KAWASAKI 2-t klasici :))

bmw m 5

Active member
Vidjevsi da se cesto spominju razne dotaktne jurilice...kao sto su rg 500..rgv 250...te yamahine rd 350 i 500 ccm...nitko ikad nije spominjao kawice serije KH 500 i 750 cm trocilindricne 2-t jurilice...posto sam imao prilike raditi na jednoj...davno...kada smo na karoseriju kh 500 ubacivali masinu od 750...sjetio sam se tih motora...koji su se dali lako uz male troskove dodatno pojacati...te je rezulat bio impresivan...Jedini problem je bio sto ovjes i kocnice nisu bile u stanju pratiti snagu tog motora.... :mrgreen:
 
ima jedan u splitu KH 750 ili popularnije mach3

kojeg vozi goose u madmax1 kad dođe u postaju na štakama jel 500 ili 750 :misli:
 
yatasaki said:
ima jedan u splitu KH 750 ili popularnije mach3

kojeg vozi goose u madmax1 kad dođe u postaju na štakama jel 500 ili 750 :misli:
sta nije goose imao z 1000  :misli:

ima jedan u rovinju....taj u koji smo stavili masinu od 750....jos su na njemu gume onog doba pirelli phantom +1 ali tip ga nebi prodao...nek truli...kaze....steta... :?
 
Ne spominju se jer govorimo od 70tim godinama kad pola forume nije bilo ni u planu. Ja sam samo jednom vidio ovog od 500 a 750 nikad. Tako je isto vjerovatno i sa 95% forumasa onda nije ni cudo sto s e ne spominju :mrgreen:
 
drugi razlog je taj što su 99% onih koji su ih vozili vjervatno i poginuli na njima.  :misli:
750 je sa nekih 80 ks išao preko 200 na sat...
zar ih nisu zvali nekako u stilu "mrtvački motori"? poznati su i po onoj naljepnici na rezervoarima.

http://www.youtube.com/watch?v=VZbsMO9l82g&feature=related
 
bmw m 5 said:
Vidjevsi da se cesto spominju razne dotaktne jurilice...kao sto su rg 500..rgv 250...te yamahine rd 350 i 500 ccm...nitko ikad nije spominjao kawice serije KH 500 i 750 cm trocilindricne 2-t jurilice...posto sam imao prilike raditi na jednoj...davno...kada smo na karoseriju kh 500 ubacivali masinu od 750...sjetio sam se tih motora...koji su se dali lako uz male troskove dodatno pojacati...te je rezulat bio impresivan...Jedini problem je bio sto ovjes i kocnice nisu bile u stanju pratiti snagu tog motora.... :mrgreen:
Šta puno govoriti o njima kada polovni koštaju prek 10.ooo eura u Dojčlandu  :mrgreen: pa je i normalno kaj ih nema kod nas,jedan plavi 500 se dosta dugo motal po oglasnicima pa je teško našel kupca i kao što su neki već zaključili pola nas na forumu ih nismo ni vidjeli a pola se nije ni rodilo kad su oni nešto predstavljali.
 
Onda spomenimo i Suzuki 2t-750ccm,vodeno hlađenje. (y)
 
bmw m 5 said:
sta nije goose imao z 1000  :misli:

ima jedan u rovinju....taj u koji smo stavili masinu od 750....jos su na njemu gume onog doba pirelli phantom +1 ali tip ga nebi prodao...nek truli...kaze....steta... :?
Goos je vozio po cesti 1000 ,to i vrapci znaju a po dvorištu vozi sasvim drugi motorin  :mrgreen:
 
http://www.imcdb.org/thumbnail.php?pic=019-417.jpg
ipak je 250 :shock:
 
Zog said:
Onda spomenimo i Suzuki 2t-750ccm,vodeno hlađenje. (y)

E taj sam vozio samo mu je bio sjeban lanac pa nisam mu ni mogo dodat gasa kako treba..mozda je i dobro sto je tako bilo :mrgreen:

A ima i GT 550 i GT 380 isto 3cil 2takta samo zracno hladjenje...ovaj 550 sam vise puta vozio.. ono daj krug :mrgreen:...poslije smo mu skemijali auspuh 3 u 1...koji je to zvuk bio (y)
 
u vinkovcima se krajem 70-tih godina vozio i kawasaki kh 750 mach3 i suzuki gt 750....
 
KH750 je postojao ali ne u MACH3 varijanti , Mach3 je bio jača verzija 500ccm .
Hegel je prije par godina prodava svo 500 prerađenog za trke .
Suzuki GT380 je prvi imao Ram air , GT750 je imao nadimak nilski konj .
Jako interesantni motori o kojima nas većina danas malo ili ništa zna , jedan od razloga je i taj što su nama u YU bili nedostupni mi smo tada vozili uglavnom Jawu,CZ,MZ i Tomos , u zadru je u to doba bio 1 GT750 1 KH400 .
 
GT 750 plavi..sav se sjaji od nikla, 3cil a 4 auspuha..to mi je malo bilo cudno :mrgreen: sjecam se da sam sjeo n a trotoar i pola sata blejio u motor

poslije ponosni vlasnik prica kako g a je negdje na pravcu navuko do 200km/h :shock:,a j a gledam u njega i kontam ala laze pa na 200 na sat  bi g a vjetar skino sa motora :LOL:
 
jota said:
KH750 je postojao ali ne u MACH3 varijanti , Mach3 je bio jača verzija 500ccm .
Hegel je prije par godina prodava svo 500 prerađenog za trke .
Suzuki GT380 je prvi imao Ram air , GT750 je imao nadimak nilski konj .
Jako interesantni motori o kojima nas većina danas malo ili ništa zna , jedan od razloga je i taj što su nama u YU bili nedostupni mi smo tada vozili uglavnom Jawu,CZ,MZ i Tomos , u zadru je u to doba bio 1 GT750 1 KH400 .
jeli možda plavi
 
nadasve zanimljiv motor...upravo radi toga sto je kh 500 prvi koristio tranzistorsko paljenje....i to jos 1968 kad je izasao prvi model tog motora.....idealan za friziranje...uz malo troska i dobre auspuhe motor je letio.... :wink:
 
Mislim da je Labaš imal GT 750 davnih dana
 
Ovaj čiko je radio 1:42 po grobniku