Kako pojačati Piaggio Leader mašinu 150 i 200 ccm

Status
Not open for further replies.

liberty

Well-known member
Uglavnom zamislite: vespu lx 150 (kod nas inaće češće 125), i libertya 200.

Zrakom hlađene mašine, sličnih performansi, ova 200 ccm naravno malo elastičnija.

Krajnja brzina deklarirano negdje u rasponu od cca 95 do 100 kmh.

Kako pojačati mašine, kako izvuči od njih više.

Na stranim stranicama primjetih da ljudi za lx 150 koriste malossi kit 190 ccm (nisam još našao cijenu) i sito asupuh. Pretpostavljam da bi na libertya mogao doći malossi 210 ccm kit.

Koliko se sa tim kitovima dobije - koliko kmh, a koliko koštaju
 
rednyaW said:
www.skutermoto.hr   sluzbeni diler za malossi i piaggie..tak da ti je dobitna kombinacija...

nemoj čovjeka mantati, tko tamo može dat savjet. :misli:
 
Dakle, ako želiš brzinu, onda povečat cilindar i obavezno promijenit završni zupčasti prenos, mislim da je sekundarni dostupan u ponudi

Ako želiš samo lagano poboljšati postoječe performanse (to preporučam) samo variomat jer taj agregat sa 2 ventila ima malo okretaja i jak efekt kočenja po otpuštanju gasa. Kad bi mu ugradio veči cilindar imao bi još veči efekt kočenja.

Frizirao i vozio sve gore navedeno (y).

Evo ti i link na spisak Malossi opreme koju je moguče ugraditi na taj model(produženi sekundarni prenos je dostupan samo za verziju 125 ccm)

http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Main.asp?Marca=250&Famiglia=0&Modello=MO/VELX125&LastCod=undefined&LastMod=undefined
 
Vrlo potpun odgovor - hvala!

Uglavnom, sad sam u međuvremenu čitajo mišljenja na stranicama www.modernvespa.com, motoclub tingavert i na par blogova te sam došao do zaključka da sve to ne povećava ili možda minimalno povečava krajnju brzinu već da uglavnom doprinosi lakšem postizanju većih brzina i održavanju istih pri npr. usponima.

Možda je najveći problem u tome što ljudi očekuju čudesa a ulaganjem 500 EUR se primiču modelima skutera sa mašinama 200 ccm koji su vodeno hlađeni i snažniji i brži od zrakom hlađenih.

No, tu bi se radilo o gradskom skuteru, koji treba biti jeftin za održavanje - a, znajući da piaggio sa vodenim hlađenjem zna zezati (ili pušta na obujmicama/bragama pa slini ili ode vodena pumpa ili moraš stalno dolijevati rashladnu tekučinu jer je zapremnina iste mala) ispada da bi za konkretniju vožnju gradom trebalo izabrati zrakom hlađenu mašinu veće zapremnine.

E sad - Joke, bio sam ljetos na Krfu i ugledao sam model skutera kojeg baš i nema na našim ulicama (u Puli ima jedan model starije generacije) - radi se o Yamahinom Cygnusu 125.
Ono što je mene iznenadilo kod njega (a stvarno sam ga gledao i gledao) je: gledam završnu obradu - za 5 (npr. sjedalo), gledam izgled - za 5, tj. po svemu sudeći mogu slobodno reći da po pitanju dizajna i obrade šije talijansku konkurenciju.

samo mi nemojte sada o mojoj zaljubljenosti u Joku i sl. jer cygnus košta koliko i naznaćena vespa i liberty, dakle nije da pričam neznamštovećne nego.....činjenice.
 
"yamahu cygnus staru" imas i u HR  :mrgreen:

http://beta-moto.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=18

beta_moto_skuteri_sachs_eagle_125_skuter.jpg




ako mene pitas dizajn je obicni klasicni ..novi cygnus je ipak ljepsi..

e da, za novce koje bi kosta u hr, nikad nece ni doci kao "yamaha" , mislim  :misli:
 
Joke - ugradnja te jaće termo grupe (187 ccm) u vespu i novog karburatora i cijelog prijenosa - koliko bi došlo.

Na stranim stranicama sam našao da bi termo grupa, prijenos, filter zraka i par sitnica moglo bez ruku doći cca 500 EUR
 
liberty said:
Joke - ugradnja te jaće termo grupe (187 ccm) u vespu i novog karburatora i cijelog prijenosa - koliko bi došlo.

Na stranim stranicama sam našao da bi termo grupa, prijenos, filter zraka i par sitnica moglo bez ruku doći cca 500 EUR
Mi smo bili na Zipa 125 4T stavili samo termo grupu (mislim oko 1800 kn) i multivar (Variomat) (oko 950Kn) i letio je. Karburator ti je preskup i ne isplati se. Postoji i bregasta i opruge ventila i tako  ;)
 
liberty said:
Vrlo potpun odgovor - hvala!

Uglavnom, sad sam u međuvremenu čitajo mišljenja na stranicama www.modernvespa.com, motoclub tingavert i na par blogova te sam došao do zaključka da sve to ne povećava ili možda minimalno povečava krajnju brzinu već da uglavnom doprinosi lakšem postizanju većih brzina i održavanju istih pri npr. usponima.

Možda je najveći problem u tome što ljudi očekuju čudesa a ulaganjem 500 EUR se primiču modelima skutera sa mašinama 200 ccm koji su vodeno hlađeni i snažniji i brži od zrakom hlađenih.

No, tu bi se radilo o gradskom skuteru, koji treba biti jeftin za održavanje - a, znajući da piaggio sa vodenim hlađenjem zna zezati (ili pušta na obujmicama/bragama pa slini ili ode vodena pumpa ili moraš stalno dolijevati rashladnu tekučinu jer je zapremnina iste mala) ispada da bi za konkretniju vožnju gradom trebalo izabrati zrakom hlađenu mašinu veće zapremnine.

E sad - Joke, bio sam ljetos na Krfu i ugledao sam model skutera kojeg baš i nema na našim ulicama (u Puli ima jedan model starije generacije) - radi se o Yamahinom Cygnusu 125.
Ono što je mene iznenadilo kod njega (a stvarno sam ga gledao i gledao) je: gledam završnu obradu - za 5 (npr. sjedalo), gledam izgled - za 5, tj. po svemu sudeći mogu slobodno reći da po pitanju dizajna i obrade šije talijansku konkurenciju.
Obično sve 125 zračno hlađenje imaju oko 10-11 KS a 125 vodeno hlađenje imaju 15KS
Liberty 200 zračno hlađenje ima manje konja nego bilo koji 125 vodeno hlađenje, a potrošni materijali su mu skupi kao kod x9 200 (remen, kugle...)
 
Sta bi se dobilo promjenom sekundarnih zubcanika? 17/49 Malossi u mom slucaju.
 
Da -kažu da su sa takvom nadogradnjom poboljšanja znatna. Brže hvata top speed.

Kad bi čovjek kupio npr. LX 125 (ove 150 izgleda da nema kod nas) i dodao to, cijenom bi se primaknuo modelima piaggio sa vodenom hlađenom mašinom 200 ccm, ali..............vidio par tako "nakitanih" malih vespi i uz to vizualno uređenih pa pomislio - hmm zanimljiv gradski skuter
 
gusta said:
Sta bi se dobilo promjenom sekundarnih zubcanika? 17/49 Malossi u mom slucaju.
slabije ubrzanje i veća konačna brzina na ravnici (ako ima snage  :wink:)
 
liberty said:
Da -kažu da su sa takvom nadogradnjom poboljšanja znatna. Brže hvata top speed.

Kad bi čovjek kupio npr. LX 125 (ove 150 izgleda da nema kod nas) i dodao to, cijenom bi se primaknuo modelima piaggio sa vodenom hlađenom mašinom 200 ccm, ali..............vidio par tako "nakitanih" malih vespi i uz to vizualno uređenih pa pomislio - hmm zanimljiv gradski skuter
Sa tim malim kolima i slabim kočnicama?
Zaboravi friziranje jer nema šanse da s tim staneš ako ti neko izleti. Par puta sam imao sreće s tim Zipom...
 
Nike said:
slabije ubrzanje i veća konačna brzina na ravnici (ako ima snage  :wink:)

A ako je multivar gore, mislim da bi to bilo solidno onda? Kad se nadjem s lovom stavim jos i termogrupu i bok.
 
Ovo za potrošni materijal je točno - tu se postavlja pitanje upitnosti investicije, jer zašto kupiti nešto 125 ili 150 zračno pa ga poboljšavati, kad već može biti modernija mašina.

No, kao gradski skuter - ovi manji su ipak lakši težinom - i nema nekih 125 i 150 vodeno hlađenih, a kažu (nisam probao sam) da malo te mašine razočaravaju u serijali

Leader 200 ccm ali vodeno hlađen se dokazivao i u današnjem điru samnom - friend na carnabyu me je hrabro pratio. Ima onako grublji zvuk od 250 ccm
 
kao što rekoh več gore, največi problem kod zračnog piaggia 4t je dva ventila koji imaju vrlo izražen efekt kočenja motorom, te je moguče normalno voziti jedino ako držiš gas otvoren, sve ostalo je patnja za vozača i agregat, a pogotovo ako se poveča zapremnina.

Glede onog cygnusa, on je sada 20900 kn i uvjek nam ga fali jer je potražnja veča od ponude. Ima zračno hlađenje ali i ubrizgavanje goriva tako da je dosta jednostavan i štedljiv. Inače se proizvodi u tajvanju al kvaliteta je potpuno na razini japanske. postoji anegdota da su japanci ljubomorni na upravo taj model, jer uz nisku cijenu nudi istu kvalitetu kao i njihovi homeland proizvodi. inače, u japanu se proizvode i njegove sportske verzije sa vodenim hlađenjem. U splitu je ovaj model na dobrom glasu jer ga je par korisnika gazilo muški, ali mu nisu došli kraju.
 
sičan se stare vespe koju san ima...125 je bila, na njoj plini kit, čini mi se 170-180 kubika, i puvalica. mama mia!!! ništa opasnije nisan vozija. jednostavno kada bi u drugoj neoprezno dodao gas ode na kolo. a išla je ka luda. o drugim aspektima bolje da ne govorim.
nebi ja to ništa pojačava...eto možda variomat i to je to
 
Status
Not open for further replies.