kantrstiring

koliko svjesno koristiš kantrstiring???


  • Total voters
    179
Bandit said:
Samo jedna napomena...mora da su nam autoškole u kurcu kad to ne objašnjavaju u toku osposobljavanja za A kategoriju...naime, meni je prije 23 godine to instruktor objasnio...

To je definitivno, bar ovde niko ti ništa ne kaže vezano za obuku.
 
prvi put ga "otkrio" kad sam prolazio zavoje s jednom rukom...onda oćeš nećeš - moraš ga koristiti...
 
Ma naše auto škole su užas, kad sam došao na poligon instruktor mi reko, ajd mali ti voziš te neke trke sa tim mlincima, ajde, el možeš na zadnji ovaj dignut, naravno, okolo bilo curica, dignem ja njega, nema beda. Baš sam si bio frajer, ali drugi dan se klinac razbio na poligonu jer je pametni instruktor ostavio njih par da vježbaju na poligonu a on otišo s nekom ženskom odradit sat u autu :mrgreen:, mali je htio dignut motor na zadnji.
Poslje sam shavtio koliki sam kreten bio što sam se kurćio dan prije. :palacdolje: :palacdolje:
 
Bandit said:
Samo jedna napomena...mora da su nam autoškole u kurcu kad to ne objašnjavaju u toku osposobljavanja za A kategoriju...naime, meni je prije 23 godine to instruktor objasnio...
viš...nama su sam rekli da ćemo upravljat vozilom morat sami naučit...a oni će nas samo naučit kak se to vozilo koristi u prometu po propisima :neznam:
 
Pa ne znam kako neko moze da vozi drugacije nego ovako, pod uslovom da ide u krivinu preko 60 na sat. Pa to je sasvim prirodno. Vi koji niste otkrili da vozite ovako, samo obratite paznju na to gdje gurate volan kada ste u krivini, i sve ce vam biti jasno. I vi ste oni koji koriste ovaj kuracsteering, bravo...
Sto se tice izbacivanja guzice, stvarno mi se ne da...
135 na 195... :mrgreen:
 
Gasho said:
Pa ne znam kako neko moze da vozi drugacije nego ovako, pod uslovom da ide u krivinu preko 60 na sat. Pa to je sasvim prirodno. Vi koji niste otkrili da vozite ovako, samo obratite paznju na to gdje gurate volan kada ste u krivini, i sve ce vam biti jasno. I vi ste oni koji koriste ovaj kuracsteering, bravo...
Sto se tice izbacivanja guzice, stvarno mi se ne da...
135 na 195... :mrgreen:

kolko sam ja skužio pomoću tog kantrstiriga se motor ruši u zavoj, znači to se sve događa prije zavoja a ne u zavoju.

i ja sam primjetio da u desnom zavoju više teritim desnu ručku, al mislim da to nema veze s kantrstiringom jer se pomoću njega motor ruši u zavoj.

možd sam i ja nešto krivo skužio      :misli:
 
Ali ga ne rusis samo u pocetku, vec i tokom prolaska neke duze krivine imas par korekcija i tu se moze vidjeti...
 
Tomy B. said:
kolko sam ja skužio pomoću tog kantrstiriga se motor ruši u zavoj, znači to se sve događa prije zavoja a ne u zavoju.

na ulasku u uzavoj i u zavoju za korekcije putanje kako je gasho rekao...

razmisljaj prije nego lupis
 
Tomy B. said:
kolko sam ja skužio pomoću tog kantrstiriga se motor ruši u zavoj, znači to se sve događa prije zavoja a ne u zavoju.

nisi dovoljno skužio  8)

obrati paznju na to koju rucku vuces k sebi kad prolazis zavoje.
mozda ti odma bude jasno zasto su lijevi zavoji vecini motorista drazi od desnih  :paper:
 
Ja sam to skužio na svom prvom dužem putovanju. Nakon par zavoja između Makarske i Dubrovnika motor se odjednom počeo lakše prebacivat. Počnem razmišljat zašto i shvatim u čemu je stvar. Na povratku iz Dubrovnika do Zagreba, samo sam utvrdio gradivo.
Tomy B. said:
kolko sam ja skužio pomoću tog kantrstiriga se motor ruši u zavoj, znači to se sve događa prije zavoja a ne u zavoju.

Pa sad prije zavoja ili poslije... Možeš i poslije ako motor želiš brže izravnat. Općenito kad počinješ skretat to radiš. A sad da ćeš uzet u proračun i to vrijeme, mislim da nećeš. S time samo motor jednostavnije i brže nagneš. Neki to rade tijelom (teško) neki ovako.
 
pa ja mislim da to svi rade... samo nesvjesno i u manjim količinama... jer kad se ti nagneš desno, automatski ti ljeva ruka mora mrvicu potegnut volan, a desna gurnut....
 
Flegma said:
Ja sam to skužio na svom prvom dužem putovanju. Nakon par zavoja između Makarske i Dubrovnika motor se odjednom počeo lakše prebacivat. Počnem razmišljat zašto i shvatim u čemu je stvar. Na povratku iz Dubrovnika do Zagreba, samo sam utvrdio gradivo.


Pa sad prije zavoja ili poslije... Možeš i poslije ako motor želiš brže izravnat. Općenito kad počinješ skretat to radiš. A sad da ćeš uzet u proračun i to vrijeme, mislim da nećeš. S time samo motor jednostavnije i brže nagneš. Neki to rade tijelom (teško) neki ovako.

eto hvala. ma ja se laganini vozim tak da ništ neradim naglo (jedino nekad moram naglo stat) al kad sam svjesno probo taj kantrstiring stvatno me iznenadilo kak se motor ruši bez i malo muke.


a ovo što govorite da u desno zavoju gurate desnu ručicu, to stoji, al mislim da upravljač nije zarenut u lijevo (je ak slajdate kro zavoj) jer bi onda prednji kotač pobjego van zavoja.

kad se vozite s autom i počme vas obilazit zadnji kraj u desnom zavoju ćete volan zakrenuti u lijevo tak da vas zadnji kraj ne obiđe, a kad vam zadnji kraj ne kliže onda je upravljač zakrenut u smjeru zavoja. mislim da je ista stvar i kod motora i da je ovaj kantrstiring samo za srušit motor i da se na taj način nemože vozit kroz cijeli zavoj.
 
jel ima kakvog smisla objašnjavat ovim pametnjakovićima koji su pokupili pamet cijelog svijeta i sad tu podbadaju a zapravo znaju otprilike za odgovor broj 2. u anketi :misli:
 
darQ said:
jel ima kakvog smisla objašnjavat ovim pametnjakovićima koji su pokupili pamet cijelog svijeta i sad tu podbadaju a zapravo znaju otprilike za odgovor broj 2. u anketi :misli:

darq, svaka ti cast.. al si uporan ko magare

gle, countersteering je sastavni dio voznje... i odgovor br.2 ne postoji!
nemoj se sramotiti covjece bozji!
 
demza said:
darq, svaka ti cast.. al si uporan ko magare

gle, countersteering je sastavni dio voznje... i odgovor br.2 ne postoji!
nemoj se sramotiti covjece bozji!
ja to znam čovječe...al kad sam pito tak neke doslovno su mi tak odgovorili...
al stvarno !!!
kužiš...zato sam i stavio to kao ponuđeni odgovor u anketi... :wink:
 
darQ said:
jel ima kakvog smisla objašnjavat ovim pametnjakovićima koji su pokupili pamet cijelog svijeta i sad tu podbadaju a zapravo znaju otprilike za odgovor broj 2. u anketi :misli:
ako se to odnosi na mene, onda, evo primjer... bratov frend je na runneru 200 došao već dobrano blizu poda i slučajno okrenuo volan malo prema zavoju i to ga je uspravilo i uspio se izvuć.... e pa ako se za takve iznenadne situacije ne isplati obratit malo pažnju na to i skužit način na koji funkcionira...  :misli:
 
thule_5689 said:
ako se to odnosi na mene, onda, evo primjer... bratov frend je na runneru 200 došao već dobrano blizu poda i slučajno okrenuo volan malo prema zavoju i to ga je uspravilo i uspio se izvuć.... e pa ako se za takve iznenadne situacije ne isplati obratit malo pažnju na to i skužit način na koji funkcionira...  :misli:
kak to misliš prema zavoju?

daj se probaj vozit kroz neki brži zavoj i probaj počet skretat prema unutra (al nemoj past :mrgreen: )
 
Ernest_VG said:
kak to misliš prema zavoju?

daj se probaj vozit kroz neki brži zavoj i probaj počet skretat prema unutra (al nemoj past :mrgreen: )
ne mislim da je sad okrenuo volan za 10° nego da je slučajno napravio countersearing.... ma dobro, ajde, ne želim se sad svađat oko toga, shvatite kako hoćete....
 
thule_5689 said:
ne mislim da je sad okrenuo volan za 10° nego da je slučajno napravio countersearing.... ma dobro, ajde, ne želim se sad svađat oko toga, shvatite kako hoćete....
kaj ljudi vi brijete, kakvo svađanje?  :misli:

lepo te pitam kak to misliš "volan malo prema zavoju" jer meni ta rečenica nije baš najjasnija i ak možeš objasnit kaj hoćeš reć dobro a ak ne, jebi ga.