Još par pitanja

Najbolje je kod kupovine oboriti motor sa nogare, pa ga pokusati podici. Ako moze, onda nije pretezak. Ako ne moze, zahvaliti se prodavcu na vremenu i produziti dalje (neka on podize to pretesko govno sto prodaje) :mrgreen:

Ne treba pretjerivati sa snagom kod izbora prvog motora, ali ne treba ni biti kupovina necega sto zapravo neces, ali eto to je bolje za pocetnika pa se strpi.
Ko sad meni neko da kaze “kupi choppera ili, jos gore - Ducati :ROFLMAO:, pa kasnije promijeni za ono sta hoces”… pa radije bi se do kraja zivota tramvajem vozao :mrgreen:

I na kraju, opet je sve u glavi. Ko je idiot na gasu i u saobracaju nece ga ni 125 ccm sacuvati od sranja…
Motor se kupuje srcem, a vozi razumom (a nekad malo i srcem :))

MT07 nije los motor za pocetnika, a u ovom slucaju je plus sto se cura ucila na njemu i koliko toliko ga vec poznaje. Vazi i za pouzdan motor, sto dobro dodje kada si vec skrsio svu ustedjevinu na kupovinu motora i kada si u stanju uma da zelis samo da se vozis, a ne da ti uzitak (i vec prazan novcanik) unistavaju ceste popravke.
Ako srce kaze MT07, onda je to to ! Sretno !(y)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: cadjo and Octane
Moj savjet bi bio, pomalo, biraj motor koji ti se svidja, a koji možeš i prodati lako kad ti dosadi ili hoćeš drugi ...
 
e da;

koji motor je najbollji?
koji motor je najbrži?
koji motor se najmanje kvari?
koji motor najmanje troši?


što kupiti od većih skutera na struju :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Noobrider
koji motor je najpraktičniji za moto susrete?
da li se defile mora voziti i ako da, može li bez kacige?
koja je razlika kod MC-MK i da li su onda free riders-i za qurac?

:mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Noobrider
ne, ali vidi:

trebaš samo puno pitati, ponekad dobiješ i dobar odgovor (y):)

pitaš 10x i statistički bar jedan mora biti DA :mrgreen:
 
Za mene je idealan motocikl za početnika neki enduro.
Transa, kle, f650 i tako ti.
Tanke gume, sjediš ko na biciklu.
180ka guma nazad traži veću kosinu u zavoju za istu brzinu od 130ke. Mislim nije svakom početniku 45 stupnjeva navit jednostavno.
 
nikad si od drugih nedat ponižavat tvoj motor, jer ko svoj motor izda, najveća je
rišpekt 🖖
ovo me pocjeća na prosječnog vozača benvea, izlupa godišnje 3-4 tisuće eura u "redovno" održavanje svojeg ponosa, ali nedobok da kroz razgovor dovedeš u pitanje kvalitetu tog vozila, spreman je proliti krv u tom momentu

samo mentalno ograničene osobe se emocionalno vežu na kup pleha i plastike
 
pocetnik...brzina...45 stupnjeva...sigh
 
rišpekt 🖖
ovo me pocjeća na prosječnog vozača benvea, izlupa godišnje 3-4 tisuće eura u "redovno" održavanje svojeg ponosa, ali nedobok da kroz razgovor dovedeš u pitanje kvalitetu tog vozila, spreman je proliti krv u tom momentu

samo mentalno ograničene osobe se emocionalno vežu na kup pleha i plastike

Evo ovdje ispred firme stoji benvej sa 95 000 km, zamjenjen samo ovjes, a i on je bio showa.
Nije tako ni nov, 2008.

Ili ovaj
Will teilen:


Znaš što nema tuona s tim kilometrima?

Zato što im ti ih vraćaš pri priprodaji.