xmax said:Znam di je na donjem dijelu kompresija.
Znaci odvrtanjem crvenog sarafa rasterecujem oprugu i omeksavam
ga?
Objasnili su mi da omeksavam samo odvrtanjem ovog sarafica u sredini
al jos uvjek je motor tvrd ko kurac , vilica hoda mozda 4 centa max.
Moja bol dorka koju sam prije imao bi se fino ukopala kod kocenja
i bila je dosta udobnija od ovog Thundercata.
High 46 said:ako neznaš (a očito je da ne) ne diraj ništa oko amortizacije već odnesi nekome tko to zna
boRRis929 said:Najvjerovatnije imaš previše ulja u vilicama. Raspusti oprugu te odvrni i kompresiju i povrat do kraja, ako se ne poveca hod onda ga zbilja ima viska
xmax said:Ako ti neznaš ništa o tome onda je tvoja stvar možeš li i želiš li naučit nešto o tome ili češ "dat nekome ko zna" . Ova tema je namijenjena onima koji znaju da podijele svoje znanje a ne onima koji neznaju da se prave pametni
Ako je višak ulja onda cu sigurno dat majstoru al mi je cilj da prvo napravim sam sto mogu, zadnji amortizer sam nastelao na tocno koliko mi pase a i na prednjoj vilici sam omeksao kompresiju i povrat na šarafićima gore i dole.
Jedino taj preload opruge nisam jos dirao al izgleda da ni to ne produljuje hod.
Moj majstor mi objasnjava da motor mora bit tvrd da je sigurniji al meni je neudobnjiji i nevozim se bas nesto brzo vec mi je cilj udobna voznja.
xmax said:Ok a za šta je ova najveća žuta matica??
vickodu said:Odvrni i nju da ti doleti feder u glavu
3alfa3 said:1. Ispravno podesi preload. Trebao bi biti nekih 35-40 mm kad sjedis na motoru u vozackom polozaju u odnosu kad nema niakkvog opterecenja na vilicu (kotac u zraku). Ako je tada seraf preloada negdje oko polovice, onda je opruga idealna za tvoju tezinu. Ako je vrlo blizu skorz zaserafljenog ili cak skroz - opruge su premekane i trebas tvrdje. I obratno - ako je skroz odserafljen (a neki put i tada to niej dovoljno), onda je opruga pretvrda i trebas ju zamijenit meksom.
2. Podesi preload zadnjeg amortizera (30-35mm kad sjedis u vozackom polozaju). Isto vrijedi za oprugu kao i kod vilica. Ako je treba podesit u skorz krajnje polozaje (ili ako i tada nije dobro) - trebas mijenjat oprugu.
3. Stelaj rebound. To je povrat ovjesa nakon sto se stisnuo zbog neravnina na cesti. Ugrubo, trebao bi se ovjes vratit u pocetni polozaj jednakom brzinom i naprijed i otraga i bez ljuljanja. Dakle, sabijes vilicu i kad se pocne vracat smije samo otic preko mjere gdje motor inace sjedi svojom tezinom i nakon toga doc na tu mjeru. Ako napravi koji pomak vise od toga - prebrz je povrat i treba ga usporit. I obratno - ako se sporo vraca treba ga ubrzat. Zadnji amortizer bi se trebao vracat istom brzinom kao i vilice, ali kod njega se motor treba odmah vratit u pocetni polozaj bez da ga predje pa onda spusti do njega.
4. Kompresija. Postoji brza i spora. One uvjetuju brzinu kojom ce se ovjes sabiti kad naleti na neravninu na cesti. Spora kompresija je ona koja kontrolira male neravnine na cesti, a brza ona kada naletis na veliku neravninu i ovjes se brzo sabije.
Ugrubo, to je to. Kako podesit najbolje da das nekom ko se razumije u to.
markookram said:
3alfa3 said:1. Ispravno podesi preload. Trebao bi biti nekih 35-40 mm kad sjedis na motoru u vozackom polozaju u odnosu kad nema niakkvog opterecenja na vilicu (kotac u zraku). Ako je tada seraf preloada negdje oko polovice, onda je opruga idealna za tvoju tezinu. Ako je vrlo blizu skorz zaserafljenog ili cak skroz - opruge su premekane i trebas tvrdje. I obratno - ako je skroz odserafljen (a neki put i tada to niej dovoljno), onda je opruga pretvrda i trebas ju zamijenit meksom.
2. Podesi preload zadnjeg amortizera (30-35mm kad sjedis u vozackom polozaju). Isto vrijedi za oprugu kao i kod vilica. Ako je treba podesit u skorz krajnje polozaje (ili ako i tada nije dobro) - trebas mijenjat oprugu.
3. Stelaj rebound. To je povrat ovjesa nakon sto se stisnuo zbog neravnina na cesti. Ugrubo, trebao bi se ovjes vratit u pocetni polozaj jednakom brzinom i naprijed i otraga i bez ljuljanja. Dakle, sabijes vilicu i kad se pocne vracat smije samo otic preko mjere gdje motor inace sjedi svojom tezinom i nakon toga doc na tu mjeru. Ako napravi koji pomak vise od toga - prebrz je povrat i treba ga usporit. I obratno - ako se sporo vraca treba ga ubrzat. Zadnji amortizer bi se trebao vracat istom brzinom kao i vilice, ali kod njega se motor treba odmah vratit u pocetni polozaj bez da ga predje pa onda spusti do njega.
4. Kompresija. Postoji brza i spora. One uvjetuju brzinu kojom ce se ovjes sabiti kad naleti na neravninu na cesti. Spora kompresija je ona koja kontrolira male neravnine na cesti, a brza ona kada naletis na veliku neravninu i ovjes se brzo sabije.
Ugrubo, to je to. Kako podesit najbolje da das nekom ko se razumije u to.