aprilliaaa
Well-known member
Povod ovom razmišljanju je i dijelom Karlov99 post:
"... Uglavnom kolega iz italijanskog corriere dello sport mi je posla par fotografija i priću o negdašnjem moto brandu Cagiva,koju piaggio planira ponovo oživjeti,dakle navodno u suradnji sa BMW-om rade na prototipu maxi skutera od 600ccm,po nekim procjenama 90ks,V4!,sudeći po slikama izgleda moćno...
Kočnice potpisuje brembo,ispušnu granu Akrapović...cijeli skuter se aerodinamički testira u zraćnom tunelu Ferraria u Fioranu,dok kompletnu elektroniku bi trebao organizirati bmw,svjetlo dana bi navodno trebao ugledati 2012..
Dakle Italijansko cuore sportivo sa preciznom njemačkom tehnikom,po meni dobitna kombinacija
Tmax dobiva ozbiljnog konkurenta"
kad bolje razmislim mislim da će se vrtiti oko 600-700 ccm, a ks će rasti do nekih 90-ak
ovijes će znatno napredovati i u principu biti će to motori u oklopu skutera
"... Uglavnom kolega iz italijanskog corriere dello sport mi je posla par fotografija i priću o negdašnjem moto brandu Cagiva,koju piaggio planira ponovo oživjeti,dakle navodno u suradnji sa BMW-om rade na prototipu maxi skutera od 600ccm,po nekim procjenama 90ks,V4!,sudeći po slikama izgleda moćno...
Kočnice potpisuje brembo,ispušnu granu Akrapović...cijeli skuter se aerodinamički testira u zraćnom tunelu Ferraria u Fioranu,dok kompletnu elektroniku bi trebao organizirati bmw,svjetlo dana bi navodno trebao ugledati 2012..
Dakle Italijansko cuore sportivo sa preciznom njemačkom tehnikom,po meni dobitna kombinacija
Tmax dobiva ozbiljnog konkurenta"
kad bolje razmislim mislim da će se vrtiti oko 600-700 ccm, a ks će rasti do nekih 90-ak
ovijes će znatno napredovati i u principu biti će to motori u oklopu skutera