K: slip-on spuhove i PC za Yamahu XT660Z Tenere

Daklem đaci, kao što naslov kaže, frend traži otvorene spuhove i power commander za malu tenerku! Pa ako netko ima ili ima neki tip, samo vičite! Fala lipa!
 
Ispravno bi bilo da traži ispuh(jedan lonac) i eventualno radi na dobavi agregata (zrak, gorivo) ... ako ide na dva ispuha, jedan je bez veze i onda bolje i ne dirat dobavu.
 
joke said:
Ispravno bi bilo da traži ispuh(jedan lonac) i eventualno radi na dobavi agregata (zrak, gorivo) ... ako ide na dva ispuha, jedan je bez veze i onda bolje i ne dirat dobavu.
Oukeys Joke, mislio sam da ćeš odmah u tom slučaju i bacit neku ponudu ili makar model!?
 
joke said:
Ispravno bi bilo da traži ispuh(jedan lonac) i eventualno radi na dobavi agregata (zrak, gorivo) ... ako ide na dva ispuha, jedan je bez veze i onda bolje i ne dirat dobavu.

drago mi vidjeti da si se konacno opametio i dosao na moje. Bolje ikad nego nikad  (y)

:mrgreen:
 
Ne bih rekao ... ovde konkretno prićamo o XTZ koja ima lonac auto tipa, a ne dva ispuha (kao XTR ili X), i tu je drugi samo kozmetika, na to sam mislio
 
jolly the roger said:
drago mi vidjeti da si se konacno opametio i dosao na moje. Bolje ikad nego nikad  (y)

:mrgreen:

:LOL:

svasta  :LOL:
 
joke said:
Ne bih rekao ... ovde konkretno prićamo o XTZ koja ima lonac auto tipa, a ne dva ispuha (kao XTR ili X), i tu je drugi samo kozmetika, na to sam mislio
Hm, a kladio bi se da je u ovom slučaju upravo ista stvar kod Z kao i kod X i R [emoji16]

http://www.yamaha-split.hr/yamaha-motocikli-xt660z.php

 
Retired said:
Hm, a kladio bi se da je u ovom slučaju upravo ista stvar kod Z kao i kod X i R [emoji16]

http://www.yamaha-split.hr/yamaha-motocikli-xt660z.php

Akademik je povukao paralelu sa drugim slučajem, kad smo komentirali XTR/X koji ima dva odvojena ispuha od glave, dok se kod XTZ u aftersales izvedbama drugi lonac grana tek ispod sjedala. Inaće, jedan ispuh kod XTZ nije niti aftersales, već skoro pa delanec ... bez mogučnosti homologacije. Jedini koji je ima je OTR i sumnjiv mi je, ne vjerujem da je sa dbkillerom i katalizatorom upotrebljiv.
 
don_carlos_007 said:
Oukeys Joke, mislio sam da ćeš odmah u tom slučaju i bacit neku ponudu ili makar model!?

Skinuto original, izvadit katalizator i možda koju pregradu ako mu je do buke ... stavit otpornik na senzor temperature zraka u airboxu, zavarat ga da je temperatura niža 10-12 Celzijevca(provjerljivo na km satu), i to je to, otvoreni ispuh i power commander balkan style ... ako je varioc gratis, ukupni trošak je ispod 50 kn.
 
...i skinut snorkel sa airoboxa.

Od kad je ukinuta mogučnost editiranja posta  :misli:
 
joke said:
Ne bih rekao ... ovde konkretno prićamo o XTZ koja ima lonac auto tipa, a ne dva ispuha (kao XTR ili X), i tu je drugi samo kozmetika, na to sam mislio
Honey, zvučni prigušivač je zvučni prigušivač. Radi na istom principu kao i prigušivači u ventilacijskim kanalima. Dovedeš fluid određene energije u prostor omotan vunom, i dio energije se rasipa kroz naglu promjenu volumena, a dio bude upijen od strane izolacijske vune. Vani izlazi fluid manje energije (manje buke)

Trubio si i trubio da današnji motori zbog performansi ne mogu više zadovoljiti zahtjeve sa samo 1 loncem, nebi li opravdao Yamahinu šminku kod XTX/XTR modela
A ono koliko lonaca ima supertenerka, duplo veće zapremnine i s duplo više cilindara? :LOL:

Vidim da sam fulao u procjeni, ipak ćeš si radije dat u mučenju jaja odrezat nego da priznaš da si u krivu :palacdolje:
 
joke said:
Akademik je povukao paralelu sa drugim slučajem, kad smo komentirali XTR/X koji ima dva odvojena ispuha od glave, dok se kod XTZ u aftersales izvedbama drugi lonac grana tek ispod sjedala. Inaće, jedan ispuh kod XTZ nije niti aftersales, već skoro pa delanec ... bez mogučnosti homologacije. Jedini koji je ima je OTR i sumnjiv mi je, ne vjerujem da je sa dbkillerom i katalizatorom upotrebljiv.

Akademik sam ja. Osoba o kojoj govoris ne moze mi ni alat dodavati. Pripazi malo!  :mrgreen:
 
jolly the roger said:
Honey, zvučni prigušivač je zvučni prigušivač. Radi na istom principu kao i prigušivači u ventilacijskim kanalima. Dovedeš fluid određene energije u prostor omotan vunom, i dio energije se rasipa kroz naglu promjenu volumena, a dio bude upijen od strane izolacijske vune. Vani izlazi fluid manje energije (manje buke)

Trubio si i trubio da današnji motori zbog performansi ne mogu više zadovoljiti zahtjeve sa samo 1 loncem, nebi li opravdao Yamahinu šminku kod XTX/XTR modela
A ono koliko lonaca ima supertenerka, duplo veće zapremnine i s duplo više cilindara? :LOL:

Vidim da sam fulao u procjeni, ipak ćeš si radije dat u mučenju jaja odrezat nego da priznaš da si u krivu :palacdolje:

Kruške i jabuke  .... Tenera 1200 je 2 cilindra i 10% manje zapremnine po cilindru, a ima i poveći katalizator na pola puta.
Zvučni prigušivač nije zvučni prigušivač, imaš protočni, imaš blokiranog protoka, imaš sa i bez spark arrestor mreže. Ovi blokiranog protoka su redovito toliko zagušeni da motor nema ni približno normalne performanse niti bi ikome preporučio korištenje takvog ispuha.
I ispušni lonac auto tipa na XTZ660 je toliko različit od klasičnih da nije usporediv sa ičim osim sa npr. ispuhom od FZ6 koji je slične konstrukcije
 
EnduroLab said:
Akademik sam ja. Osoba o kojoj govoris ne moze mi ni alat dodavati. Pripazi malo!  :mrgreen:

Sorry, tvoje pitanje o principu rada variomata mi je urezano duboko u sječanje  :mrgreen:
 
joke said:
Kruške i jabuke  .... Tenera 1200 je 2 cilindra i 10% manje zapremnine po cilindru, a ima i poveći katalizator na pola puta.
Zvučni prigušivač nije zvučni prigušivač, imaš protočni, imaš blokiranog protoka, imaš sa i bez spark arrestor mreže. Ovi blokiranog protoka su redovito toliko zagušeni da motor nema ni približno normalne performanse niti bi ikome preporučio korištenje takvog ispuha.
I ispušni lonac auto tipa na XTZ660 je toliko različit od klasičnih da nije usporediv sa ičim osim sa npr. ispuhom od FZ6 koji je slične konstrukcije

baš tako, ostavi se ćorava posla jer se ne kužiš ni u jedno ni u drugo.
Svaki ispušni sustav MORA biti protočni. Ako blokiraš protok ispušnih plinova, motor ne radi, ili radi jaaaako problematično obzirom da nijedan spoj ispušnog sustava ne dihta 100%. Spark arrestor mrežica ima zanemariv utjecaj na protok ispušnih plinova.

 
Pri protočni mislim da normalan protok plinova nije skrenut, dakle cijev manjeg promjera je protočni dbkiller, a cijev blokirana na jednom kraju i probušena sa strane je dbkiller blokiranog protoka. Imaš i jedne i druge na tržištu, a ovi drugi se koriste redovito kad nije moguće/izvedivo radi volumena ispušnog lonca adekvatno prigušiti zvuk. Upravo o tome prićamo. XT660 ima premali volumen sa jednim loncem i onda se ide na radikalni dbkiller s kojim motor ne radi dobro. Kod 2 nema problema, a i oni su dobro prigušeni da bi prošli homologaciju. Spomenuo si XT1200 pa evo baš tu imamo primjer kod Akrapa(btw ima i dupli izlaz) .... naime kod njega, što je začuđujuče, nema uopče killera, očigledno jer bi bez njega galama bila prevelika.