kantrstiring

koliko svjesno koristiš kantrstiring???


  • Total voters
    179
aurellie said:
Potražite to na stranici, pisao je netko o countersteeringu.
U svakom slučaju ako prvi put čujete za to zvučat će glupo i nelogično, pa se potrudite poć na parking isprobat to (ne radi na malim brzinama)

Countersteering je obavezno gradivo za svakog motoristu, bez obzira što vozi, pa tko nezna što je potrudite se saznat - što prije počnete učit prije ćete i naučit.
:rofl:
bez kantrstira se gotovo uopće ne može skrenut...nema veze kolko brzo voziš :wink:
 
Stormbringer said:
Pretpostavljam da i sam motor igra ulogu  :misli:, kod mene je vidljivi dobitak baš u brzim zavojima, puno mi je lakše jer ne moram/mogu micati tijelo. Ali isto tako i u sporijim/oštrijim zavojima, radim samo rukama (i malo glavom)  :D

e baš sam na to mislio.
jer ja u zavoju pomičem tijelo.kad sam u dvoje na motoru tako se stalno vozim.
al mogu ti reć da puno brže prolazim kad se malo izbacim s motora,ma pokazat ću ti jednom kad se budemo skupa vozili
 
speed attack said:
to ti je ono kad te nauci da vozis tamo di gledas. ili jednostavnije receno, ne gledat pred sebe, spustat pogled na cestu nego gledat izlazak zavoja
to je isto dost ključna stvar...npr...kad ti auto izleti...nikak ne gledat u njega neg tražit neku rupu di moš proć :wink:

inače speed...ja sam to još na biciklu uočio tu pojavu...
 
speed attack said:
to ti je ono kad te nauci da vozis tamo di gledas. ili jednostavnije receno, ne gledat pred sebe, spustat pogled na cestu nego gledat izlazak zavoja

Ovo je meni bila puno zajebanija stvar za naučit, a kakve su naše ceste osjećam se svakako samo ne ugodno kad ne vidim po čemu vozim  :mrgreen:
 
Pivi said:
Darq, ja veliki motor vozim tek 2000 km, A ZNAM ZA TO!

I naravno koristim!

"Doznao" za to mjesec ipo dana nakon što sam kupio motor u razgovoru sa prijateljem i odma drugi dan "isprobali".

Sad već to koristim opušteno i bez ikakvih problema.
svaka čast... (y)
da mene to nije uhvatilo nespremnog u zavoju...ko što sam napisao u prvom postu...ja do dan danas ne bih tome neku pažnju posvetio :neznam:
 
darQ said:
aj spid ne zajebavaj neg pročitaj prvi post...
nisam tek sad neg na početku ove sezone sam to počeo vježbat...
i tokom sezone sam radio na usklađivanju prebcivanja tjela po motoru s kantrsiringom


to se ne vjezba

to podsvjesno radis

ak vozis kak treba, a ne ko baba

eo, miro ti je to lijepo reko

miro said:
kakvi su to čudovišni nazivi za ono s čime se rodi svaki dobar motorista i to mu je u podsvjesti kao i disanje???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:mrgreen: :mrgreen:
 
speed attack said:
to se ne vjezba

to podsvjesno radis

ak vozis kak treba, a ne ko baba

:mrgreen: :mrgreen:
gle...ja znam da SVI to podsvjesno koriste...
al ključno je to izvježbat da to moš SVJESNO koristit...
zašt ti svaki put moram sve objašnjavat 5 puta...zaš se hvataš za svaku riječ ???
zaš stalno podbadaš ???
 
Darq, Nemoj se ljutit prijatelju, imaš dobre ideje i namjere ali onda previše počneš mješat to sa naukom sa faksa što najčešće nema veze.

Countersteering ima jedino veze sa silama koje vladaju u roti dok se ona okreće. Ista ta sila omogućuje da motor stabilno stajao u nagibu, jer bi se inače samo prevrnuo. Ovo znam iz iskustva, jer sam pokušao raditi osmicu (brzina 15km/h) i prilikom prebacivanja u suprotni krug usporio sam toliko da se motor izvrnio a ja razbio ko pič** :)

Kad voziš na zadnjoj roti moguće je skretat na isti način kao da je rota na podu, sve dok se rota vrti. kad se zaustavi možeš okretat volanom do ujutro ali motor ne mrda...

i zapravo neda mi se opet miješat fiziku i vožnju motora. Zanimljivo kako se uvijek s tobom zakačim - jer mi je dosadno a neda mi se ić leć, a opet sam dovoljno umoran da mi se neda ni van. Vi ostali - nemojte se ljutit što meljem jer stvarno nemam drugog posla  :mrgreen:
 
darQ said:
gle...ja znam da SVI to podsvjesno koriste...
al ključno je to izvježbat da to moš SVJESNO koristit...
zašt ti svaki put moram sve objašnjavat 5 puta...zaš se hvataš za svaku riječ ???
zaš stalno podbadaš ???

nemoras ti meni nista objasnjavat, ja to znam vec dugo godina

ne hvatam se za rijec, nego se divim kolko fax nekom u zivotu pomogne


ko podbada???
samo velik kako stvari stoje

uci i vjezbaj i dalje :paper:
 
aurellie said:
Countersteering ima jedino veze sa silama koje vladaju u roti dok se ona okreće. Ista ta sila omogućuje da motor stabilno stajao u nagibu, jer bi se inače samo prevrnuo. Ovo znam iz iskustva, jer sam pokušao raditi osmicu (brzina 15km/h) i prilikom prebacivanja u suprotni krug usporio sam toliko da se motor izvrnio a ja razbio ko pič** :)

e jebemu, eo bas trazim podatak sa motostila kada se moze countersteering koristiti...
ako se sjecas, jel 30kmh granica? :misli:
 
demza said:
e jebemu, eo bas trazim podatak sa motostila kada se moze countersteering koristiti...
ako se sjecas, jel 30kmh granica? :misli:

tako tvrde neki, medu ostalim i vecina instruktoru u njemackim autoskolama, bar je prije 13god tak bilo. zato motor i iznad 30km/h mozes upravljat bez ruku. a ispod te brzine postaje klimavi i ne sljedi tvoje komande tijelom.

 
aurellie said:
Neznam demza znam samo da sam se ubio ko pička pred hrpom lijepih cura  :mrgreen:

jbg, o tome smo raspravljali i mislim da je orion ili mog rekao da je na biciklu nemoguce koristiti countersteering, vec tek od 30km/h pa nadalje.. u biti, kada pocinje "fizika motora" kako su je tada nazvali

hehe, desava se  :mrgreen: :oops:
 
aurellie said:
Darq, Nemoj se ljutit prijatelju, imaš dobre ideje i namjere ali onda previše počneš mješat to sa naukom sa faksa što najčešće nema veze.

Countersteering ima jedino veze sa silama koje vladaju u roti dok se ona okreće. Ista ta sila omogućuje da motor stabilno stajao u nagibu, jer bi se inače samo prevrnuo. Ovo znam iz iskustva, jer sam pokušao raditi osmicu (brzina 15km/h) i prilikom prebacivanja u suprotni krug usporio sam toliko da se motor izvrnio a ja razbio ko pič** :)

Kad voziš na zadnjoj roti moguće je skretat na isti način kao da je rota na podu, sve dok se rota vrti. kad se zaustavi možeš okretat volanom do ujutro ali motor ne mrda...
ma ne ljutim se...
al ja ne znam kak da ti dokažem da sam u pravu za neke stvari...
te sile koje spominješ u prednjem točku se nazivaju žiroskopski efekt...
idemo ispočetka...
kad ideš jako brzo žiroskopski efekt je izraženiji neg kad ideš polako...
tako da...kad ideš jako brzo žiroskopski efekt gotovo u potpunosti preuzima ulogu održavanja ravnoteže...al kad ideš jako polako...ravnotežu više održavaš malim korekcijama lijevo desno...
countersteering je u biti naziv za pokret kojim narušavaš ravnotežu koju imaš kad ideš ravno da bi zapravo urušio motor da možeš skrenut...
a to rušenje je zapravo samo novo dovođenje svih sila u ravnotežu ali ovaj put ne ideš ravno nego skrećeš...
ono što si napisao da si spao kad si jako sporo vozio...to je sasvim razumljivo...ali...nemoj me krivo shvatit...ja uopće nisam razmišljao o takvim načinima vožnje pod pojmom spora vožnja...
ono...jasno je da za sve postoje iznimke...
inače...ovo nešto što ja kao s faxa primjenjujem...pa ja studiram elektrotehniku pobogu...pa kak da to s vožnjom motora iskombiniram ???
te neke filozofije iskopam iz časopisa i filmića sa neta :wink:
 
da se nadovežem na ovo iznad...
smisao kantrstira je isključivo u tome da se motocikl izbaci iz ravnoteže kad ide ravno...
dakle...ak je motocikl velk...težak...ak su kotači tečki i slično....takvo što ima primjenu i na manjim brzinama od 30 km/h
al ak je to neki biciklić od pola kile i sa nekim maaalim točkićima...moraš se vozit i brže da bi to sve imalo nekog smisla :wink:
 
ev da ja malo kažem neka svoja zapažanje iz prakse: s tim kantrstiringom ak hoću skrenuti u desni zavoj, upravljač zakrećem u lijevo, motor mi biježi u lijevo i ja se naginjem u desnu stranu bez gotovo ikakvog napora. netko je napiso da se motor na taj način vozi sam rukama i glavom i to je stvarno tak.

kad budete to probavali oprezno jer je stvarno čudan osjećaj dok malo ne skontate šta radite i šta se stvarno događa. čudno je jer se ne naginjete klasično u desno, neg vam zapravo motor biježi lijevo a glava vam pada gotovo okomito prema cesti.



men je jeko pomogo filmić koji imatu na ovom linku:

http://www.youtube.com/watch?v=BX3PMckEX-0&mode=related&search=

bdv: filmić ima oko 35MB





ak sam nešt krivo napiso il ak neko ima nešt da mi još malo pomogne u učenju nek piše,a nadam se da ima i onih kojima sam ja uspio pomoći
 
ovaj blablastiring (ne podcjenjujem) sam osjetio 1. put kad sam se žešće vozio na Grobniku i skužio da je to normalna pojava.nisam znao da i TO ima ime ,ali od tada tTO stalno i  svaki put koristim i usavršavam.

počeo sam sa manjim brzinama na sporijim zavojima ,a sad se već TO da iskoristit i na 200 i više km/h

malo sam mali (63 kg) za svoj motor pa za bilo koji žešći zavoj moram micat i guzicu sa sica.bar za sad dok malo ne narastem :mrgreen:

i još nekaj .....ovaj bla bla stiring bi trebali probat SVI oni koji sjedaju na motore (i usvojit ga)jer su bez toga manevri ograničeni

btw to radim sa obje ruke....lijevom guram-desnom vučem i obratno
 
ivach13 said:
malo sam mali (63 kg) za svoj motor pa za bilo koji žešći zavoj moram micat i guzicu sa sica.bar za sad dok malo ne narastem :mrgreen:
to i mene hebe ( 68 na 210 ) :mrgreen:
ja sam naučio micat gizicu i ostatak tijela u trenutku dok kantrstiram...puuuno je lakše...probaj :wink:
 
darQ said:
to i mene hebe ( 68 na 210 ) :mrgreen:
ja sam naučio micat gizicu i ostatak tijela u trenutku dok kantrstiram...puuuno je lakše...probaj :wink:

ma to i radim (y) 63 na 200 (praznoga)
 
darQ said:
aurelije...ne kužim te...al stvanro nij bitno kolko brzo ideš...
naravno da je bitno kolko brzo ideš. probaj to napravit sa 15 na sat pa buš videl dal ideš u kontra smjeru ili ne.
 
Samo jedna napomena...mora da su nam autoškole u kurcu kad to ne objašnjavaju u toku osposobljavanja za A kategoriju...naime, meni je prije 23 godine to instruktor objasnio...