K 1600 B

Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?
 
Getriba said:
Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?
Za svaki dan Split-Zadar


Sent from my internet mobile device
 
seki22 said:
Za svaki dan Split-Zadar


Sent from my internet mobile device

Odlicna je ova serija “K”... ja po EU dosta ih sretao, picim npr po autoputu 160-170 , borba s vjetrom), a oni prolijecu 200-220 s osmijehom na licu.....
 
Getriba said:
Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?

K1600B  tj bagger je manje upotrebljiv po gradu od GT I GTL modela iz jednog jedinog razloga a to je sta su mu se koferi fiksni pa je dosta sirok za provlacenje.
 

 
 
[quote author=hondimir]

Slažem se, prototip je super, a onda ih je posjetio Arlen Roth .
[/quote]

Mislim da je B bolji od prototipa. Da je nizak poput njega, stvarno masina nebi dosla ni do kakvog izrazaja osim na ravnom.
 
F800X said:
Jasno da zaslužuje. No kakva je onda razlika od skutera, koji su - kako vidjeh ovdje - tradicionalno omraženi kao da "nisu motori", iako ja tada razliku jedne VFR 800 DTC i Gilere 800 više baš i ne vidim... razlika je samo ono što do sada i nije bilo sporno da bi se omalovažilo druge motocikle - oblik motocikla, položaj sjedenja... a na žalost, i pada se i gine jednako sa oba... ili treba razlike tražiti u raskopavanju motora - DTC je ipak nekakva getriba sa brzinama, dok CVT...  :lipsrsealed:

A prodaja.... koliko ih je prodano unazad npr. 2 godine u Hrvatskoj?  :mrgreen:

Sa Hondom i DCT-om čovjek može dobiti pravi motor, skupa sa prednostima koje ima motocikl u odnosu na skuter ( npr. ciklistika, svaki čovjek će imati svoj popis prednosti i nedostataka).
Isto tako, u skuteru ne možeš dobiti V4 motor.  :mrgreen: Ili šestaka kao sad u GoldWingu. A sa DCT-om se čovjek može igrati sa brzinama, većina skutera nema tu opciju koja je ful zabavna.

Priča sa DCT-om me podsjeća na priču sa automaticima u automobilima, koji su isto tako bili osporavani kao nepotrebni..

S druge strane, sve više motora ima ili će imati quickshiftere ( koji rade u oba smjera ) kao standardnu opremu. Ili barem opciju.

Mislim da je dobro da postoji izbor pa neka si ekipa kupuje što želi i neka gušta u tome. Netko kupi R-a za do birtije, netko sa Vespom ide do Nordkappa.  (y)

A što se prodaje tiče, mislim da Hrvatska nije neko relevantno tržište, pogotovo za motore. :mrgreen:
 
marac_zg said:
Sa Hondom i DCT-om čovjek može dobiti pravi motor, skupa sa prednostima koje ima motocikl u odnosu na skuter ( npr. ciklistika, svaki čovjek će imati svoj popis prednosti i nedostataka).

Mislim da je i to već skoro riješeno, ima maksi-skutera koji izgledaju kao "pravi" motocikli, ili udobno zavaljen prema unazad kao da voziš nekakav sličan chopper...

marac_zg said:
Isto tako, u skuteru ne možeš dobiti V4 motor.  :mrgreen:

Mislim da je i to pitanje dana, tržišta traže sve veću unificiranost i univerzalnost, snaga i maksimalna vrzina su veće svakom generacijom i modelskom godinom, tako su i danas SUV vozila najprodavaniji segment čak i u gradu, do prije nekoliko godina to je bilo zanemarivo... ista stvar i sa motociklima, mislim da tom uspjehu BMW-a uvelike doprinosi i ta ciklistika i "postava" cijelog motocikla koji je odličan za cestu, za autoput i za makadam, iako to većini ljudi ne treba, svi u mislima žele biti "spremni na sve", i osjećaju se bolje i sigurnije kada znaju da imaju motocikl koji je "za sve"... BMW je i rodonačelnik te klase "putnih maksi-endura", danas skoro svaki proizvođač koji "drži do sebe" ima barem jedan model u ponudi tog tipa, to i je najprodavanija klasa.

marac_zg said:
Priča sa DCT-om me podsjeća na priču sa automaticima u automobilima, koji su isto tako bili osporavani kao nepotrebni..

OK; samo što DCT nije baš usporediv sa čistim automatikom (sa tiptronicom ili sekvencijalnim da).

marac_zg said:
A što se prodaje tiče, mislim da Hrvatska nije neko relevantno tržište, pogotovo za motore. :mrgreen:

Mi nismo relevantni vjerojatno za ništa - osim za glupost, no mislio sam ipak na postotak prodanih motocikala u klasu i koliki dio kolača u tome uzima Honda... a mislim da uzima zanemariv broj, npr. BMW godišnje ima cca 160-180 novih registracija u Hrvatskoj, od čega skoro pola te brojke otpada na GS/GSA, dok je Honda tu posve minorni igrač...
 
Ostarila malo tema, a meni se k16B sve više viđa. Ijako moram priznati, zapravo Grand America bi bio baš po volji i želji. Na GA se može zadnji centralni kofer i skinuti, koliko sam imao prilike naći/vidjeti na netu.
Eh sad, zanima me, jel ima kakvih novih iskustava, saznanja, možda vlasnika.
 
Po meni, šteta takav dragulj od šestcilindrične mašine ugraditi u karoseriju koja po ravnom struže koferima po asfaltu. Kupi GT i možeš lješkariti na 60 kmh u šestoj, a i podbosti ga po zavojima. sa B možeš samo ovo prvo.
 
Po meni, šteta takav dragulj od šestcilindrične mašine ugraditi u karoseriju koja po ravnom struže koferima po asfaltu. Kupi GT i možeš lješkariti na 60 kmh u šestoj, a i podbosti ga po zavojima. sa B možeš samo ovo prvo.

🤔 Karoserija,
možda sam u krivu ali okvir je isti kao na svim k16, samo su koferi/zadnji kraj niži. A to ako se zbog toga izgubi koji ° nagiba, osobno, preživio bih.
 
K16B ima moj kum i vozio sam ga, krasan motor, brdo opreme, ono što me je začudilo je mala potrošnja koju honda ne može dostići. Ali, motor je kupljen novi i na nekih 6000 km u servisu opoziv mjenjača, rastavili sve riješili. Sad ga pati anlaser, nekad vrti u prazno i ispušta čudne zvukove! Znači dosta gluposti za motor koji je on dobio u njemačkoj kao prošlogodišnji model ali novi u salonu za 22000 eura!
 
K16B ima moj kum i vozio sam ga, krasan motor, brdo opreme, ono što me je začudilo je mala potrošnja koju honda ne može dostići. Ali, motor je kupljen novi i na nekih 6000 km u servisu opoziv mjenjača, rastavili sve riješili. Sad ga pati anlaser, nekad vrti u prazno i ispušta čudne zvukove! Znači dosta gluposti za motor koji je on dobio u njemačkoj kao prošlogodišnji model ali novi u salonu za 22000 eura!

E vidiš to je post.
Hm da naišao sam na to da su imali problem s mjenjačem, a ovo nisam našao za alnaser. Ha danas je nemoguče više biti siguran u ništa(sve se kvari) to zapravo i ne tražim(gotovo neostvarivo) jedina je mala prednost što BMW zaista ima dobru servisnu podršku,pa i kod nas, za razliku od nekih drugih proizvođača.
Ma volio bih probat motor, sjedio jesam na par moto show-ova ali nije to to, za odlučit kupit nešto u tom cijenovnom rangu.
Pogledat ću u okolici jel ima gdje da se može odraditi test vožnja.
Nekako sam sve bliže B nego GT,
Jbga ljepši mi je,
a funkcionalnost,
ah vozim motor iz gušta a ne iz praktičnosti hahahaha
 
Da li je istina da je model B (Bagger) limitiran na max brzinu od 100 milja, iliti cca 160 km/h?
 
Nije servis baš takav, čekao je za Montauka cinšpulu u servisu cijelu zimu pa na kraju uzeo na ebayu. Bmw servis u Hamburgu
 
Grand america je limitiran na 160 a b nije sigurno jer je proban. Vjerovatno zbog trećeg kofera jer je i b lidav iznad 160
 
Nije limitiran ja sam ga vozio na prezentaciji u Portugalu.
Isti dan sam imao na koristnje tad novi GSA 1250 i mogu ti rec nije neka razlika za svaki dan ,jedino za u rikverc al na Baggeru imas opciju rikverca tako da je i to rjeseno.

Serijski vjetrobran je dosta nizak al i to wunderlicht rjesava, motor je strava i naravno 6 cil je malo skuplji za odrzavanje a drugo 4 god jamstva sve pokriva i sta se ima pokvarit pokvarit ce se u tom roku ili cca 20000 km