on izlazi.

1. Nakon više staža znat ćeš da će se to dogodit unaprijed

2. Kao početnik, ako (a nadam se stvarno i vjerujem da neće) se ipak zaletiš prema tom raskrižju gdje će auto izać, u tom trenu trebaš stvarno max kočenje ili eventualno izbjegavanje, a to je tada još nešto što možda znaš u teoriji, znaš i izvest kad razmišljaš o tome, ali nije u reflekse još ušlo jer za to jednostavno treba vremena, i radiš šta, 4 prsta odjednom brzo na ručicu i stišćeš maltene trzajem kak bi u autu samo nagazio na kočnicu, šta se događa... ne želim dalje, znate šta se događa. Izbjegavanje "forsiranim" kontraupravljanjem pod refleks je nešto za što je šansa izvedivosti početniku nula.

3. Uletit u tu situaciju sa tim nekim iznadprosječno a ne baš max ubrzanjem sa semafora, ak imaš tomosa doći ćeš do 20kmh, ak imaš MT125 bit ćeš na 40, MT03 na 60, MT07 na 100kmh, MT09 na 130kmh... mislim da znate na šta tu mislim.


Početnik za prvi motor ne treba kupovati motor koji se nama ili njemu/njoj sviđa, nego motor na kojem će se naučit vozit, nešto lakše, jeftinije, i uz kolko tolko manje rizika, tako da kad se nauči vozit može sposobna i spremna kupit motor koji želi i uživat u vožnji, a to je ono što ja želim svakom početniku.