Kawasaki ER6N/F - gen. topic

Kad već to gledaš, trebaš kupiti i žute žarulje 12V-10W koje su dosta rijetke zbog prihvata pa evo ti slike pakiranja da ti je lakše tražiti [emoji41]
9ac22ec7556e9b94cd0d0e423c0c1eb5.jpg
a8b6bf1020d6221c55944e7eddac4e4a.jpg
 
Zamijenio ulje u kočnicama, svjećice, antifriz, kontakt spray po konektorima, opran filter zraka i nauljen, skraćene tube u airbox-u. Čini mi se da se nacukavanje smanjilo, ali nije baš neko vrijeme za dužu vožnju pa da bi bio 100% siguran. S obzirom da sam ispod 11tkm, mislim da nema potrebe za kontrolom ventila iako je motor 2006-ta, nema zvuka klepetavih ventila, to ću odraditi na 24 soma. Ostaje mi zamijeniti lanac, lančanike i gume, sve ide zamjena radi starosti a ne potrošenosti, i onda se nadam da bude motorić tip-top za jedno duže vrijeme. Možda padne i poliranje ispušnih grana ako mi bude dosadno i ulovi me inspiracija  :mrgreen:
Gume su još uvijek originalne na motoru, mislim staviti Mitas Touring force, koliko čitam iskustva drugih meni bi trebale biti i više nego ok, nisam neki sportiva vozač.
 
Pozdrav ekipo,
Nadam se da je prava tema-naime dogodio se ogroman kvar na mom er6n-u iz 2005.godine. Ima 64000km pa mi nije toliko čudno koliko mi je žao jer sam ga pazio i mazio. Dogodilo se probijanje mašine pa me zanima koliko bi došao popravak ili bi se više isplatilo uzeti novu/polovnu mašinu i da li netko ima takvu možda...
 

Attachments

  • Screenshot_20200210-164003_Gallery.jpg
    Screenshot_20200210-164003_Gallery.jpg
    1.7 MB · Views: 205
Koliko se ovako vidi na slici, ne gine ti druga mašina, teško da bi se pokrio s dijelovima sve i da sam sve rastaviš-dijagnosticiraš-naručiš-popraviš. Sreća tvoja da je razbijenih motora s tom mašinom hrpa, pa bi se za par stotina eura sigurno dala naći ok mašina.
Pogledaj malo na njuškalu, Ebay, Boonstraparts, lokalni serviseri sigurno imaju kontakte tko je "ubio" ER6, Ninju 650, Versysa 650,... a da je mašina ostala cijela.
Jedno pitanje: kako je došlo do ovoga, nije baš nešto uobičajeno što se vidi svaki dan na tim mašinama?
 
Nino777 said:
Koliko se ovako vidi na slici, ne gine ti druga mašina, teško da bi se pokrio s dijelovima sve i da sam sve rastaviš-dijagnosticiraš-naručiš-popraviš. Sreća tvoja da je razbijenih motora s tom mašinom hrpa, pa bi se za par stotina eura sigurno dala naći ok mašina.
Pogledaj malo na njuškalu, Ebay, Boonstraparts, lokalni serviseri sigurno imaju kontakte tko je "ubio" ER6, Ninju 650, Versysa 650,... a da je mašina ostala cijela.
Jedno pitanje: kako je došlo do ovoga, nije baš nešto uobičajeno što se vidi svaki dan na tim mašinama?

Hvala ti na odgovoru!

Do problema je došlo nakon nekih 100km vožnje gdje sam čuo neko lagano lupkanje u motoru. Stao, skinuo kacigu i probao slušat da li je to bilo stvarno do motora ili mi se učinilo. Lupkanje, naravno, se više nije čulo. Ipak sam ga ugasio i sačekao da se malo ohladi i provjerio ulje nakon 15 min da nije nedaj bože iscurilo ili nešto. Sve je bilo u redu ali sam se odlučio vratiti doma jer nešto me kopkalo pa da provjerim kod kuće. Zadnjih 200 metara od doma naglo sam izgubio snagu, užasno je zalupalo u motoru , trzaj i oblak dima iza mene. Kako sam stao tako sam vidio rupu na motoru. Stisnuo mu malo jači gas u 3 brzini doveo ga na7-8 tisuća okretaja taman mislio prešaltat u veću.
 
I na kraju jel imaš originalan auspuh ili je nešto mjenjano, jedna od bitnih stavki...

I da ne isplati se popravljati, nađi karambolirani i presloži mašinu...

mašine nisu iste od er6 i versysa (bregaste, dihtung glave, komp)
 
  • Like
Reactions: Venaras88
picasso said:
I na kraju jel imaš originalan auspuh ili je nešto mjenjano, jedna od bitnih stavki...

I da ne isplati se popravljati, nađi karambolirani i presloži mašinu...

mašine nisu iste od er6 i versysa (bregaste, dihtung glave, komp)

Sve na motoru original od prvog dana-mislim da je ipak vijek trajanja i malo nesreće napravilo svoje...ponavljam motor ni jedan kvar 64 000km osim onih potrošnih stvari..ekstra zadovoljan

Planiram uzeti kompletan motor-sada me zanima do koje godine pašu motori na moj ovjes? Da li je moguće staviti model er6n iz 2010/2012? Ili čak versysa?
 
Vijek trajanja upitan...  Moj ima duplo
Za nosače trebaš malo provjeriti jer znam da noviji imaju gumene "pikse" radi vibracija, Versys je slabiji što se snage tiće tako da ne znam kako bi se ponašao sa tvojim ecu...
Čini mi se da je sve ostalo isto osim dekla statora malo je estetski izmijenjen...
 
Mogu ti samo sa sigurnošću reći da mašina sa serije 12-16 Ne odgovara, barem ne bez dodatnih neisplativih preinaka. Iako mi se čini da je sam prihvat isti, dizajn poklopaca ilitiga deklova, položaj žica, sajli i kabela je izmjenjen, elektornika i usis ne odgovara, grane (odnosno kompletan ispuh kod serije 12-16) nisu kompatibilne zbog izmijenjene glave motora itd. Za seriju 09-11 ti ne mogu reći iz vlastitog iskustva, moglo bi pasati kolko mi se čini, ali je mašina različite boje kao i dizajn poklopaca motora.
 
Dobar dan. Imam pitanje, pa ako moze pomoc? Uglavnom zakapario sam leovince auspuh za Kawasaki er6n 2010. Citam po forumu da motor ima sa time problema i sad ne znam dal ga je pametno stavljati gore. Uzeo bi i power comander al se bojim i dvoumim a dao sam kaparu 800kn za leovince.. Ne znam kaj mi je ciniti.. zaboraviti tih 800kn kapare ili uzeti auspuh i namontirati?
Moze pokoji savjet?
 
Venaras88 said:
Dobar dan. Imam pitanje, pa ako moze pomoc? Uglavnom zakapario sam leovince auspuh za Kawasaki er6n 2010. Citam po forumu da motor ima sa time problema i sad ne znam dal ga je pametno stavljati gore. Uzeo bi i power comander al se bojim i dvoumim a dao sam kaparu 800kn za leovince.. Ne znam kaj mi je ciniti.. zaboraviti tih 800kn kapare ili uzeti auspuh i namontirati?
Moze pokoji savjet?
uzmi i montiraj.... kad si već kapario.....
ako si zabrinut za ventile.... nemoj skidat db killer i riješena stvar....

a pc na tom motoru je samo porez......
 
Pozdrav ekipa, prodajem nosace Walter moto kao na slici(lijevi i desni. Narucio sam ih za Versysa ali su mi greskom poslali za ER6n. U originalnoj su ambalazi i nekoristeni.
Detalji i informacije na pp.
Hvala
pek046.jpg
 
  • Like
Reactions: davor-rovad
Pozdrav ekipo,
Nadam se da je prava tema-naime dogodio se ogroman kvar na mom er6n-u iz 2005.godine. Ima 64000km pa mi nije toliko čudno koliko mi je žao jer sam ga pazio i mazio. Dogodilo se probijanje mašine pa me zanima koliko bi došao popravak ili bi se više isplatilo uzeti novu/polovnu mašinu i da li netko ima takvu možda...

Ufff koja slika..prvi put vidim ovako nešto!

Stjecajem okolnosti i nedostatku vremena, sutra ide prvi ozbiljniji djirić ove sezone. Servis odrađen, vrijeme je za odvrnut malo gasa i zaleć u zavoje! :cool:
 
Pozdrav,

Na 2017 Ninja 650 sam mijenjao gume. Vratio sam sve natrag i sviejtli mi lampica od ABSa.

Da li netko zna gdje sam zajebo ?