karburator hitno !!!

cici125

New member
karburator je dellorto 34 i ovako: onaj sraf s kojim se stela smjesa goriva i zraka uopce ne funkcionira ponasa se kao da je do kraja zatvoren makar ga ja odsrafim skoro pa do kraja,motor dobiva previse goriva dimi ko lokomotiva ako ko zna hitno mi je !!!
 
spusti iglicu za koji zub za početak ... i naravno provjeri nivo ...  (y)
 
ali tak kak je sad postelani karburator dosad sam se vozio i sve pet , nego mene muci taj sraf jer uopce ne reagira  :misli:
 
pa ak odšarafiš do kraja onda dobiva puno goriva...
a ak zategneš...onda manje goriva dobiva...
il sam ja neš pobrkao :misli:
 
darQ said:
pa ak odšarafiš do kraja onda dobiva puno goriva...
a ak zategneš...onda manje goriva dobiva...
il sam ja neš pobrkao :misli:
ne bih znao ali kad je meni bio do kraja zasrafen nutra onda mi je jako dimio prema tome ja mislim da onda dobiva vise goriva  :misli:
 
cici125 said:
ne bih znao ali kad je meni bio do kraja zasrafen nutra onda mi je jako dimio prema tome ja mislim da onda dobiva vise goriva  :misli:

Jesi siguran da sa tim vijkom ne reguliras zrak na tom karburatoru umisto goriva? Onda imas obrnutu situaciju pa bi to bilo normalno da je previse goriva kad je vijak do kraja zatvoren...
 
stvarno ne znam to,ali problem je u tome da ne reagira na taj sraf zasrafim ga do kraja nutra ili ga odsrafim na pol van ili  skoro pa do kraja van i ponasa se stalno isto samo dimi jako,svijecica je masna jer dobiva previse goriva... a sad mene zanima sta je tu krivo i dali se to da popravit ili treba mjenjat karburator...  :misli: bio sam kod jednog poznanika i on meni kaze da treba malo postelat karburator,a ja sam vec napravio sve moguce i nemoguce po karburatoru pa pitam ima li neka finta ovdje ili treba mjenjat... i rekao je da mu smeta takoder gljiva,dobro s tim se slazem ali samo pod lerom je malo nemiran ali ovako sve super bilo dosad tako da gljiva nije krivac ... vise ne znam sta bi s njim,a ne volim da mi neko drugi bi srafil po motoru ali ako nitko tu nece znat kaj bi bilo onda cu otici do njega pa nek mi slozi ...
 
ajde ovako... ako već nemaš pametnijeg posla...  :wink:

Skini karburator, rastavi ga, i povadi sve brtve i gumice van... Onda uzmi posudu i u nju stavi karburator (metalne dijelove) i prelij ga nitro razređivačem i ostavi da stoji preko noći.... Ujutro kad ti se razdvoje kapci, odi pišati, umiti se i doručkovat, pa se vrati u radionu. Uzmi kompresor i DOBRO ispuši sve dijelove (metalne) karburatora.... svaki ćošak, svaku rupicu.. SVE ... Pa ga onda ponovno sastavi i tek onda se probaj malo poigrati sa kojekakvim šarafićima ...  (y)
 
to je bilo vec vise puta napravljeno s tekucinom bas za ciscenje karburatora , ali nisam nikad ostavil preko noci pokusat cu tako preskodit mu nece sigurno  (y)
 
Evo nesto onako cisto od srca nezlonamjerno...
Sta ti je sa Choke-om?  :misli:

Nego to ti dimi crne boje ili?
Jel' ti se to dogodilo iz cista mira? Ide li motor na visoke okretaje ok?
 
-XJ600N- said:
Evo nesto onako cisto od srca nezlonamjerno...
Sta ti je sa Choke-om?  :misli:

Nego to ti dimi crne boje ili?
Jel' ti se to dogodilo iz cista mira? Ide li motor na visoke okretaje ok?
zakaj bi bilo zlonamjerno  :misli: ideje su dobro dosle  (y) cok radi normalno,ako ga ukljucim onda mi motor krepa,dimi plave boje ali to je stalno tak dok se ne zagrije jer mjesam oko 4-5 % ulja , inace vec jebila ta tema kaj mi se dogodilo evo vozil sam u sestoj na jako malim okretajima i onda sam presaltal u trecu prije zavoja i kad sam pustil kvacilo prije zavoja sve normalno i onda gas u zavoju ali sam je trokiral i htio se ugasit dok nije dosel ispod 6ooo okr i dalje jako slabo do tih 6ooo okr i nakon 6ooo okr uopce nejde nego kao da mu uzmes kontakt zeli se ugasit sve do 6ooo okr i dalje ide ali jako slabo , i ja sam mislio da su krivi semeringi jer mi je dimio plavo tijekom  voznje pa sam ih zamijenio kao i lager na ekscentru jer je stekal semerinzi su bili losi , i jedino kaj se mi je popravilo sad od tih semeringa da mi radi na leru kako bi trebao da mu se ne smanjuje i povecava gas bez veze ... onda sam mislio da ga struja zajebava ali da je struja kriva onda nebi radio tako lijepo na leru ... i sad mi je ostao taj karburator koji je bio prethodno vise puta ciscen i sl. i sad ne znam vise kaj s tim sam znam da mi sraf za smjesu uopce ne reagira  :misli:
 
bio danas kod jednog majstora isao po neke dijelove i pitam za karburator a on meni kaze da nije to karburator kriv nego bobina nije htio niti kako radi rekao da im je to mana tako da cu to promjenit pa cemo vidjet ...
 
Vidim da liješ sam mješavinu u rezervar,znači isključija si pumpu od ulja,šta je po meni totalno bespotrebno,ali  to je druga priča.Nego reci mi jesi li iskopča gumu od ulja šta ide na karburator,pa da ti ne siše višak zraka na tu rupu?Ako je nisi iskopča,a nema ulja u njoj ,opet ti nabija zrak u karburator.
Najbolje ti je prerezat gumu na par cm i nekom vidom i plastričnom bragom je začepit na drugom kraju.
Mislim da ti je ta mješavina od 5% prebogata.Zalipit če ti prstenovi,začepit če ti se auspuh i eto novih problema.
 
Bob Rock said:
Vidim da liješ sam mješavinu u rezervar,znači isključija si pumpu od ulja,šta je po meni totalno bespotrebno,ali  to je druga priča.Nego reci mi jesi li iskopča gumu od ulja šta ide na karburator,pa da ti ne siše višak zraka na tu rupu?Ako je nisi iskopča,a nema ulja u njoj ,opet ti nabija zrak u karburator.
Najbolje ti je prerezat gumu na par cm i nekom vidom i plastričnom bragom je začepit na drugom kraju.
Mislim da ti je ta mješavina od 5% prebogata.Zalipit če ti prstenovi,začepit če ti se auspuh i eto novih problema.
pumpa je bila iskljucena kad sam ga kupil i cijev je zacepljena  (y) ma nije da stalno mijesam tolko nego se krece od 3-4-5 % ovisi za kaksu sam voznju raspolozen , a auspuh ce se tesko zacepit jer je preotvoren , auspuh sam sam napravil znam da ce rec da to nije dobro i sl. imal sam gore arrow i nije meni to neki zvuk najrade bi uzel top dolje i gas  :mrgreen: , ja nisam poznal neku razliku da ide slabije nego je isel z arrow -om mozda malo u krajnji brzini ali neprimjetno...
 
probaj otići kod nekoga na eko testter ili da ti neko ovak poštela fergić nisu te dizne za igrati se i vrtjeti kak ti puhne i igra ulogu par stupnjeva........daj pošalji koju sliku pa če ti znati neko reći koju vrtiš i tako dalje i kad ti neko dobro poštela fergić onda ak neče biti dobro a bit če sigurno onda razmišljaj o nekakvim drugim zahvatima  (y) nisam siguran dali se može na eko tester naštelati smjesa goriva na 2-t motoru jer na mom 4-t se da  i naštela se 1000%............. (y)
 
ybr-ovac said:
probaj otići kod nekoga na eko testter ili da ti neko ovak poštela fergić nisu te dizne za igrati se i vrtjeti kak ti puhne i igra ulogu par stupnjeva........daj pošalji koju sliku pa če ti znati neko reći koju vrtiš i tako dalje i kad ti neko dobro poštela fergić onda ak neče biti dobro a bit če sigurno onda razmišljaj o nekakvim drugim zahvatima  (y) nisam siguran dali se može na eko tester naštelati smjesa goriva na 2-t motoru jer na mom 4-t se da  i naštela se 1000%............. (y)
imam samo za stelanje lera i za stelanje smjese srafe tako da nije previse bitno ti stupnjevi i sl. jer sam na tome stelal i sve super , a problem je kaj ne reagira taj sraf pa moze stelati to tko god zeli ali kad nece reagirat uopce u tome je problem , stari se kuzi u to bavi se mehanikom na svim mogucim od auti,radnih strojevi do kamioni i kaj ti ja znam kaj sve ne ali rekel je da to vec nije moguce da uopce ne reagira taj sraf , a danas mi je majstor potvrdil nase sumnje jer smo vidli da je neka slaba iskra na svijecici samo nismo znali kaj je otislo dal namotaji,magnet,ona elektronika ili bobina a izgleda da je bobina  :misli: