kawasaki er 5 problem

tomekk357

New member
Naime moj stari mislim prijasnji motorin nisam prodavao nego sam ga ostavio starom i burazu da se vozaju, a buraz to ne pazi ni malo i sad mi je malo zao zbog toga, ugl danas sam se dopeljo sa kawićem  na posao, honda je na servisu i primjetio par kapi antifriza na preima cilindra za hlađenje, pri vrhu cilindra ima jedna mala rupica na sredini i onuda je to iscurilo, sto se moglo dogodit s njim da se to događa? jel to dihtung riknuo ili sto?? molim za pomoć kako se motr ne bi unistio do kraja, hvala svima unaprijed!
 
Ta rupica ti je odvod od svječice, da se sva tekučina koja dođe u otvor u glavi do svječice može ispustiti.... to znači da tebi negdje curi antifriz koji se sljeva u otvor u glavi, a ispod rezervoara imaš par mjesta gdje ti se to može događati, makni rezervoar i vidjet češ trag antifriza....
 
Obicno je problem da o-ringovi vise ne dihtaju dobro.

Imas dovod rashladne tekucine (oznacen crvenim na slici) koji ulazi u glavu. O-ringovi (oznacen plavim na slici) je taj problematicni.
Nije frka za promjenit, ako imas nekakvog iskustva (ma i bez, ali rade nebi preporucia da ista sam radis na motoru ako nemas iskustva sa sarafanjem).
Ja sam isto imao taj problem i tako je curila tekucina. Samo kad sam mjenjao, originalni o-ringovi nisu bas sjeli kako triba, pa se nabavio drugi, istog unutrasnjeg promjera, ali malo siri vanjski promjer.

To je cest problem koliko vidim po forumima na ER 5 i GPZ 500 (ista masina, vise-manje). Nije nikakva frka, samo nemoj da ti stoji antifriz po cilindrima i drugim djelovima masine da ti ne izgrize boju.