darQ
New member
prvi put sam o tome na forumu čitao...
tad sam imo stvarno malo staža na pravom motoru...naime, motor je u to vrijeme nakon bratove saobraćajke bio u fazi krpanja pa...ono...
i tak...listam ja po forumu i vidim tipkaju se neke gluposti...kao...zavrneš upravljaš u ljevo i ideš u desno...reko šta je ovo sunce vam vaše pijano...i poslije tog nisam puno pažnje tome posvećivao...
sve dok jednog dana...ja se fino vozim...i neki dugački zavoj...desni...i ja onak fino osjetim onak...u nagibu...kak ja desnu ručicu ne vučem neg guram...i onak...prvo šok...pa sam se tolko izgubio da sam skoro izgubio ravnotežu i skoro spao...onak...al nisam...onda sam počeo pričat sa drugim kolegama bajkerima...al sam su me čudno gledali... :?
nakon toga sam u jednoj motoreviji malo čitao o tome...uglavnom...tu sam prvi put neš više o tome saznao...
princip je ovakav...svi kantrstiramo...ali...neki to čine svjesno a neki ne...međutim...svjesno kantrstiranje uvelike doprinosi voznosti motocikla i njegovoj lakoću prebacivanja i upravljanja...
probat ću malo pojasniti...
dakle...voziš ravno...i...treba skrenut...u lijevo...prvo što napraviš je da jaaako malčice zakreneš upravljač u desno...i kad motor počne padat...ti vraćaš upravljač u lijevo i hvataš ravnotežu...
i cijela stvar stvarno tako i funkcionira...
i eto...ovo mi je druga prava sezona na krrndija internacionale...al je prva sezona odkako sam svjesno počeo koristiti taj kantrstiring...
prva stvar koju sam primjetio kad sam se počeo igrat s time je da se više ne moram vješat po motoru ak hoću naglo skrenut...jednostavno malo jače trzneš i motor sam pada...LUUUDOOO...
odmah sam se manje i umarao...
onda sam to počeo kombinirat sa filozofijom ak se više objesiš ne moraš jako urušit motor...
pa sam se onda u istom trenutku počeo vješat i kantrstirat...tak da dok se vješaš ne rušiš motor neg samo premještaš tijelo...i što reć...ne znam kak sam se do sad uopće mogao voziti...
ako još uvijek dvojite i mislite da pričam gluposti...napravite sljedeći test...
sjedinte na motor...zaletite se nekih 70-80 i pustite ruke...
prstima jedne ruke...npr desne...pagano povucite ručku na toj istoj strani upravljača...onak...ko da ju na trenutak malo lupite...motor će početi skretati u lijevu stranu...
uživajte...
tad sam imo stvarno malo staža na pravom motoru...naime, motor je u to vrijeme nakon bratove saobraćajke bio u fazi krpanja pa...ono...
i tak...listam ja po forumu i vidim tipkaju se neke gluposti...kao...zavrneš upravljaš u ljevo i ideš u desno...reko šta je ovo sunce vam vaše pijano...i poslije tog nisam puno pažnje tome posvećivao...
sve dok jednog dana...ja se fino vozim...i neki dugački zavoj...desni...i ja onak fino osjetim onak...u nagibu...kak ja desnu ručicu ne vučem neg guram...i onak...prvo šok...pa sam se tolko izgubio da sam skoro izgubio ravnotežu i skoro spao...onak...al nisam...onda sam počeo pričat sa drugim kolegama bajkerima...al sam su me čudno gledali... :?
nakon toga sam u jednoj motoreviji malo čitao o tome...uglavnom...tu sam prvi put neš više o tome saznao...
princip je ovakav...svi kantrstiramo...ali...neki to čine svjesno a neki ne...međutim...svjesno kantrstiranje uvelike doprinosi voznosti motocikla i njegovoj lakoću prebacivanja i upravljanja...
probat ću malo pojasniti...
dakle...voziš ravno...i...treba skrenut...u lijevo...prvo što napraviš je da jaaako malčice zakreneš upravljač u desno...i kad motor počne padat...ti vraćaš upravljač u lijevo i hvataš ravnotežu...
i cijela stvar stvarno tako i funkcionira...
i eto...ovo mi je druga prava sezona na krrndija internacionale...al je prva sezona odkako sam svjesno počeo koristiti taj kantrstiring...
prva stvar koju sam primjetio kad sam se počeo igrat s time je da se više ne moram vješat po motoru ak hoću naglo skrenut...jednostavno malo jače trzneš i motor sam pada...LUUUDOOO...
odmah sam se manje i umarao...
onda sam to počeo kombinirat sa filozofijom ak se više objesiš ne moraš jako urušit motor...
pa sam se onda u istom trenutku počeo vješat i kantrstirat...tak da dok se vješaš ne rušiš motor neg samo premještaš tijelo...i što reć...ne znam kak sam se do sad uopće mogao voziti...
ako još uvijek dvojite i mislite da pričam gluposti...napravite sljedeći test...
sjedinte na motor...zaletite se nekih 70-80 i pustite ruke...
prstima jedne ruke...npr desne...pagano povucite ručku na toj istoj strani upravljača...onak...ko da ju na trenutak malo lupite...motor će početi skretati u lijevu stranu...
uživajte...