kafesaki by grga [kz750e '81.]

grgaSH

Active member
Budući ste si dali truda i uredili ovaj podforum na temu starih motora, odlučio sam i ja nabaciti lagani remake svoje teme o kafesakiju. Vremenom je server progutao dosta fotki s početka priče pa sam napravio ovu novu temu koja će bit popraćena sa više slika i manje filozofiranja. Bilo je dosta konstruktivnih komentara, savjeta, podrške...slobodno nastavite i dalje da ne ostane sve na mojim postovima i jednosmjernoj komunikaciji :mrgreen:

Teško je izvući reprezentativne fotke iz par GB škljocanja raznim mobačima i fotićima. Nešto je već viđenih nešto ima onih iz naftalina, ali uglavnom sam pokušao zaokružiti pojedine cjeline kako su se radile tako da nije sve baš kronološki predstavljeno.


dakle, ovako je počela transformacija penzionera iz radničke klase u duhom bogatijeg gospodina u godinama...
s1.jpg



rastavljanje
s2.jpg


s3.jpg



''nove'' felge su posuđene sa mlađeg polubrata gpz1100 unitraktora. obje za 1" manje nego u orginalu, naprijed 18" a iza 17"
s4.jpg


s5.jpg



jedna od prvih modifikacija bila je izrada nosača oslonaca za noge, pedala kočnice i mjenjača....
s6.jpg



zatim izrada guvernala sa podesivim kutom ručki (od kojeg sam kasnije odustao) te nosača amortizera volana
s7.jpg


s8.jpg


s9.jpg


s10.jpg



...malo vizualizacije :mrgreen:
s11.jpg


s12.jpg



od samog početka sam htio dvostruke lampe, ali nisam znao kako popuniti praznine oko njih :misli:
s13.jpg



bilo je tu raznih kombinacija...
s14.jpg



...isprobavanja...
s15.jpg



...i gadarija :shock:
s16.jpg



definitivno sam odustao od prvotne ideje maskice i minijaturnog stražnjeg kraja sa krom blatobranom, uzdignutom lampom i fosna sjedalom te se odlučio poigrati poliesterom i bucmastijim izgledom :D 


ovo je bio početak izrade prednje maske koju sam u ovoj fazi mislio montirati na prednje vilice tako da se zajedno s njima pomiče pri zakretanju guvernala...
s17.jpg


s18.jpg


s19.jpg


s20.jpg



odustao i od toga :D


u međuvremenu sam se malo družio sa stražnjom vilicom...
s21.jpg



...i stražnjim dijelom. oduvijek me interesiralo kako je to kipariti, a ovo je bila idealna prilika saznati :mrgreen: kalup stražnjeg dijela je isklesan od siporeks bloka te finiširan premazima gipsa koji je na fino izbrušen. nisam htio kemijati sa poklopcom odozdo niti ostavljati rupu :bonk: kao što se može vidjeti da onim kutijastim repovima... kompletan kalup/plastika se s gornje strane utopi oko cijevi stražnjeg dijela rame, koja je u tu svrhu prilagođena kako bi ujedno bila i nosač stražnje lampe i žimgavaca...
s22.jpg



nakon par slojeva poliestera i štemanja siporeksa kroz rupu pod sjedalom ostao je samo jednodjelni zatvoreni plašt, tj mali gepek :wink: konstrukcija sjedala su pigane i zavarene ø6 šipke
s24.jpg



kalup prednje maske je bio sastavljen od svega i svačega, ne želim se toga ni prisjećati :angry:
s26.jpg


s25.jpg


s27.jpg


s28.jpg


s29.jpg
 
frame bracing...


bešavne cijevi
1.jpg


Č1531
2.jpg



često viđeno mjesto ukručivanja, po meni i najbitinije. Mašina na 8 mjesta hvata ramu i ona joj je praktički največa ukruta s donje strane. Vidi se na slici, na ovoj dionici je poOovelika udaljenost od headseta do prvog nosača mašine sa stražnje-gornje strane..
3.jpg


R&D  :mrgreen:
3__.jpg



4mm
5.jpg



tokarenje cijevi na vanjskih 25mm, cijevi istih dimenzija su ''subframe'' i originalne poprečne cijevi koje na hrpi drže nosivu nešto deblju lijevu i desnu stranu rame
6.jpg



glodanje dosjeda, Φ28 pod 8°
7.jpg


8.jpg



na ovom mjestu je prvotna ideja bila pigati bešavnu cijev u istom luku po rami pa ju uzdužno razrezat te prislonit i zavarit s donje strane cijevi rame, ali... tu je povelika rupa iznad airboxa pa nije trebalo biti baš toliko minimalistički :LOL:
9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


slično i ostale ukrute...
21.jpg


22.jpg


23.jpg


23_1.jpg


23_2.jpg


srećom ovo me nikad nije brinulo, a i u planu je smršat pa ću nadoknadit razliku :mrgreen:
23_3.jpg

 
the joy of welding :misli:
24_.jpg



čišćenje
25.jpg



zadnja provjera
26.jpg



aaand here we go!
27.jpg


28.jpg


30.jpg


30_1.jpg


31-1.jpg


32-1.jpg


33-1.jpg


34-1.jpg


35-1.jpg


36-1.jpg


37-1.jpg


38.jpg


39.jpg


40.jpg


41.jpg


43.jpg


44.jpg


45.jpg


46.jpg



!originalni tvornički zavar, valjda noćna smjena nakon deci, dva sakea :misli:
46_.jpg



nakon pola litre...
47.jpg



zig zag.. medveščak!
49.jpg


50.jpg



nosač utičnice auto upaljača
51.jpg


51_.jpg


i na drugoj strani samo bez rupe :D
51__.jpg



nosači crash barova
52.jpg


53.jpg


54.jpg


55.jpg


56.jpg


57.jpg


58.jpg


59.jpg


60.jpg


61.jpg



zavarena su i pojačanja stražnje vilice, ranije su bila samo popikana za mjeru jer lanac prolazi kroznjih
vila.jpg
 
day D


ujutro, završetak brušenja zavara i raznih đinđi, pucni i oštrih bridova...
62.jpg


63.jpg


65.jpg


65_.jpg



zatim pjeskarenje
66.jpg



zaštita brojeva
67.jpg


68.jpg



popodne skidanje prašine i četkanje
69.jpg


70.jpg



podvečer, reaktivni primer odmah nakon četkanja da ne počne hrđat, nakon toga mokro na mokro prva ruka filera, tek toliko da se primer pokrije...
71.jpg


72.jpg


72_.jpg



nakon sušenja slijedi stvarno lagano brušenje na vodu (240) prve ruke filera te tu i tamo kitanje armatur kitom, uglavnom varova...
73__.jpg


74.jpg


75.jpg


76.jpg



druga ruka filera
77.jpg


78.jpg


79.jpg


80.jpg



opet sušenje, pa zadnje vodobrušenje
81-1.jpg



dvoslojna spies hecker baza <kawasaki 521(86692)>  i DuPont bezbojni
rama.jpg


85.jpg


10-1.jpg


86.jpg

 
nakon brušenja poliestera prvo sam stavio sloj vlaknastog armatur kita, a popravke izvukao običnim kitom...
L1.jpg


L2.jpg



ovo sam isto radio od poliestera, to je poklopac satova i bravice sa donje strane. satovi više nisu pričvršćeni na gornji trokut, već na košaru koja nosi prednju masku...
L3.jpg


L4.jpg



lancobran je isto napravljen od poliestera, a preko njega sa vanjske strane će ić aluminij da ga učvrsti na prihvatu nosača i malo ukrasi :mrgreen:
L5.jpg


L6.jpg



nakon shoppinga :0648:
L7.jpg


L8.jpg


L9.jpg



filer + crna kontrolka za lakše brušenje na vodu...
L10.jpg


L11.jpg


L12.jpg


L13.jpg



nakon dugog sušenja napokon sam sve to ošmirglao i nabacili smo bijelu bazu za crte..
L14.jpg


L15.jpg


L16.jpg


L17.jpg



izvlačenje sredine za boljuu orjentaciju,  maskiranje
L18.jpg


L19.jpg


L20.jpg



zatim je slijedilo lakiranje crne baze i prvog sloja bezbojnog laka
L21.jpg


L22.jpg


L23.jpg



nakon sušenja laka, brušenje vodom i uklanjanje prijelaza s crne na bijelu bazu
L24.jpg



brušenjem prve ruke laka prijelazi baza su nestali...a nakon malo experimentiranja i igranja sa raznim varijantama mat laka uspjeli postić efekt ''hrapave/špricane mat plastike''. 
L25.jpg


L26.jpg


L27.jpg


L28.jpg


L29.jpg


L30.jpg


L31.jpg


L32.jpg


L33.jpg


L34.jpg



svi metalni dijelovi su ispjeskareni kvarcnim pijeskom...
L35.jpg



i zatim su tretirani :mrgreen: epoxy primerom, dvijema rukama filera te su na kraju lakirani...


...u crnu bazu + glatki mat bezbojni
L36.jpg



...u crnu bazu + sjajni bezbojni
L37.jpg



...u plavu bazu + sjajni bezbojni. sve sjajnim lakom ofarbane dijelove sam nakon dovoljnog sušenja izbrusio vodobrusnim 2500 i 3000 te im pastama nazad izvukao sjaj
L40.jpg


L41.jpg


L42.jpg


L43.jpg



...neki su pak dijelovi samo plastificirani u mat crno...
L38.jpg


L39.jpg


 
felgice nisu baš bile lijepe  :evil:
f1.jpg



pa ih je trebalo popjeskariti...
f2.jpg


f3.jpg



...a nakon toga je slijedilo poliranje rubova krakova i obruča  (ovo je negdje na pola puta da zasjaju kak spada)
f4.jpg


f5.jpg


f6.jpg


f7.jpg



ponovo maskiranje nakon vodobrušenja filera (naravno, ispod filera je isto epoxy primer :D)
f8.jpg



skidanje trake
f9.jpg



i uživanje u pogledu :mrgreen:
f10.jpg


f11.jpg
 
...ali ne dugo jer slijedilo je čišćenje prijelaza boja aluminij (p2000)
_1-1.jpg


_1__.jpg




i zatim poliranje bezbojnog laka - ne sa kremom :mrgreen:
_1___.jpg


2-1-1.jpg


3-1-1.jpg



efekt na svijetlu, al j3bi ga niš se ne vidi okav prek kompa...
3_.jpg


3__-1.jpg



...nedovoljno :D
4-1.jpg



...trebalo je ipak još malo uglancat aluminij :jesus:
7-1-1.jpg


8-1-1.jpg


9-1-1.jpg


10-2.jpg


11-1-1.jpg

 
nakon felga na red su stigli diskovi
1-6.jpg


i to prvo četkanje
2-7.jpg


pa čišćenje rupica  :chainsaw:
3-8.jpg


4-7.jpg


7-5.jpg


nemoj misliti na tort(ic)u...
8-6.jpg


50kn 1,5dcl  :x
9-4.jpg


2h, 180 nives celzijusa (upute vele pofarbati, pričekati 1h i zapeči na 160°)
10-5.jpg


ak će tko radit kaj slično, neka slobodno odljepi traku prije pečenja :bonk: jedva sam ju skinuo..i svo ono ljepilo poslije..fuUujj
11-3.jpg



zapekao sam boju i na probnom komadu, prije pečnja je stvarno banana boja, poslije ne doživljava previšene benzin i nitro, nakon malo upornosti da se zagulit oštrijim predmetom...uglavnom zadovoljan sam tim sprejom, mada sa temp silikonskim bojama nisam imao dobrih iskustava


12-4.jpg


13-3.jpg


13_-1.jpg



..i tak si mislim, pa ne budem valjda drito po farbi šarafil.. :wink:
16-2.jpg


17-2.jpg


18-2.jpg


20.jpg


20_.jpg




...a mogo bi baš i svijetlo upalit  8)
25-1.jpg


26-1.jpg

 
1-7.jpg



kao što sam gore napisao felge su od GPZa 1100, a on ima nešto veći promjer stražnje osovine od Z-a! ležajevi su ostali originalnih dimenzija, ali sam objedinio unutarnju distancu i pixe ležajeva. to je sve od kemijanja oko kotača, ostalo je standardno i odgovara međusobno...
2-8.jpg


3-9.jpg



..ugrađeni ležajevi i seger osigurači za vojni faktor sigurnosti :mrgreen: ..ali tako stoji u manualu pa neka budu unutra :? stražnji...
4-8.jpg



i prednji...
5-10.jpg



kod frenda na montaži i balansiranju..
6-9.jpg


IMG_3111.jpg



na kraju ugradnja semeringa..stražnji kotač
7-6.jpg



...isto tako i prednji
9-5.jpg



vaga, vaga... na nekim bajkovima mi je to totalno <ne>, a na neke se lijepo ukopi.. 
vidjet ćemo kak će izgledat kao cijelina pa će ostat ili ću maknut..inače ovo solidno drži
11-4.jpg


12-5.jpg


10-6.jpg


8-7.jpg


13-4.jpg


14-3.jpg


15-3.jpg

 
prije rastavljanje je bilo potrebno skinut sve nepodopštine, blato, i poluoljuštenu farbu. u karteru je bilo dosta mljevene gume sa ublaživača trzaja kuplunga. što je i bilo za pretpostaviti po zvuku kako je radio na leru, te gume u košari kuplunga kod prijenosa na zupčanik su se totalno potrošile do te mjere da je metel udarao po metalu :cry: nabavio sam kompletan kuplung od gpz-a (koji je identičan, osim što potisna ploča radi na drugačijem principu), a kasnije kupio još pola mašine od Z-a pa sam sastavio jedan dobar komplet bez ikakvih kemijanja. bila je namjera raznitat košaru kuplunga, napravit alat i ispeč te gume, ali ovo je bio jednostavniji put :mrgreen: taj kuplung i primarni lanac bez španera su glavni proizvođači 'roštanja' u ovim mašinama. Još jedna njihova karakteristika je i ovdje zaživjela..kuplung/bendix anlasera..dok je topli sve ok, ali hladan je ponekad uhvatio, ponekad samo zazujao u prazno. to sam isto zamjenio novijim..to su zasad bili svi radovi oko mašine, u par mjeseci što sam se vozio na njemu nisam primjetio druge nepravilnosti i bio sam zadovoljan. još ću ju jednom otvorit (pisat ću o tome), a onda slijedi farbanje..planiram nabavit kompletnu drugu i nanovo ju uredit dok će ova dotad poslužit ovakva kakva je.  btw, dekli su samo ugrubo polirani :jesus:

neke od radnji, bile su masne ruke pa nisam puno škljocao :mrgreen:
m2.jpg


m3.jpg


m4.jpg


m5.jpg


m6.jpg


m7.jpg


m8.jpg


m9.jpg


m10.jpg


m11.jpg


m12.jpg
 
ovo ne planiram mijenjat i zato sam malo više truda uložio :wink:

stajali su dugo pa su se i naprašili... ili ne, to se ipak godinama skupljalo :shock:
frg1.jpg


frg2.jpg


frg3.jpg


frg5.jpg



laganini rastavljanje
frg4.jpg



netko je već popravljao :mrgreen:
6.jpg



ovim sprejom sam čistio,  jako dobro topi sve što mu se nađe na putu (y) par puta s time isprao, s benzinom, ispuhao..neki kanali su bili apsolutno začepljeni i neprohodni :?
7.jpg



nakon toga četkanje purolom :)
Fotografija-0050.jpg



i još malo glancanja
poetak.jpg



poliranje..kasnije poniklano...
frg7.jpg


već se naziru :mrgreen:
frg8.jpg


membranice su stigle 8)
frg9.jpg


a i sve vijke i podloške sam zamjenio, inox i Al..konzole isto poniklane, kao i vijci za ispuštanje benge iz čašica za regulaciji razine (nema ih na fotkama)
frg10.jpg


zatim sastavljanje i odmaranje živaca  :yes:
frg11.jpg


frg12.jpg


frg13.jpg


frg14.jpg


frg15.jpg


frg16.jpg


frg17.jpg
 
aa1.jpg


auspuh je uglavnom gotov... sastoji se od topa, 4U1 sabirnice, i grana, a svi elementi su međusobno spojeni oprugama. prigušivač je zasad iznutra prazan, a ostavljena je mogućnost izmjene perforirane cijevi. na kraju megafona je konus umjesto u produžetku prema van, kontra okrenut, prema unutra tako da se izlazna cijev nalazi na njegovom užem dijelu u dubini megafona. ovaj dodatni konus na kraju topa je tzv. akustički transformator (ljevak na starim gramofonima, horna na zvučničkim kutijama, ručni megafon...), a sve u svrhu boljeg rasprostiranja u prostor onih frekvencija koje se nisu prigušile prigušivačem  za pristojnu vožnju napravit ću varijabilni dB kiler koji će ulazit u taj konus, nešto slično supertrapp principu  pri svemu je puno veća težina dana ovom, dok je za ovo zadovoljen tek načelni princip. prihvati na cilindre i grane su od inoxa, sabirnicu i top sam radio od crnog lima koji je kasnije ispoliran i poniklan ..koliko će niklu smetat toplina to ćemo vidjet, ionako imam drugu ideju za auspuh :smiley: ...prilikom izrade, ušice i poliranje grana su ostavljene ''za poslije'' pa je to tek dedavno došlo na red. 


a1.jpg



ovo nisam mogo dugo gledati, trebalo je to odmah ponovo uglancat :mrgreen:
a2.jpg



a3.jpg



izbacio sam one tvorničke polumjesece koji pritezanjem kruna tiskaju grane na cilindar. istokareni su novi fixni prihvati i zavareni na grane
a4.jpg



još malo naslikavanja
a5.jpg


a6.jpg


a7.jpg


a8.jpg


a9.jpg


a10.jpg


a11.jpg


a12.jpg


a13.jpg

 
onaj prvi malecki guvernal s početka teme sam izbacio prvenstveno zato što nisam bio siguran koliko će podesivi prihvati ručki bit sigurni u vožni, naime svaka ručka je vijkom stegnuta na središnji dio guvernala preko rovašenog konusa..položaj mi je super ispao i sve se to da fino krasko regulirat, ali..drži se samo preko tog jednog vijka i nisam ga se odvažio ostavit ga kao gotovo rješenje..

sjedim ja tako pred semaforom u autu i prođe biciklistica, a guvernal bomba :mrgreen: samo me prošao neki topli val, do zelenog sam ga već vidio gotovog.. :wink: guvernal sam radio od šipke inoxa, fi 30 metar duljine koja je prvo uzdužno probušena, pa istokarena sa središnjih fi 30 u trokutu na standardnih 22 i nešto sitno za prihvat ručki, prekidača.. na prihvatu trokuta trebalo je glodalom u guvernalu napravit prostor za vijke budući je i trokut istokaren na fi30 pa se došlo do ravnine navoja. nažalost nemam fotke izrade ali se sjećam da je bilo mukotrpno piganje, autogeno grijanje i doslovno mlačenje maljom..iznenadio sam se koliko je užareni inox tvrđi od željeza. smireno i strpljivo uspio sam sve dionice postepeno i simetrično popigat (izmjereno i provjereno :D)

u ovoj priči kad je čovjek dosta oslonjen na ruke položaj guvernala je velika stvar, odnosno kutovi i prema vozaču i prema podlozi. ovaj od inoxa je dosta otvoren i ne previše oboren, tako da mi prati zglobove/šake kod ispruženih ruku, da se u njega mogu opušteno uprijet..  gledam neke CRe sa skroz malim, zatvorenim i oborenim guvernalom i neću ni pomišljat kak je to ugodno držat u vožnji :huh: znam da se ne može uspoređivat, ali kad sjednem na nekog R-a sve je tu relativno blizu i hebli i fuzovi, ruke i noge dosta blizu.. ovaj položaj je nešto više razvučen-reko bi više ležeći nego uspravan,  guvernal daaleko naprijed, a noge prilično iza..

da ne pričam puno...
g1.jpg


g2.jpg


g3.jpg


g4.jpg


g5.jpg



prihvati u trokutu su istokareni na dimenziju guvernala
g7.jpg


originalni konjići su se time dosta stanjili i nisu mi uopće mirisali na dobro..ovi čelični su poglodani, ispolirani i poniklani
g6.jpg


na kraju svake drške je urezan navoj
g8.jpg



napravljeni su Al utezi te vijci istokareni na mjeru i sve to je ispolirano i poniklano
g9.jpg


g10.jpg



ovako izgleda kada se sve stavi na kup
g11.jpg



nosač čašice ulja prednje kočnice. napravljen od Al, ispoliran i eloxiran
g12.jpg



retrovizori su izglodani iz inox pločevine 5mm. nosači iskorišteni od starih retrovizora, malo produljeni, ispolirani i poniklani
g13.jpg


g14.jpg


g15.jpg


g16.jpg



prekidači samo ispolirani
g17.jpg
 
kad nema puno vremena za uživanje obično se znam uhvatit poliranja raznih sitnica. toga se stvarno nakupilo sve ovo vrijeme, čelik naravno dam na niklanje, a i pokoji aluminijski dio ako nije neka legura s puno primjesa...ovo su neke sitnice koje su već pofotkane, nejde mi se sad ostale stvari razmatat iz kutija :mrgreen: sve ću pofotkat kad počnem na hrpu sastavljat...

1p.jpg


2p.jpg


bešavne cijevi, spigane, zavarene, ispolirano, poniklano...
3p.jpg


nosač rednjeg blatobrana
4p.jpg


5p.jpg


6p.jpg


7p.jpg


8p.jpg


9p.jpg


Ogledalce, ogledalce..ovo me već na fejsbukurve počinje podsjećat :mrgreen:
10p.jpg


11p.jpg


prednja i stražnja osovina, španeri, distance za felge, fali i osovina stražnje vilice slično izgleda :cheesy:
12p.jpg


pola nosača amortizera volana (glodano, eloksirano) i štitnik uz lijevi fuzić
13p.jpg
 
davno sam vizualno uredio originale, ali oni nisu nešto ni kad su novi :misli:  :mrgreen:
IMG_2055.jpg



..pa sam kupio ove od intrudera 1400 '02.. čine mi se nešto tvrđi od originalnih, vidjet ćemo kakvi su kad ih provozam  :021:
Fotografija-00051.jpg



a ovo je bila ljubav na prvu..kako zavodljivo, ne mogu odmah prosudit dal je to smješak antikne ili vintage hetere, ali neodoljivo pršte energijom :shock: ulje odavno iscurilo, pri pokušaju pumpanja zrak svira na sve strane, odmah sam znao da će bit samo moji :LOL:
1m.jpg



u početku smo malo koketirali, izgleda da duuugo vremena nisu dobili pažnju ..nismo se mogli dogovorit kako ćemo pa sam slomio obje rupice :mrgreen: pokazale su se premalene i prenježne zato sam nabušio 4 nešto većeg promjera
2m.jpg



napravio ključ
klju.jpg



i ubrzo je matica/poklopac popustio!    ...drugačije stanje unutra nisam ni očekivao :huh:
4m.jpg



gumeni zračni jastuci koji se svojim tlakom suprotstavljaju pritisku ulja pri sabijanju amortizera, naravno u idealnom stanju :evil:
guma.jpg


6m.jpg



(!)stvarno teška talijanska osobnost...ovdje sam počeo uviđat da tu neće bit puno ljubavi, ali bilo je sexa :chainsaw: ništa nije išlo nježno te večeri :palacdolje:
7m.jpg



..i onda su me punašne usne prilično razveselile, odmah sam znao da takve naširoko neću sresti  :0648:
8m.jpg


..ako ništa drugo daju se prilično detaljno rastavit :LOL:
9m.jpg


a onda sam malo gurkao..
10m.jpg


...i gurkao
11m.jpg


13m.jpg


14m.jpg



amortizeri su marzocchi AG strada, aftermarket oprema s početka 80-ih..mislim da su ih čak i tvornički ugrađivali na neke modele (Ducati pantah 500/600)...

našao sam semeringe koji mogu podnjet nešto veći pritisak ulja, a i meštra koji peče gumu-trebalo je samo istokarit unutarnji i vanjski kalup te mu odnjet da ispeče te kondome :mrgreen: čak je i bila neka smješna cijena za to..
1-8.jpg


2-9.jpg




sasvim slučajno sam naišao na repair kit u guzzi shopu, pa ga je frend usput pokupio kad je bio u prolazu..tnx staneku!
3-10.jpg


..semerinzi, dihtunzi i gumice te aluminijski klizači za centralnu štangicu :wink:
4050540101.jpg





..radio sam čak nešto u zadnje vrijeme :wink: treba završit još neke sitnice oko amortizera pa je i to gotovo..nadam se uskoro počet slagat ovaj lego technic set! prije toga slijede fotke o reparaciji ovjesa, amortizera volana i kočnica, sve je to skoro pri kraju samo treba malo vremena uložiti...
 
stvarno svaka čast na svemu ovom, kao što sam i u prvoj temi rekao, majstorski  (y) (y)
 
Remek djelo, kao što smo konstatirali i u prijašnjim temama (y)  :naklon:
Možeš ubaciti kontakte za eloksiranje/niklovanje/kromiranje....pa da imamo sve na jednom mjestu  (y)