K: Ducati Hypermotard 821 SP

Pitanje je zašto uopće peglati V2 na niskim okretajima, zar upravo to ne tražimo? :mrgreen:
Na debljinu i visinu ćeš se brzo naviknuti. Meni osobno malo veći gabariti i težina kod takvih motora odgovaraju ali je tanka granica prelaska u neku drugu klasu. Zato je i ostao samo Hyper a ostalo su pojele koze.

Btw, u salon je stigao novi SP, nemam kritika. :p
 
Mislim da je tu RBW problem u kombinaciji s eko normom. Ništa strašno ali eto upalo mi je to u oko. Usporedbe radi 1098 s kratkim gasom i race ECU-u se puno ljepše reagira na gas u tim niskim okretajima. Pun s svim tekućinama je bio 201 na vagi. Sad s slovenskim granama i topom je sigurno ispod. Eventualno Lion baterija i voziti se oko rezerve :D
 
Last edited:
meni paše što je veći i viši, ali težak nije definitivno za jedan v2 1000
ja to zatrzavanje nisam primijetio, a kod frenda je isto akrap gore, ali kolko se sjećam priče dok smo išli po njega na njegvom su radili nekakav remap
 
meni paše što je veći i viši, ali težak nije definitivno za jedan v2 1000
ja to zatrzavanje nisam primijetio, a kod frenda je isto akrap gore, ali kolko se sjećam priče dok smo išli po njega na njegvom su radili nekakav remap

Koliko sam čitao remap rijesava to trzanje doduše ovaj po ispisu od servisa već ima neku mapu gore. Nervozno prim gasa na niskim okretajima. Sad me to sjetilo na bratovu MT09 kad je uzeo prije upgrade softwera RBW. Navodno u tom wet modu toga nema ali ne petljama puno po tim opcijama. Ionako ide gore drugi airbox sa trubicama, filter, gašenje ekologije pa ćemo vidjeti koliko će se to riješiti. Nije mi to neka velika drama
Za težinu kad pogledam 848 mi je bio lakši od ovog Motarda, s tim da nije imao kovane felge carbone itd. Ali valjda pusta sigurnost, ekologija i to čini svoje
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Pokora u pravom smislu. Dosta za danas, sutra nastavak.
 

Attachments

  • IMG_20220422_135610.jpg
    IMG_20220422_135610.jpg
    857.4 KB · Views: 0
  • IMG_20220422_144503.jpg
    IMG_20220422_144503.jpg
    1,023.8 KB · Views: 0
  • IMG_20220422_160637.jpg
    IMG_20220422_160637.jpg
    1.5 MB · Views: 0
  • IMG_20220422_161731.jpg
    IMG_20220422_161731.jpg
    1 MB · Views: 0
Ne znam zašto, najviše iz radoznalosti i razloga da probam taj Matris jer nisam do sada ništa imao iz njihovog asortimana. 3 mjeseca čekanja za amortizer volana iz IT 😠
Uzrok kašnjenja, nedostatak sirovina
 

Attachments

  • IMG_20220508_101113.jpg
    IMG_20220508_101113.jpg
    919.4 KB · Views: 0
Odradio par sto km s ovim mapa što imam od Rexxer-a. Pola gasa na full gas sve radi super ali onaj dio gdje se ubiti najviše vozis u nekoj normalnoj vožnji je katastrofa. Motor nacukava, voziti se na nekim malim brzinama je nemoguće. Ostalo je sve dobro, vozi se super, ovjes i sve bi istrpilo bez problema još 20-30 ks, malo je čudan tj sablasan osjećaj dok se ne navikne čovjek naginjati s te visine ali kad se navikne ide kao po tračnicama. Healtech QS za sada radi perfektno, prednja kočnica mi je malo "mutava", moguće da je do samih pločica. Natrag je 190/55/17 guma dok je u originalu 180/55/17. Danas budemo i to zamijenili. Sve u svemu zadovoljan ali KTM je miljama napred što se tiče RBW i goriva na malim okretajima.
IMG_20220518_131215.jpg
IMG_20220516_163128.jpg
 
Sta te muci s prednjom?

Provjeri smjesu koja je gore (y)

Nema osjećaja samo ugrize i nema doziranja, doduše dio toga mislim otpada i na kratku čuning ručicu prednje kočnice to je prvo za zamjenu. Smjesa je vjerovatno što je išlo u originalu obzirom na kilometražu ali i to ću brzo saznati jer su već preko pola potrosenosti.
 
Ok,mozda ti je do te rucke, probaj zamjenit pa ces vidjet na cemu si.

Ako su to M4 čeljusti gore, gore moze ic cijeli kupus različitih smjesa. Ovo sto si rekao je najblize HH smjesi, tako se meni SF ponasao kad su one bile gore, grizle su ko blesave, ali nisam imao problema sa doziranjem.
 
  • Like
Reactions: Švabo
@kiki.o nemam dobra iskustva s tim čuning ručkicama jer mislim da je ovo ista radijalna pumpa kao na 848, same čeljusti su monoblock ali nisu m4 a na 848 se to fino doziralo. Original ručica je daleko najbolja ili MG Bike tech, kod njih se na imbus da stelati dio koji koji pritiska cilindar.
 
Otpravio motor našem čuvenom doktoru. Kako sam i sumnjao Rexxer je jedno veliko ništa. Čak se i Zdravko začudio obzirom da je to velika i "poznata" firma koliki je to amaterizam i fuseraj. Uspoređivao je Rexxer mapu koja je gore u koja je išla za usis ispuh. Promjene naspram originala su minimalne a i to što je mijenjano je mijenjano na gore, većinom full siromašna smjesa. Reakcija gasa je nasvirana na max i nenormalno je agresivna. Sve u svemu govno od mape ali eto utješno je što je motor na pravom mjestu
 
  • Like
Reactions: kiki.o and pikacu79
Jesi ga isprobao nakon tretmana kod doktora? Kakva je sad situacija?
Još radi na njemu. Čudno se nešto događa, baš mi se javio, danas bi trebali znati da li na kraju RWB radi problem prije mapiranja
 
@Švabo ima li novosti sa Hyperom?
Zanima me jesu li to općenito problemi sa modelom, ili je mapa koja je bila gore uzrok svih problema, trzanja itd?
 
@Švabo ima li novosti sa Hyperom?
Zanima me jesu li to općenito problemi sa modelom, ili je mapa koja je bila gore uzrok svih problema, trzanja itd?

Ima, za 10ak dana idem po motor. Zamijenili smo RBW, iako nije davao nikakve greške. Nešto nije bilo uredu s njim i kad se ide gledati po part numberu toga dijela više u Ducati ponudi nema nego ima noviji model. Dešavalo se da nakon što se motor upali nakon 15 sekundi jednostavno nestane prvih 10% gasa. Okrećeš gas ali neka nikoga.

Motor je otišao kod Zdravka s Rexxer mapom, iscitao je to, prekontrolirao i ostao u čudu. Mapa od Rexxera je koma, glavana mapa goriva je minimalno dirana, lambda target je u nekim režimima rada full siromašan, najvise što su dirali je mapa gasa tj odaziv. Tu su digli parametre za 25-30% predpostavljam zbog osjećaja. Agresivnije reagira na gas pa ljudi valjda misle da ima snage. Sonde su isto bilo čas upaljene čas ugašene. Uglavnom kaže jako amaterski. Te da motor i nije mogao raditi.

ECU je jako ovisan o sondama, ostale su sonde gore ali su softwareski ugašene. On se vozio s motorom prema njemu motor je razlika nebo zemlja, jako je uglađen, nema više pucanja na auspuh i trokiranja, lije ide iz podruma do gore. Snaga u peaku je ostala ista cca 115 ks ali da je to sada sve ispeglano i linearno. Nisam ga htio zaj.... s podešavanje modova, setinzima, engine brake itd. Želim old school jedna mala full snaga i da radi ko sat :D

Za 10ak dana idem po motor pa javim sve iz prve ruke ali nemam razloga sumnjati jer smo se dosta culi na telefon u međuvremenu slao mi je tablice i sve tako da to mora biti to sada