kako urediti ispušne grane?

ronny said:
možda se budete smijali kak ja to rješavam ali sistem koji koristim djeluje na čeličnim granama.nikad nikakvo farbanje nije pomoglo a kad bi i pofarbao nakon vožnje preko vode sve ode kvragu pa sam od jednog starog meštra kod pok, Vilka Severa dobio formulu za to.ovak delajte.grane ošmirglati da su čiste potpuno ali ne pregrubim papirom da ne ostanu crte te nakon tog uzeti brener ako imate autogeni aparat te grijati grane do crvenog i hladiti motornim uljem dok ne dobe blagu plavkastu boju.nakon toga više nema hrđe na njima.ja sam to radio nekoliko puta na starijim motorima i uspio svaki put.probajte (y)

Jel imas mozd sliku kak ispadne? Zvuci zanimljivo  (y)
 
ronny said:
možda se budete smijali kak ja to rješavam ali sistem koji koristim djeluje na čeličnim granama.nikad nikakvo farbanje nije pomoglo a kad bi i pofarbao nakon vožnje preko vode sve ode kvragu pa sam od jednog starog meštra kod pok, Vilka Severa dobio formulu za to.ovak delajte.grane ošmirglati da su čiste potpuno ali ne pregrubim papirom da ne ostanu crte te nakon tog uzeti brener ako imate autogeni aparat te grijati grane do crvenog i hladiti motornim uljem dok ne dobe blagu plavkastu boju.nakon toga više nema hrđe na njima.ja sam to radio nekoliko puta na starijim motorima i uspio svaki put.probajte (y)
svakako zanimljiv savjet  (y) (y)

samo šta ako su grane več toliko korodirale da su dobile one udubinice po sebi, to nemreš pošmirglati ... :misli:
npr. moje grane na XL-ki  :mrgreen:
 
raspitao sam se kod lokalnog boga za mehaniku za zaštitu sa uljem ili wd-om i rekao mi je da će to izgoriti radi temperature i da mi je jedina donekle zaštita grane jako ispolirati sa polir pastom pa da onda kao će manje hrđati ili uopće neće...kakva su vaša iskustva?
 
.

a ovo sa uljem i grijanjem-bruniranje  (y)
[/quote] da ispadne plavkaste boje kao brunirano ili kaljeno.s vremenom posive ali ne hrđaju.nemam slike jer nemam trenutno nijedne takve u blizini.problem je jedino kaj ode dosta plina a ulje može bit i staro rabljeno (y)
 
alenRI said:
raspitao sam se kod lokalnog boga za mehaniku za zaštitu sa uljem ili wd-om i rekao mi je da će to izgoriti radi temperature i da mi je jedina donekle zaštita grane jako ispolirati sa polir pastom pa da onda kao će manje hrđati ili uopće neće...kakva su vaša iskustva?

ja jedino imam s ovim boldanim iskustva ... dakle, sto bolje ispolirati i onda ako se vec prodje kroz neko blato i sl. nakon voznje to samo isprati dole s mlazom vode - sto je bolje ispolirano manje ce se necistoca zadrzavat na granama a samim time su i sanse za koroziju i zapecene mrlje manje :wink:
 
Ja sam mislio sa svog grbavog skinuti grane i raditi nesto po tom pitanju korozije. Neki dan sam ostavio jace od sat samo da grubo ismirglam jednu. Uzas korozija, pocela " cvati ". Imam i neke piknice crne koje nemogu ismirglati nema sanse. Konto sam da ih bacim na jedno to spaljivanje ali me brine skidanje tih grana posto mislim da iste nisu skinute odkako motor postoji ( 1987 :D ). Vjerovatno imaju neki dihtunzi oko onog spoja koji su jos vjerovatnije u groznom stanju i mislim da bi se pri skidanju iste ti dihtunzi raspali, a tek onda bih naJebaO.

Da ga napucam par puta da se uzare grane, pa da prscem uljem ? :D Tako mi zvuci lakse :D Hhahaha

Ove trake mi izgledaju pravo interesantno. Ove termo izolacione. Imali gdje na netu da se to naruci a da dostavljaju vo Bosnia ? Izlijepio bih ja granurine s tom trakom i zdravo drugari, i onaku su celicne, i onako je streetfighter, i onako vise nemam zivaca da se zajebajem oko istih. Prosle godine sam bacio dan cijeli na smirglanje i farbanje grana. Ujutro u 7 poceo u 7 navecer zavrsio, ruke cijele izgulio, zavlacio sam s cetkicama izmedju, ispod, iznad grana, farbo nekom kao industrijskom farbom, da bi mi to sve fino nakon 30 minuta voznje spalo i ostavilo grane golim. Fuj ! Ideje sugestije, pomagajte !
 
flugo said:
ako je hrđa preduboko, bude imao rupu na grani ako će pjeskarit..

a ovo sa uljem i grijanjem-bruniranje  (y)

nije bruniranje nego kaljenje i to nema veze sa zdravom pameti! i garantiram ti da će puknit kad tad.
jedino rješenje je bijela kreda i srednje tvrda četka na brusilicu za poliranje i deri...ništa nije vječno rješenje ali nije to ni problem napravit svako godinu-dvi...i onda eventualno održavanje...ima pasta 3m za održavanje i restauraciju inoxa...5 min posla za proletit i uvik ko novo...
a sve to najviše ovisi o kvaliteti inoxa...
 
pajo_patak said:
nije bruniranje nego kaljenje i to nema veze sa zdravom pameti! i garantiram ti da će puknit kad tad.
jedino rješenje je bijela kreda i srednje tvrda četka na brusilicu za poliranje i deri...ništa nije vječno rješenje ali nije to ni problem napravit svako godinu-dvi...i onda eventualno održavanje...ima pasta 3m za održavanje i restauraciju inoxa...5 min posla za proletit i uvik ko novo...
a sve to najviše ovisi o kvaliteti inoxa...

Treba razlikovati dva pristupa, ili čak 3. Skoro nigdje se nije pisalo o materijalu od kojeg su grane. Za inox grane je jednostavno, udri sa finim šmirglom pa polirkom i poliraj. Ako su pak čelične farbane grane kakvih ima na starim motorima onda je to malo teže dovesti u red, brušenje, ponovno lakiranje ili pak bruniranje kak je netko rekao. Najzaribanije je sa uništenim kromiranim granama kakvih ima jako puno na starijim motorima. Kad krom jednom prohrđa skoro je nemoguće vratiti grane u originalno stanje, rješenje je kupnja novih, izrada novih od inoxa ili brusiš ove, pa ih lakiraš ili bruniraš. A inox i kromirane grane nisu isto, ako se treba sjajiti krom mi je puno draži jer on ostaje uvijek lijepo sjajan ako se čisti i održava, a inox grane požute vrlo brzo što mi nije lijepo vidjeti na customu ili nekoj staroj mašini koja ima više krom detalja.
 
angelo.ma said:
pa nije ih problem ni niklovat ponovo  :mrgreen:
Problem je, nitko tko radi niklovanje ne želi niklovati stare ispušne grane, za blatobrane, branike i slične stvari nije problem, ali je nemoguće očistiti dobro granu iznutra, a prljava grana će u trenu uništiti otopinu u kadi za elektrolitično nanošenje nikla. Niklovanje (kromiranje) nije baš jeftin sport.
 
Chvembo said:
Problem je, nitko tko radi niklovanje ne želi niklovati stare ispušne grane, za blatobrane, branike i slične stvari nije problem, ali je nemoguće očistiti dobro granu iznutra, a prljava grana će u trenu uništiti otopinu u kadi za elektrolitično nanošenje nikla. Niklovanje (kromiranje) nije baš jeftin sport.

dodao bi i gotovo nepotreban...
 
kad svi nesto uredjuju grane pa reko da i ja svoje malo upicanim :mrgreen:

pocetno ...

15_03_2011_023.jpg


15_03_2011_033.jpg


... i trenutno stanje

grane_004.jpg


grane_008.jpg


nisu jos gotove treba ih ispolirat za zavrsni sjaj al sutra preksutra bi mogle bit nazad na motoru 8)
 
angelo.ma said:
:shock: jebeno  (y)

s čim, kako, priznaj  :mrgreen:

ovu zapecenu hrdju na prirubnicama sam skidao sa smirglom 120/250, onda sve sa 400 pa vodobrusni 600 i zadnje 3M spuzvice - siva pa zuta ... sad jos slijedi Purol i to je to vise mi ih je pun kufer :mrgreen:
 
sva sreća pa imam samo 2 grane  :LOL: ako se ikad poželim okušati u ovome
al najbolje bi mi pasale crne grane  :? a to dobit bez naknadnog ljuštenja je nemoguće ... ili skinut sa ovu traku,ispolirat,brunirat i ponovno namotat s novom termo trakom  :misli:
 
Pred par dana sam naletio na netu na video kako lik čisti grane i koristi od Yoshimure Stain Magic pastu, krenuo citat po netu malo o tome i generalno pozitivna iskustva. Gledam svoje grane koje sam vec probao cistit sa raznim cudesima ali svaki put bi odustao. Jednostavno nisam imao vremena se posvetit toliko tome...
Kako sam stavio Akrapovica i skinuo onaj ogorman lonac sa zastitom kakav ima Cb1000R, sve više su me bole u oči ruzinavi kat i cijevi... Ugalvnom popizdio i naručio tu pastu kud puklo da puklo...
Naručio u ponedeljak stigla je u petak iz Japana  (y)
Jučer mi vrag nije dao mira malo namazao po cijevi i onda šok, to jede ruzinu. Omotao staru čarapu okolo i potegnuo nekoliko puta...u sat vremena sam počistio sve...kad budem imao vremena još jednom mislim malo više se posvetit, ali ta pasta je čudo...malo ju treba nanest samo na krpicu, ima valjda neku kiselinu u sebi šta jede sve...

Prije

10363597_10205264510865006_6116774788817215071_n.jpg



U prilogu je slika od jutros...