Karburatori- Topovi=????

Saki

New member
imam jedno ozbiljno pitanje pa bi molio da mi odgovori onaj ko zna!
I nemojte mi zakljucavati temu koju god otvorim, kad mi neko odgovori na pitanje vi onda zakljucavajte ako hocete!
Znaci zanima me zbog cega se moraju štelati karburatori ka se stavi neki drugi auspuh a skine se serijski!
kakve veze imaju karburatori sa granama i topom? (y)
 
a sve to pitam jer mislim rezati orginal i zavariti neki drugi a nebi prčkao nista po motoru
i karbovima nego samo stavim top i gotovo!
 
jel zna neko??? ili svi imate jos uvijek orginalne topove na motoru!!!!
 
ajde potrazi malo druge teme... to su osnove koje bi trebao znati.

naveliko se raspravljalo o smjesi gorivo-zrak.
najvise u temi Power Commander

iako za karbove je bitan Dyno Jet Vergaser kit, a ne PC
 
pa ja nebi dirao karburatore ne razumem kako smeša gorivo-zrak ima veze sa auspuhom?
 
kako su prije 20god stavljali druge topove a nisu nista stelali niti stavljali nikakvu elektroniku i nista se nije desilo motorima isli su kao ludi
 
zato vas i pitam jer mi nije jasno kakve veze ima stelanje gorivo-zrak i kakve to ima veze sa citavim auspukom?
 
Saki said:
kako su prije 20god stavljali druge topove a nisu nista stelali niti stavljali nikakvu elektroniku i nista se nije desilo motorima isli su kao ludi
štelali su se karbovi i prije 20 godina kad se stavi "otvoreni" auspuh ...  (y)

otvoreni auspuh znači lakši ispuh... te smanjenje pritiska u granam.... samim tim dolazi i do drugačijeg vrtloženja ispušnih plinova i lakše izmjene plinova u cilindru... a onda to treba naravno uskladiti sa usisom.... a usis je ništa drugo nego karburator... ( ovo je pojednostavljeno do maximuma, da ne pomisliš da je to sve "picin dim"  )  (y)
 
strasilo said:
štelali su se karbovi i prije 20 godina kad se stavi "otvoreni" auspuh ...  (y)

otvoreni auspuh znači lakši ispuh... te smanjenje pritiska u granam.... samim tim dolazi i do drugačijeg vrtloženja ispušnih plinova i lakše izmjene plinova u cilindru... a onda to treba naravno uskladiti sa usisom.... a usis je ništa drugo nego karburator... ( ovo je pojednostavljeno do maximuma, da ne pomisliš da je to sve "picin dim"  )  (y)

(y)
 
Saki said:
jel zna neko??? ili svi imate jos uvijek orginalne topove na motoru!!!!

da ti je profil popunjen kako treba, onda bi ljudi znali o kojem se motoru radi, pa bi ti mozda i odgovorili

ovako nista pajdo

sam si si kriv 8)
 
speed attack said:
da ti je profil popunjen kako treba, onda bi ljudi znali o kojem se motoru radi, pa bi ti mozda i odgovorili

ovako nista pajdo

sam si si kriv 8)
Je živa istina  (y)
 
aurellie said:
Speed Atače ajme mi reci zašto si tako zao u zadnje vrijeme  :mrgreen:

opcenito mi smetaju pitanja o motoru, di se nigdje ne spominje model, a u profili vozi isto nesto, bog te pitaj sta

i kak da mu covjek odgovori


mozda pita u vezi APNca 8)
 
speed attack said:
opcenito mi smetaju pitanja o motoru, di se nigdje ne spominje model, a u profili vozi isto nesto, bog te pitaj sta

i kak da mu covjek odgovori


mozda pita u vezi APNca 8)
sorry radi se o kawasaki er5, ali sam svejedno pitao opcenito za motore i karburatore, jer mi to nije jasno! i sta bi se desilo kad bi stavio top a karburatore nebi nastelao, da li bi se nesto sjebalo!  (y)
 
a sto se tice profila pa nisam ja jedini kojem nepise u profilu sta vozim!  (y)
 
Saki said:
sorry radi se o kawasaki er5, ali sam svejedno pitao opcenito za motore i karburatore, jer mi to nije jasno! i sta bi se desilo kad bi stavio top a karburatore nebi nastelao, da li bi se nesto sjebalo!   (y)

nebi se desilo nista

nebi se ni sjebalo nista
 
Saki said:
a sto se tice profila pa nisam ja jedini kojem nepise u profilu sta vozim!  (y)

nisi jedini, al nisi ni prvi koji pita, pa da ne veli o kom modelu se radi a i u profilu pise banana :palacdolje:


nije to nista protiv tebe, nego ono opcenito mislim da bi bilo ok da se profil ispravno popuni

 
Možeš slobodno staviti top(koliko sam razumija radi se samo o njemu) bez da podešavaš karbove.Ja na svom motoru imam Wings-a i isto sam tako morao rezati ispušnu granu odnosno ispušnu cijev da bi montirao top i tako vozim već pola godine i nemam nikakvih problema bez ikakvih podešavanja smjese i ostalih điđa.Zna se desit da prilikom otpuštanja gasa na velikim okretajima malo pucketa odnosno više kao grgolji iz auspuha ali meni je takav zvuk super i ništa neću dirati (y)
 
speed attack said:
nisi jedini, al nisi ni prvi koji pita, pa da ne veli o kom modelu se radi a i u profilu pise banana :palacdolje:


nije to nista protiv tebe, nego ono opcenito mislim da bi bilo ok da se profil ispravno popuni
ma znam da nije nista protiv mene i slazem se da bi se sve trebalo ispravno popuniti ali kad sam vidio da nemaju vecina nisam ni ja stavio  (y) 8)
 
silvije said:
Možeš slobodno staviti top(koliko sam razumija radi se samo o njemu) bez da podešavaš karbove.Ja na svom motoru imam Wings-a i isto sam tako morao rezati ispušnu granu odnosno ispušnu cijev da bi montirao top i tako vozim već pola godine i nemam nikakvih problema bez ikakvih podešavanja smjese i ostalih điđa.Zna se desit da prilikom otpuštanja gasa na velikim okretajima malo pucketa odnosno više kao grgolji iz auspuha ali meni je takav zvuk super i ništa neću dirati (y)
pa tako sam i ja mislio isto ka i ti bi napravio, jer sam cuo da se ne mora nista štelati karburatori, i da se nece nista desiti!
a sto se tice zvuka ja bi voleo naci top sa kojim bi se najace mogo dobiti zvuk jer ipak je ovo slabiji motor i jos dva cilindra su!  :D