Kako da maksimiziram sansu za oporavak akumulatora?

Sipe, obećao si nešto napisati glede paljenja motora preko kablova. Znam ( po pričanju ) da nije dobro, ali neznam u čemu je razlika paliti motor preko kablova s drugog auta ili kada se pali auto preko kablova, a nitko ne navodi nekakvu moguću štetnost.
 
thule_5689 said:
Sipe, obećao si nešto napisati glede paljenja motora preko kablova. Znam ( po pričanju ) da nije dobro, ali neznam u čemu je razlika paliti motor preko kablova s drugog auta ili kada se pali auto preko kablova, a nitko ne navodi nekakvu moguću štetnost.

Da ne posudjuem tudje znanje i zalaganje, staviti cu staru temu iz koje sam puno naucio. Na savjete i opise Marjana ( GeM ) treba posebno obratiti paznju :wink:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,130547.0.html
 
thule_5689 said:
Sipe, obećao si nešto napisati glede paljenja motora preko kablova. Znam ( po pričanju ) da nije dobro, ali neznam u čemu je razlika paliti motor preko kablova s drugog auta ili kada se pali auto preko kablova, a nitko ne navodi nekakvu moguću štetnost.
štetnost se pojavljuje jedino ako bi više puta dnevno, svakodnevno, palio na kablove.
 
jolly the roger said:
štetnost se pojavljuje jedino ako bi više puta dnevno, svakodnevno, palio na kablove.

Pojasni
 
3alfa3 said:
pa ak jedamput godišnje tak upališ, nebu mu niš
al ak pališ svaki dan, onda sjebeš sve. jer je dodir kablova u točki ili crti, a dodir klema cijelom površinom  - dakle puno bolje vođenje, manje iskrenja dakle manje visokonaponskih smetnji, lokalnog povećanja otpora itd :wink:
 
jolly the roger said:
pa ak jedamput godišnje tak upališ, nebu mu niš
al ak pališ svaki dan, onda sjebeš sve. jer je dodir kablova u točki ili crti, a dodir klema cijelom površinom  - dakle puno bolje vođenje, manje iskrenja dakle manje visokonaponskih smetnji, lokalnog povećanja otpora itd :wink:

Isusek dragi  :shock: :shock:
 
lb said:
Isusek dragi  :shock: :shock:

Ali to objasnjenje barem ima nekog smisla, iako je upitno treba li se i time baviti.
Previse teoretiziranja bez potrebe oko cijele teme.
A da ne spominjem da se brkaju struje, naponi,...
Ako bas hoces sacuvati formu acua, skini ga prek zime i odrzavaj fensi punjacem.
 
Ma, nakon djolijevog posta sam skuzio da sam pretjerao, kresem motor na kablove preko alfe i amen...
 
lb said:
Ma, nakon djolijevog posta sam skuzio da sam pretjerao, kresem motor na kablove preko alfe i amen...
jbg da imaš japansko smeće nebi ni otvarao ovakve topice, već bi odmah spojio na alfu i upalio iz prve :jesus:

 
lb said:
Ma, nakon djolijevog posta sam skuzio da sam pretjerao, kresem motor na kablove preko alfe i amen...

(y)
 
gledam sad taj Sharai ... on ima 210A vs Yuasinih 130A
must have  :mrgreen:
 
Yuasa je lead acid a ova druga je lithium, zato je puno jaca i manja (ali i ekplozivnija... :mrgreen: )

Evo mala anegdota. Na brodu smo imali neku inventuru i nasli smo hrpu starih raznih akumulatora, svi porizvedeni 2006.godi. Znaci oni su negdje lezali 6 godina nikad dopunjavani, svi su bili 12V 28Ah, ukupno 4 razlicite marke od kojih je jedna Yuasa. Svi akumulatori su se ispraznili na smrt bez povratka, osim Yuase koji su svi imali oko 8V i nakon punjenja su imali 100% performanse. Vecina akumulatora koju sam nadopunjavao sa 8-9V vise nikad nije imala pocetne performanse.

Da covjeku mislit. Ako budem ikad opet uzimalo lead acid akumulator, to ce bit Yuasa.
 
aurellie said:
Yuasa je lead acid a ova druga je lithium, zato je puno jaca i manja (ali i ekplozivnija... :mrgreen: )

Evo mala anegdota. Na brodu smo imali neku inventuru i nasli smo hrpu starih raznih akumulatora, svi porizvedeni 2006.godi. Znaci oni su negdje lezali 6 godina nikad dopunjavani, svi su bili 12V 28Ah, ukupno 4 razlicite marke od kojih je jedna Yuasa. Svi akumulatori su se ispraznili na smrt bez povratka, osim Yuase koji su svi imali oko 8V i nakon punjenja su imali 100% performanse. Vecina akumulatora koju sam nadopunjavao sa 8-9V vise nikad nije imala pocetne performanse.

Da covjeku mislit. Ako budem ikad opet uzimalo lead acid akumulator, to ce bit Yuasa.

Zato je shorai li-iron a ne li-ion. Navodno da su li-ion baterije uzrokovale nekoliko zapaljenja i pada aviona (jedan DHL-ov potvrđen). Ima u onim linkovima što sam stavio objašnjenje te razlike i mogućnosti zapaljenja..