K 1600 B

BMW9

New member
Danas navratih do Tomica i vidim konacno su dobili B.
Po meni najljepsi motor koji je BMW napravio ikad.
Cijena 220000 kunica. Isao bi za 200000, mozda i manje.
Razmisljam da prodam GSa i kupim tu pilu.
Tezi je, al je nizi i cini se da ga je lakse gurat okolo nego GS-a. (a ima i rikverc)
Svidja mi se zvuk motora. Lakse mi se je popet na njega. Sve u svemu OK.
Ima li kakvih razmisljanja ili iskustava o tom motoru. Znam da je slicno sve kao GT(L), al zamima me konkretno B.
 
Kako nizak motor može biti lakše gurati okolo od višeg? Ne znam, meni se to nekako iz prakse ne čini, ali...  8)
 
F800X said:
Kako nizak motor može biti lakše gurati okolo od višeg? Ne znam, meni se to nekako iz prakse ne čini, ali...  8)
Recimo nizak si pa ne mozes lipo dohvatiti pod na visokom motoru ...

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
BMW9 said:
Razmisljam da prodam GSa i kupim tu pilu.


Kako je taj model BMW-a usklađen sa dugoročnim ciljevima kluba (adventure/safari izleti) i tvojim nedavno izraženim željama o istraživanju zabačenih cestica po Žumberku, Velebitu i i slično?
 
Taj agregat ima smisla samo u GT-u. Već je GTL pre foteljaški. B će se prodavati samo u USA. Šteta takvu mašinu ugraditi u to čudo.
 
cadjo said:
Recimo nizak si pa ne mozes lipo dohvatiti pod na visokom motoru ...

Jasno, ali pod uvjetom da jednako visok vozač manevrira na niskom i na visokom, na niskom je to robija... a chopperi ionako jesu za patuljke, starce koji ne mogu dići nogu i slične...  :LOL:  u skladu sa time su i performanse choppera...
 
Nema to veze s motorom. Autobus.
 
F800X said:
Jasno, ali pod uvjetom da jednako visok vozač manevrira na niskom i na visokom, na niskom je to robija... a chopperi ionako jesu za patuljke, starce koji ne mogu dići nogu i slične...  :LOL:  u skladu sa time su i performanse choppera...

Pobrkao si nešto. Da li ti uopće znaš o kojem se ovdje motoru radi? To nije chopper,  taj motor ima 1650ccm i 160 ks. 
 
 
Da nebi bilo zabune evo par slikica
Da, star sam i tesko se penjem na GS iako je spusten na min. Na B se popnem bez frke.
Ovaj put se ne slazem s Tomom. Nije masina ugradjena u taj motor nego je oko tog motora slozeno vise verzija okvira. GT je ok. Ovo mi je puno lijepse. Znam da ide sporije. Znam da je nizi i da grebe po zavojima. Sve o tom motoru znam. Uklopio bi se u Laganini stil koji zagovaram. B je za mene naprosto estetski vrhunac. A za HD u Americi, to je kraj. Cujem da dosta ljudi prelazi s HD na B. Mislim da i B moze po neasfaltiranim cestama i svugdje gdje moze GS s mojim sposobnostima (ogranicenim)  :)
 

Attachments

  • download.jpg
    download.jpg
    10.9 KB · Views: 259
  • download-1.jpg
    download-1.jpg
    10 KB · Views: 221
F800X said:
Jasno, ali pod uvjetom da jednako visok vozač manevrira na niskom i na visokom, na niskom je to robija... a chopperi ionako jesu za patuljke, starce koji ne mogu dići nogu i slične...  [emoji38]  u skladu sa time su i performanse choppera...
Ima puno parametara o kojima ovisi manevriranje,visina je po meni nebitna dok mozes s obe noge stati na podlogu,dosta je bitnije teziste motora i masa itd. ;)

P.S. Iznenadija bi se kako se choper moze lipo I brzo voziti samo kad ga das u prave ruke :)

 
oceangoing said:
Pobrkao si nešto. Da li ti uopće znaš o kojem se ovdje motoru radi? To nije chopper,  taj motor ima 1650ccm i 160 ks. 

Da, to je B(agger). Sniženi i chopper look-a-like bike.

cadjo said:
Ima puno parametara o kojima ovisi manevriranje,visina je po meni nebitna dok mozes s obe noge stati na podlogu,dosta je bitnije teziste motora i masa itd. ;)

P.S. Iznenadija bi se kako se choper moze lipo I brzo voziti samo kad ga das u prave ruke :)

Na to boldano sam i mislio.

A da može, može, znam ih više koji to znaju (i još više koji ne znaju).
 
F800X said:
Da, to je B(agger). Sniženi i chopper look-a-like bike.

Na to boldano sam i mislio.

A da može, može, znam ih više koji to znaju (i još više koji ne znaju).

Opet ti chopper pa chopper...  :LOL:
Bagger-u je glavna odlika da ima čvrsto montirane kofere (tj ne skidaju se bez alata) i po tome je dobio ime od engleskog naziva za torbu "bag". U Američkom moto slengu svaki touring motor koji ima takve kofere spada u kategoriju bagger (koferaš reklo bi se na ovom forumu  :wink:) 

Evo kako Ameri to definiraju:  Bagger, full dresser, full dress tourer, or dresser are various names for touring motorcycles, sometimes used disparagingly or jocularly, and originally referring to a Harley-Davidson or other cruisers with full sets of saddlebags. This can now refer to any touring motorcycle .
 
Nije cudo da se covjek buni.
Chopper je ogoljeni motor (chopped). Bagger ima obicno neodvojive kofere. Chopperi tipicno nemaju kofere (jer su ogoljeni) ali moze se desit da tu i tamo neki chopper ima kofere.
 

Attachments

  • unnamed-1.jpg
    unnamed-1.jpg
    63.4 KB · Views: 163
  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    91.8 KB · Views: 156
Bmw9

A da uzmes ovo.Ipak je ovo vrh
Ide sa DCT-om
87938687679ea4060bc7cab4a12b16df.jpg
7871149dd6c7c9caca09b9a5099ca086.jpeg



Sent from my internet mobile device
 
oceangoing said:
Opet ti chopper pa chopper...

Ma zbog konkurencije u koju ga guraju...

To je ta publika... "chopper-style-toureri"...
 
seki22 said:
Bmw9

A da uzmes ovo.Ipak je ovo vrh
Ide sa DCT-om
87938687679ea4060bc7cab4a12b16df.jpg
7871149dd6c7c9caca09b9a5099ca086.jpeg



Sent from my internet mobile device

Koji će kurac ovi autobus ikome, pa ko se želi maltretirat s po tone govana? :shock: :misli:
 
Taj Goldwing je puuuno skuplji od BMW-a a ima manje snage, okretnog momenta makar Hondin boxer ima ispeglan moment opet joj fali snage
Styling mi je bolji od BMW-a ali jbg sestak je sestak. Makar recenzije su dosta positivne za novi Goldwing posebno za drzanje ceste.
Cjena kod nas za Goldwinga je + 35 keka eura touring verzija a ova ogoljena kao na slici je samo 30-tak  :LOL:
 
Pa zar nisu i GW i K1600 šesterocilindrici?  :misli:  Mislim ono kada veliš "šestak je šestak"...
 
Pila nije losa, al sa svom tom plastikom koja desperatno zeli biti elegantna, al joj slabo uspjeva, krenuli su smjerom koji mi ne odgovara. Pretvorise lijep motor u glorificirani skuter  :(.
Mogu si na taj nacin povecat prodaju kod staraca, al mene su izgubili. I B ima malo previse plastike za moj ukus, al to bi mogo prebolit. GW je bespotrebno tezak. Ima tu glomaznu masinu koja jedva nosi samu sebe. Zbog nje je i produzen...Vidi smjer prednje vilice...Pretvorili su uzbudljiv motor u neinteresantno vozilo. Kao da su dizajn preuzeli decki iz odjela Honda - automobili.
Svabe su uspjeli spakirat vise snage u manje prostora od Sushi - Aikido men-a. 1:0 za Fritzlandiju.