K: Ducati Hypermotard 821 SP

Oduzilo se jako. Ali riješeno na kraju. Pohvale Zdravku što je imao volje s tim se igrati i potražiti "pomoć" vani. Poslije prvog mapiranje situacija je bila bolja ali ... I dalje to nije bilo to. Kako to nerijetko biva mapiranje je pokrenulo neke druge priboeme. Bacao je u safe mode, jedan MAP je počeo zezati nedugo nakon toga, greške neke čudne. Nema veze s pameti. Da budem siguran sa svim, sve dole, airbox, prirubnice, svjecice, dizne. Sve rasturiti i pregledati pa biti siguran da je mahanicki 1/1. Jedna prirubnica je bila "načeta", odmah nove svjećice, novi mapovi, injektori ispitani očišćeni, svi jack-ovi otvoreni podmazani ispuhani, složeno sve gore, stavljena OEM update Ducati map-a i poslano opet Zdravku. Čujemo se bolje ali opet isti simptom, na malom gasom do 40% propucava, ECU ne prima u tom području nikakve naredbe sto se tiče goriva. Pun gas i vise od 50% ispeglan kako spada. Koma. Amo tamo preko vanjskog suradnika u UK dobio potrebne definicije i riješenje za problem. Jeli to zbog Eco normi ili sto je s tim malim gasom ne znam, ali dosta Ducatia u zadnjih 10ak godina pati od tog simptoma i riješenja baš nema tj nije dokučeno. Sve u svemu 122 ks na radilici, ispeglan, radi ko treba raditi. Imao je volje to odraditi do kraja 🤘
 

Attachments

  • IMG_20230222_165559.jpg
    IMG_20230222_165559.jpg
    715.2 KB · Views: 0
  • IMG_20230119_140920.jpg
    IMG_20230119_140920.jpg
    1.6 MB · Views: 0
  • IMG_20230119_140904.jpg
    IMG_20230119_140904.jpg
    1.9 MB · Views: 0
  • IMG_20230119_140834.jpg
    IMG_20230119_140834.jpg
    1.9 MB · Views: 0
  • IMG_20230118_141709.jpg
    IMG_20230118_141709.jpg
    1.2 MB · Views: 0
  • IMG-20230406-WA0037.jpg
    IMG-20230406-WA0037.jpg
    229.9 KB · Views: 0
Last edited:
Uspio probati u ovoj pauzi između pljuskova. Razlika je nebo zemlja. Gore je li la isto ali kako sada ide iz podruma i to prenosi u srednje okretaje na visoke je bolest. Toliko da me podsjeća na SMCR-a kako je vukao iz podruma. Mrak mrak.
 
Jucer sam vidio tog Dukca prvi put onako izbliza. Parkirao se pored mog Versysa na lokalnom moto okupljalistu.
To je stvarno mali motor. Ne znam zasto, ali ocekivao sam nesto barem malo vece. Ovaj jucer je pored Versysa kao BMX izgledao.
 
Jucer sam vidio tog Dukca prvi put onako izbliza. Parkirao se pored mog Versysa na lokalnom moto okupljalistu.
To je stvarno mali motor. Ne znam zasto, ali ocekivao sam nesto barem malo vece. Ovaj jucer je pored Versysa kao BMX izgledao.
čini ti se, motor je čisto ok po gabaritima
 
Hm, sad nisam siguran uopce sta sam vidio. Jel postoji neki drugi Ducati na ovu SM foru? Ovo sto sam ja vidio je bio SM Ducati i kao sto rekoh, pored mog Versysa 1000 je djelovao kao BMX.
 
Dobro si vidio, to je bio razlog zasto sam svojevremeno odustao od kupovine. Kad se vozis agresivnije onda je broj prevelik, za normalnu voznju broj premali. To je cijena kompromisa...
 
@mate idealan drugi motor za fun. Meni je bolji od SMCR-a jer tamo gdje je SMCR blistao tip Laz - Bistrica, Marof je relarivno kratka zabava na magistrali nije imao sto tražiti, dok Motard na magistrali drzi tempo s R-ovima bez problema. Naravno ne mislim da duge pravce i slično ali stara riječka ili uz more jako brz motor. Za jedini motor definitivno nije.
Na Lazu mi se ništa ne moze usporediti s SMCR-om ali Motard ne zaostaje puno u toj usporedbi. Samo mu treba skinuti koje kilo
 
Slazem se sa svim. Btw, i meni osobno taj " veci broj" vise odgovara. 501, 550 i 570 su mi ponekad super sluzili za povremeno igranje ali generalno ih na asfatu ne volim.
 
  • Like
Reactions: Švabo
Izgleda da meni sa mojim gabaritima u toj kategoriji eventualno Dorsoduro i to 1200 ne bi izgledao kao djecji bicikl ispod mene.
Jos nisam skuzio za sto je dobro biti ovako veliki. Izgleda da je sve pravljeno za vas minijaturne :mrgreen:
 
Izgleda da meni sa mojim gabaritima u toj kategoriji eventualno Dorsoduro i to 1200 ne bi izgledao kao djecji bicikl ispod mene.
Jos nisam skuzio za sto je dobro biti ovako veliki. Izgleda da je sve pravljeno za vas minijaturne :mrgreen:
Nije dorsoduro ništa veći motocikl od hypera.
To su sportski motocikli na foru supermota, gledalo se da budu lakši, agilniji, dobre kočnice i ovjes.
Netko kao ti kad sjedne na takav motocikl dovede sve te kriterije van balansa. Uzme takvom motociklu smisao.
Mada, otac od radnog kolege sa svojih 150 kila vozi panoniju 2:04, grobnik 1:36.
Na s1000rr.