Jump Starter iskustva

Ako ti je potreban i radis oko auta,motora,onda je dobra stvar... (y)
 
Baš suprotno. U garaži imam sve što mi treba, manje/više (uvjek fali alata). Ovo mi je interesantno za dulja putovanja. Staneš negdje odmorit, bacit pogled, osto kontakt.....sjedneš na motor, a ono čorak. Ti u pripizdini u stranoj zemlji. Ovako izvadiš ovu stvarčicu iz Sprt Billy torbice i evala. Pali-vozi.
Nego gledam. Ima ih od 100kuna na ebay, do par tisuća.:unsure:
 
Šta ja znam ... ja sam na jednoj turi ostao bez akumulatora ... dovukao sam se 1000 km tako šta bih parkirao na nizbrdici kad bi stali na kavu ... :D

A drugi puta su mi otišle četkice na anlaseru, isto sam tako parkirao na nizbrdici, ali tu mi nebi pomogla niti ova stvarčica .. Gdje je kraj alatu koji bi trebao nositi sa sobom na put ?!
 
Imam ja, dobra stvar kad ispali akumulator. Nekoliko puta smo ga koristili i spasio nas
Već ako budem uzimao htio bi da bude što manji, a onda me opet strah da ne bude preslab, jer bi ga htio nosit i u autu, kad putujem s njime.
Zato sam i pitao za iskustva i ko koristi koji. Model/jačina
Vidio sam da možeš puniti i mobitele, laptope i slično s njime. Para totalno dobra stvar, al opet se vračam na onu. Koji izabrat?
 
Šta ja znam ... ja sam na jednoj turi ostao bez akumulatora ... dovukao sam se 1000 km tako šta bih parkirao na nizbrdici kad bi stali na kavu ... :D

A drugi puta su mi otišle četkice na anlaseru, isto sam tako parkirao na nizbrdici, ali tu mi nebi pomogla niti ova stvarčica .. Gdje je kraj alatu koji bi trebao nositi sa sobom na put ?!
Znam. Ja potežem sa sobom alata, što više mogu, jer znam da niko ne nosi skoro ništa. A svaki put nekome nešto crkne, pukne, pa nekad dobro dođe. A da u određenim situacijama ni cjela radiona nebi pomogla, ko npr. na našoj zadnjoj turi u Mađarskoj pri povratku (sva sreča zadnji dan) pukne prijatelju nosač ventilatora i probije kiler. Plači majci. Kupi bidon antifriza i nadoljevaj svako 100 km i polako put doma.
 
Znam. Ja potežem sa sobom alata, što više mogu, jer znam da niko ne nosi skoro ništa. A svaki put nekome nešto crkne, pukne, pa nekad dobro dođe. A da u određenim situacijama ni cjela radiona nebi pomogla, ko npr. na našoj zadnjoj turi u Mađarskoj pri povratku (sva sreča zadnji dan) pukne prijatelju nosač ventilatora i probije kiler. Plači majci. Kupi bidon antifriza i nadoljevaj svako 100 km i polako put doma.
Koji defekt...prvi put cujem da tako nesto more biti...
 
Probao sam 2-3 različita. Za motor OK, jet ski ili neki mali vanbrodski OK, ali auto zaboravi, pogotovo dizel... Uzeo sam od više dobavljača jer su mi svi garantirati da će moći upaliti dizel motore koji inače koriste akumulatore 680 CCA 74Ah (takva je većina po jedrilicama i normalni auti s dizelom...) a nijedan to nije mogao, pa sam svaki vratio... Doduše to je bilo prije 3-4 god, možda su napredovali u zadnje vrime...
 
Mestre,za 100 kn,ga neces kupiti da ti moze upaliti auto,paa cak ni motor...,jedino ako nisi mislio na obicni punjac...ali za jedno 350-500 kn mores kupiti dobar od minimalno 400 A,s njim ces moci paliti motor,puniti laptope,mobitele itd.,al auto ne mores ni sa njim upaliti...ako kupis minimalno od 600 A.,on ti je oko 700 -750kn.,moze posluziti za sve,i motor,i auto...sto se tice velicine,skoro su svi isti,uzmes plocasti ,jedino je ovaj jaci i mrvu tezi,al nebitna razlika... :)
 
Meštre,

govorin o proizvodima renomiranih proizvođača, neznan točno koji, ali su bili od trgovačkih putnika od kojih inače uzimam alat i sve što mi treba (jedan je bija od wuertha, jedan mi je donija putnik šta mi inače donosi makitu (ali nije makitin) i jedan šta je ciak ima u ponudi...
Prova san još jedan šta kolega ima koji radi jet skije, mislin da je bija Beta isto nije ima force...
Sićan se da je ovaj od wuertha bija 1400 kn 😏

I inače, prave kablove za paljenje nemoš napravit ispod 50 eur materijala
 
Baci oko

 
Maestro,samo kazem da ako oces imati starter za auto paliti,mora imati minimalno 600 A, i bar minimalnu jacinu baterije 7.000 mAh...pa jedino sto veca snaga baterije to bolje,sve do recmo 13.000 mAh,jos bolje,duze mores vrtiti,al dovoljna je i ona prva jacina... za motor mora biti min.400 A.,ispod toga nece valjati...,more ono kostati koliko oces,ali ako nema ovoliko Ampera i mAh jacinu...nista od toga...cudi me taj od 1.400 kn,da nije moga...to nesto drugo bilo...s tim bi kamion upalia i autobus... :)
 
Baci oko

E,to je to,samo moderniji,al ima i kod nas slicnih,taj GB 20,bio bi za motor dosta,a ovaj GB50 bolji malo za auto,sad ovi dalje samo je stvar u snazi baterije... koliko puta mores da verglas... eto... (y)
 
Baci oko


Jel ga imate? Ko distribuira? Volija bi ga provati, pa ako položi test i kupiti...
 
Jel ga imate? Ko distribuira? Volija bi ga provati, pa ako položi test i kupiti...
pa otvori tu stranicu i prouci,al imas to i u Bahausa,i u chipoteki...pa i u peveca mislim... ;)
 
Zanimljivo je kako se u ovakvim temama svi kače za nekakve karakteristike i brojeve i to uzimaju za mjerodavne podatke, a zanemaruju neke stvari koje su zaista važne ..

ivan_m je spomenuo kablove ... točno ... bez minimalno 16mm2 kabla (25mm2 optimalno) apsurdno je očekivati da će ovakva ili slična spravica raditi ...

Šta mislite zašto su najdeblji kablovi na instalacijama vozila upravo oni od akumulatora do anlasera ?!? i onda netko misli doći sa dvije licne i upaliti auto .. wtf ?!?
 
  • Like
Reactions: Octane and hondimir
Kablove dobijes sa uredjajem,a vecinom ko ima garazu ima i kablove,ili u autu ih ima,ako nema,more ih kupiti di oce,a nije problem ni napraviti... jedino je dobro imati malo duze,ako su kratki,bude problema... :)