Kako da maksimiziram sansu za oporavak akumulatora?

lb

Active member
3 mjeseca nisam taknuo motor, a u njemu je akumulator star tek jednu sezonu. Motor je stajao ispod nadstresnice na otvorenom prostoru. Nisam ga jos palio, prije prvog paljenja bi svakako dopunio akumulator.

Ima li netko bolju taktiku od ove:

1) odnesem akumulator u toplu prostoriju
2) dam mu neko vrijeme (recimo 24h) da se zgrije na sobnu temperaturu
3) spojim ga na punjac (CTEK imitacija)
4) nakon sto se do kraja dopuni, vratim ga u motor i zaverglam
 
lb said:
3 mjeseca nisam taknuo motor, a u njemu je akumulator star tek jednu sezonu. Motor je stajao ispod nadstresnice na otvorenom prostoru. Nisam ga jos palio, prije prvog paljenja bi svakako dopunio akumulator.

Ima li netko bolju taktiku od ove:

1) odnesem akumulator u toplu prostoriju
2) dam mu neko vrijeme (recimo 24h) da se zgrije na sobnu temperaturu
3) spojim ga na punjac (CTEK imitacija)
4) nakon sto se do kraja dopuni, vratim ga u motor i zaverglam

Nema bolje taktike osim da ga dobro promuckas prije punjenja (pazi da ti ne iscuri elektrolit)
 
1) spojim punjač na utičnicu (mislim na onu utičnicu koju već imamo na KTM-ima, da li i na tvom radi "u drugom smjeru ne znam", sam si kriv ako što spališ :) )
2) pričekam da punjač pokaže da je punjenje gotovo
3) zaverglam

Za razliku od tvoje taktike, zato jer nema opasnosti da ću razbiti akumulator ili pretegnuti neki vijak :)

Prva baterija mi je potrajala pet godina. Ova druga je isto "original KTM" (ne mojom krivicom, izvadili smo ju iz novog novcatog KTM), ove godine će proslaviti peti rođendan. :)
 
lb said:
3 mjeseca nisam taknuo motor, a u njemu je akumulator star tek jednu sezonu. Motor je stajao ispod nadstresnice na otvorenom prostoru. Nisam ga jos palio, prije prvog paljenja bi svakako dopunio akumulator.

Ima li netko bolju taktiku od ove:

1) odnesem akumulator u toplu prostoriju
2) dam mu neko vrijeme (recimo 24h) da se zgrije na sobnu temperaturu
3) spojim ga na punjac (CTEK imitacija)
4) nakon sto se do kraja dopuni, vratim ga u motor i zaverglam
ako se ne mislis voziti, nemoj ga ni dirati :wink:
 
U vise navrata sam to opisivao. Akumulatoru na hladnom padne kapacitet, ali ono sto je bitnije je to da se kemijski ne unisti :wink:

Postupak paljenja naucio od rusa :shock:

( akumulator se moze odnijeti na sobnu temperaturu i on je automatski spreman za uporabu, ali ne mora )

Znaci aku ne vaditi :wink:

1. na motoru upaliti svjetla :shock: ( kazu rusi to potice grijanje samog akumulatora i kemijsku reakciju )
2. dopuniti akumulator ( nekim punjacem, moze cak i auto, ali kratko )
3. paliti ko da nista nije bilo (y)
 
Maestral said:
Nema bolje taktike osim da ga dobro promuckas prije punjenja (pazi da ti ne iscuri elektrolit)

U gospockim baterijama nema tekućine.  :wink:
 
tiki said:
U gospockim baterijama nema tekućine.  :wink:

O itekako ima  :jesus:
 
Sip said:
U vise navrata sam to opisivao. Akumulatoru na hladnom padne kapacitet, ali ono sto je bitnije je to da se kemijski ne unisti :wink:

Postupak paljenja naucio od rusa :shock:

( akumulator se moze odnijeti na sobnu temperaturu i on je automatski spreman za uporabu, ali ne mora )

Znaci aku ne vaditi :wink:

1. na motoru upaliti svjetla :shock: ( kazu rusi to potice grijanje samog akumulatora i kemijsku reakciju )
2. dopuniti akumulator ( nekim punjacem, moze cak i auto, ali kratko )
3. paliti ko da nista nije bilo (y)
(y)
kod dizla po zimi dobro dođe ...
 
Glupost.

Samim davanjem kontakta se kod modernih auta ukljucuje veliki broj potrosaca tako da to paljenje svjetala ima smisla samo kod ruskih Lada iz sedamdesetih godina...
 
Složio bih se sa Maestralom tek toliko da budem kontra okrama i sipa.  :mrgreen:

A svi znamo da sip pojma nema o struji i akumulatorima.

BTW LB....Flendrix ima Sitek koji je kod mene u podrumu toliko dugo da ga ja smatram svojim.  :mrgreen:
 
makazica said:

Ti si jedan mučki provokator  :mrgreen:

BTW, đoli u "garaži" ima punjač koji je OK, a ako ga ne nađem(što i nije tako nevjerojatno s obzirom na stanje "garaže"), cimnem te za ovog fenci fledrixovog siteka.
 
odi si odma po siteka ... jer neki punjac tipa lidl nebu u ovoj situaciji napravil to kaj bu i sitek
 
markookram said:
odi si odma po siteka ... jer neki punjac tipa lidl nebu u ovoj situaciji napravil to kaj bu i sitek

Nakazo, sitek na gotovs, cimnem te...
 
akumulator ostavi gdje je. Uzmi kablove za paljenje i preko auta upali masinu i pusti je nek radi.
 
ICE TIGER said:
akumulator ostavi gdje je. Uzmi kablove za paljenje i preko auta upali masinu i pusti je nek radi.

Uuuuuu kakv los i opasan savjet :palacdolje:
 
Sip said:
Koliko sam skuzio ruse, bitno je par sekundi :jesus:

Ne bi mi nikada palo na pamet, ali izgleda da radi.  :misli:
 
Na nižim i niskim temperaturama kemijske reakcije su usporene, uključivanjem nekog potrošača (par puta ablendati) počitičemo tj. malo ubrzamo tu reakciju, a samim time dobivamo više struje na raspolaganje. Naravno, postupak se ne može ponavljati beskonačno puta  :LOL:
 
makazica said:
Složio bih se sa Maestralom tek toliko da budem kontra okrama i sipa.  :mrgreen:

A svi znamo da sip pojma nema o struji i akumulatorima.

BTW LB....Flendrix ima Sitek koji je kod mene u podrumu toliko dugo da ga ja smatram svojim:mrgreen:
i ko kaze da je nacionalizacija zavrsila :LOL: