2XL, doobaarHJC Rpha.,ja imam ovu,je kostala,al vridi i gotovo,koda si u autu,leži super,topla,ne puse nigdje,veliki vizir, a najbitnije isto,ne magli ništa,vidiš komarca u letu...niš se ne cuje iz vanka...
Imao ,bila bucna jako, kupio za 2800 prodao za 100€ sav sretan od tada nikad vise hjc 😶Kakva iskustva sa HJC Rpha ST??
Cudno, di god sam cita iskustva, niko se nije zalija na buku i u testovima spada u tisu....Imao ,bila bucna jako, kupio za 2800 prodao za 100€ sav sretan od tada nikad vise hjc 😶
Zahvalio bogu i covjeku koji ju je od mene uzeo i nastavio dalje sa shoei 👍Cudno, di god sam cita iskustva, niko se nije zalija na buku i u testovima spada u tisu....
ma pusti ove sa ovim zujalicama sumskim kacigama... onda sam ja valjda potrefia na dobru kacigu HJC.,nebi je dao ni za jednu te vase zujalice,sto se tice Mate gasa...gas ide,iako ga ne volim,al zuta minuta po pravcu i 180 ...HJC...dobra... ,bar ova sto ja imam... i lagana je skroz,a ne te Maace vase od 2 ipo kg.,...Cudno, di god sam cita iskustva, niko se nije zalija na buku i u testovima spada u tisu....
a sta cu ti ja kad imas glavicu - S - , pa imas veceg izbora,ja kad skinem kacigu,macke gledaju prvo Glavetinu,a onda Stroma...2XL, doobaar
Jedino recimo pinlock…..to mislin da bi svaka tribala imat bez obzira ko sta voli…..
Mada znan jednoga sta ga je skinija…..🤪
Previse ti glava dihtuje unutrasnjost kacige pa zrak udara u glavu i pravi bukuSchubert, Shoei, Shark. Tri proizvođača, tri top ili skoro top modela, dvije više racing, jedna touring a na svakoj pri sličnim uvjetima lagano puše samo u vanjski rub desnog oka koje onda suzi. Buka: barem bi se od touringa očekivalo da bude tiša ali ništa od toga. Onda uzmem još jedan Schubert na probu, onaj deklarativno najtiši, i zamisli, opet buka ko na ostalima. Od tada kupujem kacigu koja mi se najviše svidi dizajnom. 😇
E da, lagano škakljanje vrha nosa prisutno je stalno ali to može biti do Ducatijevih vibracija premda se događa na svim motorima koje vozim. Kreće intezivnije nakon odvoženih cca 100km.
Yup, najtisa kaciga koju sam imao do sada (ponavljam, u mirnoj struji zraka). Sagnut je glasna, mozda i glasnija od HJC, ali mozda je i samo razlika sto je dosta tisa kad nisam sagnut pa samo primjetim trenutnu veliku razliku.NXR ti je tiha. Imas malo problema sa sluhom?😄
DaIz 3 razloga ga nemam na kacigama (stoje neotpakirani u kutijama od kaciga)
1. nosim dioptrijske naocale pa nemam puno koristi ako se vizir ne magli, a naocale magle
2. iskrivljuje sliku ("geometriju") u odredjenoj mjeri, smanjuje propustanje kolicine svjetlosti (doduse, meni nebitno) , zna radit cudne refleksije (nisam probao, kazu ljudi )
3. jednostavnije mi je oprat vizir iznutra kad nema pinlocka: skinem vizir i operem ga charlijem i spuzvicom lagano i osusim kompresorom da ne zuljam suhom krpom: viziri bez premaza kakve sam jedino i imao do sada se nisu bunili niti bili ni najmanje ogrebani od takvog pranja (rekord mi je 8 godina stara (sada umirovljena) HJC RPHA10+ koju sam svakodnevno koristio, samo u zadnje 2 godine preko 35.000km.
Sto se borbe s magljenjem tice, na semaforima dignem malo vizir, u voznji je dovoljno otvorit usis na bradi kacige, na Shoei ga mogu otvorit u 2 stupnja jer je stvarno ucinkovit i poluotvoren, na HJC sam ga mogao otvorit na pola iako nema zub, a na X-Lite X802R nisam niti imao potrebe jer ju samo tu i tamo nosim po ljeti kad je ionako taj usis otvoren.
Btw, sto se buke tice (naked, glava u mirnoj struji zraka, ne nosim cepice za usi), RPHA10+ mi je bila OK, X-Lite X8002R jako bucna (zato ju rijetko koristim, ne za cjelodnevne djireve), Shoei NXR prilicno tisa od RPHA10+, s njom cak cujem zvuk iz serijskog auspuha i na vecim brzinama jer jako prigusuje visoke frekvencije sto je otprilike i buka vjetra koja smeta pa drugi zvukovi imaju sansu biti cujni. Za sada je najtisa kaciga koju sam imao upravo ta NXR i to poprilicno tisa. Puuuuno je glasnija jedino kad se sagnem pa mi zrak s vizira motora udara u donji dio kacige, ali to je ionako na brzinama preko 140-150km/h, a tako se ne vozim vremenski dugo. Kaj hocu rec? Da je buka kacige uvjetovana i motorom (i to jako), kako vizir usmjerava zrak, ako je kaciga u mirnoj struji, onda je tisa i mirnija nego ako ju samara zrak usmjeren vizirom motora. Nisam vjerovao kako Versys 650 (sa MRA vizirom) radi problem po tom pitanju vec i na 100 km/h na moju visinu. Sa serijskim vizirom nije bilo problema.
Ja u 6 godina vizir skinuo 2 puta, prvi put kad sam montirao pinlock i drugi put jer mi je bilo dosadno pa ga prebrisao iznutra, kako ti se da to tako često skidat i stavljat
A di su sekunde za čišćenjePar sekundi (manje od 5) tesko?