kako s akumulatorom

vlais

New member
da li vi vadite akumulatore sad preko zime na svojim ljubimcima.
motor je u prostoriji di se neće grijati ali neće temperatura pasti ispod 0.
 
ako neće smrzavati u toj prostoriji, ne diraj ništa i uživaj ...  (y)
 
vlais said:
da li vi vadite akumulatore sad preko zime na svojim ljubimcima.
motor je u prostoriji di se neće grijati ali neće temperatura pasti ispod 0.

Treba malo citati i traziti po forumu, ovo je tekst od kolege Sip-a sa foruma, c/p:

Akumulator-toliko nepoznanica i gresaka.
Akumulator mozete izvaditi iz motora, ali i ne morate. Sve sto cu napisati je iz provjerene literature i kao takvo za mene jedino ispravno.

Aukmulatori su skloni samopraznjenu i gube napon tokom vremena. Kod olovih akumulaora to se krece oko 1% dnevno. Zbog toga je najbolje akumulatore cuvati na hladnom.
Kod temperature od 15C aku. se isprazni za 4mj., a ako ga drzimo na 40C prazan je nakon 2 tjedna. Na 60 C propada aktivna olovna masa.
Samo da vidite da se ne morate bojati smrzavanja nabrojati cu gustocu i temperaturu pri kojoj se aku. smrzava. A u tablici dati prikaz napunjenosti sa gustocom.
gusoca                    tem.pri koj elektrolit smrzava
1,28                          - 68
1,25                          - 52
1,20                          - 27
1,15                          - 15
1,10                          - 7

Cinjenica je da kapacitet pada sa temp. pa na 27C imamo 100%, 0C imamo 65%, -20 imamo 40% nazivne vrijednsti.

Sve ovo znaci da se aku. moze ostavit i na motoru (uz uvjet ispravnosti instalacije) samo ga treba povremeno dopunit (suhi aku. posebno osjetljivi na punjenje, moraju se puniti malom strujom) i to sa punjacem, a ne paljenjem motora.

Link: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,32899.25.html
 
ja moj nisam vadio 3god a svaku zimu motor je bio na hladnom (garaza)
i nista mu nije, za sada pali od prve  (y)
bitno je da preko zime palite motor svakih par dana i ostavite da malo radi, zbog motora a i akumulatora!  (y)
 
Saki said:
ja moj nisam vadio 3god a svaku zimu motor je bio na hladnom (garaza)
i nista mu nije, za sada pali od prve  (y)
bitno je da preko zime palite motor svakih par dana i ostavite da malo radi, zbog motora a i akumulatora!  (y)
E taman bi opet mogli pokrenuti raspravu oko ovoga. Bliži se zima!  :mrgreen:

Kratka rasprava od prošle zime:  :mrgreen:  http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,36819.0.html
 
Pa sad svakih par dana je previse  :shock: Iako PRAVILNO konzerviran motor za zimu NE TREBA paljenje, ovi koji samo stoje u garazi bez pripreme ce biti pametnije paliti...
 
moj stoji uvijek na motoru,a motor mi je u garaži,temp. u garaži mi nikad ne pada ispod 10 stupnjeva po zimi. Nikad nikakvih problema
 
Saki said:
ja moj nisam vadio 3god a svaku zimu motor je bio na hladnom (garaza)
i nista mu nije, za sada pali od prve  (y)
bitno je da preko zime palite motor svakih par dana i ostavite da malo radi, zbog motora a i akumulatora!  (y)


  (y) (y) I to je to
 
U toploj garazi, na centralnom nogaru, poduprt da gume nisu na tlu, svaka 2 tjedna upalim i piustim da radi dok se blok ne zagrije kao poslije voznje, kad se ohladi ceradu preko njega i spava slijedeca 2 tjedna (ili manje ak je dobar dan za voznju)
 
sid said:
U toploj garazi, na centralnom nogaru, poduprt da gume nisu na tlu, svaka 2 tjedna upalim i piustim da radi dok se blok ne zagrije kao poslije voznje, kad se ohladi ceradu preko njega i spava slijedeca 2 tjedna (ili manje ak je dobar dan za voznju)
posto je moj na centralnim nogarama, kad se ugrije na radnu temperaturu onda sjednem na njega,
i ljepo kao u voznji menjam brzine od 1 pa do 6 i tako nazad  :D isto kao da vozim  :mrgreen: (y)
 
Moj akumolator  se ispraznio nakon samo 2-3 tjedna  nevozenja ,

a bio je u garazi gdje temperatura nikad ne pada ispod 10 c,
Kupio sam ga ove godine pocetkom sezone i cjelu godinu je dobro radio (12 v 11 ampera) 

Sta bi moglo biti krivo  :misli:

znam da svjetla nisam ostavio :LOL:
 
Jesi palio motor, zna se desit ak su voznje prekratke da alnaser pocica vise struje neg kaj alternator napravi jer prekratko radi.
 
Ne nisam to radio jer znam da  se trebam  vozit bar 15 km kad ga upalim da bi se struja povratila
(bar mi je tak djed prico  stari sofer) :mrgreen:

Bas zbog tog razloga se  ne vozim s njim na posao  jer imam samo 1,5 kilometara  pa mi se ne isplati  :?
 
Ak nije to, onda ti najvjerojatnije negdje vuce struju, otpoji akumulator pa vidi hoce li ga onda prazniti.
 
Danas bas posle 1 tjedna nevozenja motora, probao sam startovati motor i nista od toga. Uzalud sam pokuasavao 20 minuta da ga upalim kad nista nije krenulo. Svirka je jaka, svetla su dobra ali motor ne saka da upali. rjec je o aprilia rs 125, motor vergla ali kako da ne ide gorivo ili neznam sto. Inaku rezervarot e poln so pusten cok i to. Ako neko zna molim da pomogne. fala unapred
 
u mojoj garaži su honda,kawasaki te je bila jedna aprilija od prijatelja(pegaso 650).nakon dužeg perioda nevoženja(mjesec-dva),honda i kawa su upalili iz prve a apriliju smo cilo popodne gurali,vukli,molili da upali i ništa.na kraju smo je vezali konopom za hondu i potezali.je,upalila je al je nakon par dana prominila vlasnika.
ne rugan se,ali ljudi kažu da taljani inače imaju problema sa strujom.inače možda ti je problem i u membrani pumpe za gorivo.
 
Pa probao sam sa guranjem, ne mnogo ali probao sam. daje malo kontakt ali nakon to kako da se gubi neznam kako da vas opisem. Inako mislio sam da povrzem akomulator na motoru so toj na auta pa da probam na toj nacin, zasto vaka posle 15 sec verglanja gubi snagu
 
Sase, najvjerojatnije kod tebe u pitanju nije struja, nego benzin. Moguće je da ti se začepila ler dizna u rasplinjaču, koja je presudna za start i rad na leru. Možeš kablovima paralelno spojiti jači akumulator, ništa se neče dogoditi, ako paziš na polaritet.

Budući da je motor još nedavno normalno radio, probaj mu u filter zraka našpricati start-sprej, pa ga onda pokušaj upaliti.
 
Gotovo fala svima, problem je resen, spojio sam ga na jacem akomulatoru i upalio je iz prve. Provozao sam ga malo, malo ostao da radi u leri i nikakvi problema. Fala svima jos jednom